Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @wies, maar je zit nog voor je nod, misschien dat hij over een paar dagen wel positief is

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    merels, ja, dat is ook wel zo, maar je moed zakt al wel een beetje in de schoenen dan. maar goed, geen bloed geeft moed hè! nu stop ik met testen voor vandaag, hopelijk zaterdag wel een posi!wanneer ga jij testen eigenlijk, want je gaat wel mooi met je kaartje!

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wies, ik word niet gek van je hoor! Ik kan me je ongeduld erg goed voorstellen. En ook je neiging om streepjes te gaan zoeken. Ik heb werkelijk war ál mijn negatieve testen wel drie keer uit de prullenbak gevist om te kijken of er misschien tóch een streepje stond.

Maar ik zie helaas echt niets op jouw test... :(
    Hopelijk zaterdag wel!

@ merels: jij hebt gewoon álle zwangerschapssymptomen op je kaart: implantation dip, implantation spotting én een triphasic pattern!

Alle drie die symptomen zijn op zich al hoopgevend, maar die drie bij elkaar... :D

4. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Dat begrijp ik, maar zo lang je niet ongi word, heb je nog een kans.
    Kan soms heel lang duren voordat je het ziet op een test.

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Oh wies31, nog geen duidelijkheid voor je :( Hopelijk zaterdag een mega posi test! Succes!

6. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Hoop het ook, maar moet nog even geduld hebben.

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Lieve Wies helaas ben ik bang dat ik niet zie op je test, maar ben op dit moment ontzettend moe, ga zo even plat. Je hebt nog wel steeds een mooi kaartje.

Wat hebben jullie trouwens veel gekakelt.

Gaby balen meid, succes in de volgende ronde. Merels voor jou nog spannend he mooi kaartje.

Smallville gefeliciteerd.

De rest ook succes.

xxx Joyce

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    He jaamer Wies!
    Zaterdag is hij vast positief.
    Blijven gewoon positief denken toch!

Liefs Britt

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Wat een rot test Wies.. Maar hopelijk krijg je straks nog posi nieuws, duim duim!

Nou hier is het rekbare slijm weg en me bmm is hard GRR ik snap het niet meer. Straks om Etos zwanger worden pillen, hopelijk helpen die dan wél!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    smallvile: gefeliciteerd! ook al zo'n raar en lang kaartje

11. MyPrecious

Small gefeliciteerd!!

12. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo allemaal....

@britt: wow, dat is idd een stijging vandaag. Duidelijk een teken van je eitje. Succes op het wachtbankje en beterschap voor je. (die 2e stijging is idd errug hoor!

@myprecious: mmhh als je het al een beetje kan rekken, klinkt dat goed. Ik heb meestal een paar dagen voor me ei rekbaar slijm (en dan bedoel ik écht rekbaar) en tegen de tijd van mijn eisprong is het meer waterig (wel een heleboel). Dus wie weet of dit eindelijk een teken van jouw ei is.

@pookie: ah nee hé........ hoop het niet hoor..

@smallville: ahum zie ik dat nou goed? dat is toch een dik positieve test toch? En dan bedoel ik geen ovu test maar een zwangerschapstest? Wow gefeliciteerd zeg

@merels: jouw ei is in mijn ogen nog steeds op dag 12 geweest hoor. (en dit schreef ik van tevoren voor alle andere topics hahahaha)

@wies: nog steeds hele mooie hoge temp zeg. Ik denk misschien te vroeg getest. Wanneer is je NOD? Ik kan helaas op die laatste test ook niks zien....... :(

@Tessa: succes deze ronde hé! ik vind je kaartje er goed uitzien.

@mosa: dat rekbare slijm staat duidelijk voor vruchtbare periode. Als je temp binnenkort weer onder die lijn komt, dan kan dat een teken zijn dat je ei er gewoonweg nog aan zit te komen. Wel goed, dat jullie gewoon om de dag klussen, want dan heb je tenminste nog kansen als idd je ei nog moet komen.

@gaby: sjips meis sjips...... potjandosie..... dikke knuf...

@bia: hahahaha, die pyamabroek heeft er niets mee te maken hoor :), maar je bent idd op weg naar een eitje (paar daagjes nog denk ik)..

@dib: heeeey super. een posi ovu test. gefeliciteerd. Nu op weg naar het wachtbankje?

@twinny: wanneer heb je dan inseminatie? Weet je dat van tevoren?

13. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Wat een geklets hier zeg een blz of 8a9 terug lezen...pfff!

@Smalleville WOW!Wat zag ik daar een dikke positest en niemand reageerde daar op ik denk heb ik het niet goed gezien dan... :( Nou wil ik die pillen zeker zeg.....slik---)zwanger.... :) HahaEcht vet en zwaar onverwachts super meid!

Gefeliciteerd meid

@Pookie NEEEEEEEE!Dit meen je niet...ik vond het al eng toen je de eerste keer zei dat ie iets lichter was geworden!Balen meid....

@Gaby Jammer meis...was je gegunt!

De rest heb ik niet goed onthouden sorry :oops: het waren ook zoveel blz!

14. MyPrecious

Zo 1e etos pil heb ik op! Wat een grote dingen! Ik zei zo tegen me vriend met dat ding in me hand "Moet je kijken wat ik er allemaal voor over heb". Hij :confused: WAT ZIJN DAT GROTE DINGEN. :) Die schat. Heb zo'n super avond gehad in de stap samen met hem *smelt* hihi :thumup:.

Oh Ingiemoppie, ja het was erg rekbaar ik schrok ervan. Kon het heel ver rekken, dat heb ik nog niet eerder zo erg gehad. Irritant dat je nu op het wachtbankje zit ik ben zo benieuwd of je straks een posi test krijgt.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    my precious: bij mij kwam de eisprong na een week etos pillen...

16. MyPrecious

Lief dat je dat zegt Marloes. Ik hoop het zo.. Welke ronde ben jij begonnen daarmee?

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik was ronde 3 weer begonnen... netjes 2 rondes geslikt..
    ronde 5 wilde ik zonder proberen... na dat weet je... kreeg een fopkruis van ff ... toen voor de zekerheid weer de pillen en toen dus binnen een week wel een echt ei.

dus mijn duimen gaan voor jou draaien hoor

18. MyPrecious

Dus voor jou hebben ze hun werking dus wel goed gedaan. Er zitten wel veel goede dingen in zeg maar en dat kan natuurlijk ook nooit kwaad. Wat in die pillen zou de eisprong dan "oproepen" eigenlijk?

Jij krijgt straks 2 verjaardagen dichtbij elkaar trouwens! Hebben ik en me broertje ook. We zijn een week van elkaar jarig, echt super gezellige tijden hebben we dan.

En dankje voor het duimen :D echt lief meis.

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    My precious; kijk eens in mijn album. De extreem lange cyclus van 55 dagen kwam door de Etos pillen.
    Maar wel op een positieve manier. Ik was halverwege de cyclus begonnen met de pillen en 18 dagen na start met de pillen kreeg ik mijn eisprong!
    Vanaf dat moment de pillen geslikt en van 4 cycli nu 2 zwanger!

Hier mijn kaartje, ondanks vage kruidvat testen blijft mijn temp hoog! Dus ik blijf ervan uit gaan dat ik zwanger ben.
    Maar geen banner tot goede echo :(

20. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Goedemorgen!

pookie gelukkig blijft je temp hoog, dat is toch een goed teken.

En Wies, vanochtend nog getest?

Ik heb mijn kruis gekregen en griepje is denk ik voorbij.

liefs Britt

Deel Deze Pagina