Jeetje, het wordt wel erg lastig om alles bij te houden hier, er wordt zoveel gekletst @ Marb en Smallville, gefeliciteerd! Wat zul jij opgekeken hebben Smallville! @ Gaby, ik hoop dat je om 12 uur heel goed nieuws krijgt, ik duim voor je! @ Merels, mooi kaartje hoor! Ziet er goed uit voor je! @ Tessa, wie weet is het inderdaad een goed teken dat je kaartje anders is! Ik hoop het voor je! @ Wies, ik duim voor je! Ik laat het even hierbij met reageren, want ik ben op mijn werk. Mijn temp was helaas vanochtend weer wat lager dan gisteren. Voor ik naar bed ging was hij 37.6, zo hoog heb ik hem nooit 's avonds laat maar toch weer flink gedaalt. Nu bekeek ik eens goed mijn kaartje en die van de vorige keer en ik heb het idee dat hij vaak lager is op de ochtenden nadat we geklust hebben. Zou dat zo veel invloed kunnen hebben denken jullie? Misschien dat mijn temp daarom wel zo schommelt, we klussen nog steeds om de dag. Vreemd was ook dat ik gisteren voor het eerst in mijn leven draden kon trekken van mijn afscheiding. Dat heb ik nog nooit gehad. Inmiddels heeft ff de mijn kruis dan ook verandert in een stippelkruis, dus nu weet ik helemaal niet meer of ik nu mijn eisprong al heb gehad. Mijn kaartje staat in de link. Sorry voor het lange verhaal!
@Mosa, Ik hoop het! Dankjewel voor je reactie. Als je draden kon trekken gister... Dan is dat miss wel vruchtbaar slijm.. Was het doorzichtig? Ik weet niet of het uitmaakt, je temp met klussen... geen idee eigenlijk
Goedemorgen, Hier nog steeds geen ei... ik weet het even niet meer als ik hem voor maandag nog niet zou hebben word ik doorverwezen naar gyn...
het ministreepje van daarstraks is zo goed als verdwenen...zie het toch somber in. tessa, het is eigenlijk nog vroeg om er al echt iets over te zeggen, datie anders is dan je andere kaartjes is idd wel duidelijk, mss zegt dat al wel iets. Over een paar dagen kun je er al wat meer over zeggen denk ik.
Bedankt meisjes... Ja had het echt niet verwacht Heb nu FF kaartje aangepast, wat ik dacht ongi was een flinke innestelbloeding.... Ik ben gewoon zwanger echt niet verwacht, had mega pakket testen inhuis dus dacht, maar rare klachtjes, ach genoeg testen, en hatsikkiedeee vette positief
@Wies, Nee jou streepje weg? Balen..! Had het zo gehoopt voor jou! Ja idd kan je er nu niet veel over zeggen bij mij, ik wacht het maar weer af en ga maar niet te veel hopen, want dat heeft toch geen zin
ja, hoopte dat ie wel zou blijven staan, wilde hem vanmiddag nog aan mijn schoonzusje laten zien. Nou ja, ik ga nog wel wat kruidvattestjes halen vandaag, want als de ongi uitblijft test ik natuurlijk gewoon weer. (marb, ik ben net zo erg hoor,haha) CB test zoiezo toch niet heel vroeg positief hè? Die zijn niet zo gevoelig ofzo? Ik reken maar niet teveel meer op iets, maar geef nog niet alle hoop op! Het blijft een feit dat ik nog maar op 12 dpo zit natuurlijk! smallville, wanneer heb je nu eigenlijk je ei gehad? Volgens mij zit je nu al op 23 dpo ongeveer, of niet? Wel precies mooi geklust trouwens! en wat een duidelijke positesten!
@Marb, Ik heb zo gelezen dat die van de kruidvat volgens mij het 'beste' positief geven.. En die van CB idd volgens mij wat later. Was jou test van CB? Wie weet als je test met kruidvat.... Ik hoop het voor je, ik ga alsnog duimen!
mijn test (wies trouwens, geen marb,haha) was idd van CB. (geen digitaal, maar normaal met het kruis) Ik ga wel vanalles wat halen, is het nu niks kan ik die de volgende ronde weer opmaken,haha. Maar zoiezo kruidvat, en ik denk dat ik die morgen dan al gebruik...
gaby, jammer meid, sterkte! nou, heb toch nog een fotootje kunnen maken, mss dat jullie er nog wel wat in zien, maar het is wel zo vaag, dat het bijna blanco is.Ik zet hem ook nog bij de vage testen bij zwanger worden, daar kunnen ze hem wel in negatief zetten voor me.
is wel een klein fotootje, hier iets groter, het rare is alleen dat deze echt blanco is en dat ik op die andere wel een schaduw zie,gggrrrr. het topic vage testen kan ik niet meer vinden trouwens. maar als deze zo is, lijkt het me niet nuttig om nog een kruidvattest te doen vandaag, toch?