Nou, niet met jouw mannetje iig Die heb ik helemaal niet nodig gehad... (aaaaargh, we kletsen het hier helemaal vol... Vlug, vlug... iets over jouw temperatuurkaartje... )
Too late... Ff lachen moet kunnen, toch?! En idd van de MIJNE blijf je AF! Fijne dag nog allemaal, ik ben er weer van tussen (de lakens straks )
Ach ja, inmiddels ken ik de ei-kwaaltjes dus op tijd klussen lukt wel, vorige week ook erg rustig aan gedaan Ben zeer blij met super-ei!
Heb je zo'n lange lf dib? Omdat je banner zegt: 'nog 6 dagen tot ovulatie'? Anders heb je nu lekker een kortere cyclus!
hoi meiden dib succes met klussen! Wies: cb test inderdaad vrij laat positief, succes meis Merels: je kaartje ziet er goed uit! Marb en Smartvile: spannend allemaal hè, probeer maar te genieten xgabyx: wat ontzettend balen, bestaat er geen kans dat te vroeg was? alle andere natuurlijk ook weer veel succes! Volgens mij zit me ei eraan te komen! Vanmorgen rare afscheiding en temp sprongetje, maar kan ook van verkoudheid zijn! Morgen maar weer afwachten..... twinny
@Dib, Ja dat is heel goed van jou geweest Dat klussen! Ik hoop dat wij ook optijd hebben geklust hoop niet te laat geweest......
@marb: Mijn banner staat nog op mijn langste cyclus, als FF een kruis plaatst zal ik mijn banner aanpassen Heb nu i.d.d. een lekkere "korte" cyclus, LF is meestal 12/13 dagen. @twinny: Komt goed @Tessa8: Zaadjes kunnen gelukkig best lang overleven, hoeveel dagen voor je ei heb je geklust? Heb net in je album gekeken: Je hebt prima geklust joh! Kan bijna niet beter!
nou, heb net een kruidvatpipettest gedaan, even 5 minuutjes wachten. Ik had expres lang niet geplast, dus had goed geconcentreerde urine. Als het nu niks is, dan test ik zaterdag pas (nod), als ik dan nog niet ongi ben.
Allen, Ben ook een beetje ziekjes. Gisteren hele dag buikpijn en niet willen eten. Idee dat ik elk moment kon spugen (wat gelukkig niet gebeurde). Hoop wel dat mijn temp weer normaal gaat doen anders is er geen touw aan vast te knopen. gaby@ wat balen zeg! kan het alleen niet zo zijn dat de bloedtest te vroeg is gedaan? Heb geen idee hoe zoiets werkt hoor. wies@en en en! twinny@ hoe sneller je ei nu, des te eerder kunnen jullie beginnen. ik duim dat het je ei is! Rest succes
nee die kans bestaat niet het was een bloedtest! maar ik baal zo enorm met het vooruit blik om weer die clomid te moeten slikken ik zit er ook een beetje door heen op dit moment
@ Wies: EN?! @ gaby: ik kan me zo voorstellen dat je hiervan baalt. Alles zag er goed uit, dan is t toch niet te geloven dat er gewoon NIKS is?!
ja sorry, ik heb hem natuurlijk weer uitbundig zitten onderzoeken of ik nou echt niks zie, maar nee denk ik. Heb wel nog even een foto gemaakt, moeten jullie nog maar even kijken. ik word helemaal tureluurs van die testen,haha.