Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Balen zeg, zeker omdat je temp. kaart er wel goed uitzag!

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    :oops: :oops:
    Sorry! Sorryy! DOM van mij!
    Had beter op moeten letten :oops:

Kruidvat moet ook wel goed zijn volgens mij! Ik ga die ook halen voor volgende week..

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Gaby, wat ontzettend jammer! Heel veel sterkte!

@ Wies, ik kan eerlijk gezegd niet zoveel zien, maar misschien morgenochtend of zaterdagochtend inderdaad een kruidvattest doen?
    Succes!

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    haha,geeft niet tessa, je bedoelde het goed! beetje verward? ook een zwangerschapskwaaltje zeggen ze ;)

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Haha dat zou wat zijn zeg! Is dat zo?
    Ben benieuwd...
    Beetje in de war :(
    Maar jou testen... Moeilijk te zien, ik zou als ik jou was toch ff naar de kruidvat gaan en dan met die testen.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Wies: ik zie idd op de foto van veraf misschien wel een streepje, maar kan t heel slecht zien. Ik vind die gewone testen van de clearblue toch altijd érg onduidelijk hoor...

Ga idd maar gauw een kruidvattest doen, daar kan ik tenminste wat mee :p (en die zijn vrij gevoelig hoor! Heb daar dinsdag al positief mee getest, terwijl ik pas morgen of overmorgen m'n nod had... )

@ gaby: WAT?! :confused: Die had ik echt even niet zien aankomen, zeg... :( Wat ontzettend rot voor je.Sterkte...

@ Tessa: ik snapte er al niks van... Dacht al:'ligt t nou aan mij of....?' :D

7. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Meiden, meiden wat een geklep hiero... een mens kan niet eens meer gewoon ff gaan werken :)

@smallville en marb: YES, YES, YES!!! GEFELICITEERD!!!

Waaaauwie smallville, ik zou er bijna door gaan testen door jou verhaal :) wat goed zeg! Het is je gegund hoor met je rare kaartjes! :) Geniet ervan

@wies en merels, kaartjes zien er nog steeds goed uit hoor enneh wies gewoon morgenvroeg nog een keer testen met ochtenurine... komt goed hoor!

@tessa, jou kaartje ziet er ook nog steeds goed uit. Duimduimduim!

@pookie, oh nee meid... dat zal toch niet. Ik ga heel hard voor je bidden hoor en hier een *dikke knuf* van mij voor jou. Hoop dat het allemaal toch nog goed komt!

@britt, idd heb je geen griepje onder de leden? Bij mij is ie net af aan het zwakken.

mijn temp vandaag weer back to basic... komt misschien ook omdat ik vanacht geen pyjamabroek aan heb gehad? :confused: of kan dat niet :D
    Nou ja, anyway... op weg naar EI ;)

8. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @xgabyx : jammer meid... een flinke tegenvaller :( Hopelijk is het snel wél raak!

@Smallville : Wauw! Wie had dat nou verwacht! Uit je tekst begrijp ik dat je eigenlijk dacht dat je ongi was geworden!? Dan is dit wel een heel groot cadeautje! Geniet ervan!

@wies31 : Ik zou nog een dagje wachten en dan weer tetsen, net zo lang tot de test mega posi is! Succes!

@Bia 74: Wat een korte ongi heb jij zeg. Kort en weinig, heerlijk ;)

Ik heb gister een positieve OVU test gehad! Yeah, een lekker "vroeg" eitje dus. Temp is wat omhoog maar of het genoeg is voor de eisprong weet ik nog niet. Normaal na mijn ei is de temp rond de 36.6/36.7 en nu nog iets lager. Ik test wel vaker 2 dagen achtereen een posi ovu test dus straks test ik nog een keer. Misschien morgen of overmorgen stijgt m'n temp wat meer. Ben er wel blij mee :D

9. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @marb,
    Ja sorry! :oops: echt een beetje dom van mij, is me nog nooit overkomen.. Volgende keer moet ik beter uit me doppen kijken :confused: :)

@Bia,
    Volgens mij maakt dat toch niks aan of dat je die wel of niet aan had? Ik heb het soms ook wel eens snik heet als ik wakker word, maar dan verschilt dat niks met mijn temp :(
    Duim voor je ei!
    Dankjewel dat je ff naar mn kaartje hebt gekeken! :D Spannend..!

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, dat kan... Maar ik denk dat het logischer is dat je ei er gewoon aankomt binnenkort :p

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Tadaaaa:

12. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    :) :) denk het ook, deze maand iig voor het laatst dit jaar (?!?) ivm verhuizing e.d. nog flink aan de bak.... met MEGA-RIJZEND-BAK-EIZAAD

13. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hey Dib! Je hebt je MEGA-EI ook al gevonden! Super!

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    JAAAA, ben er ook super blij mee. Alles erop en eraan, krampen, spotting na het klussen en ontzettende zere (.)(.)! (die heb ik eigenlijk de hele week al, vaag)
    Heeeeeeeerlijk zo'n vers eitje!

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ dib: wat een mooi eitje! Dat moét wel goed zitten ;)

@ Bia: nou, waar wacht je nog op dan?! Flink aan de bak jij :)

16. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Mooie banner Marb ;) :D staat je heel goed!

17. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Nou ehmmmm ik wacht op mannetje wat daarvoor wel thuis moet zijn :D

18. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Dankje, hopelijk komt je ei snel

19. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Dib,
    JOEHOE! Je EI! :D Enne al goed geklust zie ik ;)
    :D:D

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ dib: Dankje! :D Enneh... fijn dat t zo'n overduidelijk ei was.

@ Bia: smoesjes! :p

Deel Deze Pagina