Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    zou wel leuk zijn, maar moet nog een week afwachten. merels

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje!

Tijd even niet geweest om te kijken en zoveel zwangeren.

Marb, pookie,gaby, marloes,sunshine

allen gefeliciteerd!

Wies en merels gaat ook goed met de kaartjes!

Ik heb gisteren een posi ovutest gehad en vanochtend schoot de temp omhoog. Dus ei is geweest en neem ik plaats op de wachtbank.

Hopelijk blijft hij morgen en overmorgen hoog en krijg ik mijn kruis!

Patje@ wat vervelend zeg! Hopelijk hebben zij een oplossing. Maar met Femke is het toch ook gelukt!

twinny@Leuk dat ik je hier nu weer tegen kom!
    Was er in 2006 ook. jammer dat je zo lang moet wachten, maar wel ontzettend leuk dat jullie dezelfde donor gebruiken.

Liefs Britt

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dat gaat over de gewone sauna, niet de infrarood! Infrarood mag echt niét als je zwanger bent...

@britt: mooi ei ;)

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Dat wilde ik net schrijven. De infra-rood moet je overslaan hoor. Vooral na je ei! Maar we gaan weer on-topic....

Hier nog geen ei geweest, wel iemand die me griep heeft gegeven. Zit te rillen op de bank, en ben zoooo moe. Bah!

5. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ marb en melisa,

Bedankt voor jullie antwoorden.
    Zal geen infrarood meer doen.

6. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Smalleville nou ik hoor zo'n geweldige reacties over de etospillen dat ik er vandaag maar meteen ben gaan halen...maar word je temp hoger of lager?Was dat bij jouw dag 57 dat je bent begonnen? :D Moet je daar nog folium bij slikken?Want dat doe ik bij de efamol er nog wel apart bij...!
    Nou vandaag slikken morgen ei.. :D daar ga ik voor!haha

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Bia, ja het is echt irritant... En word er echt onzeker en geirriteerd door, alles loopt gewoon niet lekker meer. Wist niet dat me lichaam me humeur zo kon beinvloeden zeg :( ..

@ Britt, duim voor je ;) !

@ Lily, ben zo benieuwd wat de pillen voor jou gaan doen! Ik ga ze ook zeker halen maar ik moet nog even wachten voordat ik de stad in kan. Wij hebben hier echt veel winkels behalve een Etos :( . GRrr.

..

Kaartje.. Heb volgens mij best goed vruchtbaar slijm.. Het is al heel goed rekbaar wanneer ik maar een mini drup op me vingers heb! Misschien, hopelijk toch nog een ei.... Alleen me bmm staat nog niet open.

8. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey meiden heel even iets anders...ik heb sinds 2 dgn zo´n mijn buik protesteerd gevoel.. :( soort vermoeide buik(ik kan het niet anders uitleggen heb het anders nooit..)Het is dat ik nog niet zwanger kan zijn aangezien ik nog niet eens een ei heb gehad maar had het wel gekunt dan zou ik er nu zeker van zijn geweest dat ik nu zwanger zou zijn..... :( begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel? ;) Hebben jullie dit ook wel eens ooit gehad?

O om bij het topic temps te blijven....36.7vandaag ;)

9. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Mypresious....ik ga het voor je hopen en als de etospillen aanslaan bij mij laat ik het je meteen weten!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Jent en Wies,

Met mij gaat het heel goed. Ben alweer over de helft zoals jullie zien.
    De tijd vliegt. En we krijgen een zoon, vriendje is helemaal in de wolken haha.
    Ik hoop dat het voor jullie allemaal goed gaat en Wies kop op meid.
    Ik weet dat je al zo lang bezig bent, maar je bent een volhouder en die wint uiteindelijk wel hoor@

Liefs

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Lily, misschien is het een teken van een eisprong? We zullen het zien aankomende dagen! Hoop het zo voor je.

12. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Jee wat is het hier spannend zeg, komt mijn wens voor jullie toch grotendeels uit wat betreft de junibeebs. Nou bij deze wens ik voor de rest dan julibeebs en hopelijk doet deze wens het minstens zo goed :)
    @Tessa, mijn tem was ook ineens heel stabiel en anders dan de vorige temps.... dus wie weet!

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mensen, ik moet mij waarschijnlijk weer snel hier melden.
    Mijn strepen op de zstesten worden nu wel heel vaag. Temp is ook iets lager dus waarschijnlijk is het weer in een vroeg stadium fout gegaan.

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ow Pookie neeeeeeeeeee. Dat is niet de bedoeling ow meid wat erg. Heel veel sterkte meid , ik hoop dat het nog goedkomt, waneer moet je weer naar gyn ofzo?

xxx Joyce

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Ja, was met dag 57 :), temp veranderd du sietsje bij mij.
    ZIt al folium zuur in.
    :)

@ Pookie, nou das niet de bedoeling vedorie

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    pookie nee :(

dikke knuff meid!

hier temp iets gedaalt maar ik heb ook maar bij elkaar maar iets van 2 uur geslapen :(

vanmiddag krijg ik de uitslag van me bloedtest dus dan weet ik zeker of ik zwanger ben ja of nee

17. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Hoi,

ik weet niet of jullie temp. kaart nog herrinderen.
    Ik had eerst op dag 12 mijn ei, en vanmorgen voer ik mij temp van vandaag in, en is mij ei veranderd naar dag 18?
    Hier baal ik wel van, want als dat zo is, kan ik niet meer zwanger zijn, we hebben namelijk op dag 11 het laatst geklust.
    Hoop dat jullie hier iets van kunnen zeggen.

groetjes merels

18. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik weet het ook niet precies maar denk dat ook dat je hem op dag 18 heb gehad :(

19. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Dit snap ik ook niet helemaal, want dat zou ik nu een cycles hebben van 32?
    Dat wordt dan mijn langste cycles :cry:

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Dit is de laatste keer dat ik m'n kaartje plaats. Vanochtend kruidvattest positief en de clearblue digitaal ook!
    Ik wil niet meer temperaturen omdat ik denk dat ik er alleen maar onnnodig onzeker van kan worden.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en ik kom waarschijnlijk nog heel vaak kijken.

@ pookie: :( Ik ben heel benieuwd naar je test van vanochtend... Ik hoop echt heel erg dat t goedgaat, dat heb je wel verdiend na de ellende!

@ gaby: nee, niet naar beneden! Ik hoop dat je wel zwanger bent! Sterkte met wachten.

@ merels: ik ben bang dat je ei idd pas dag 18 is geweest... :(

Deel Deze Pagina