merels mooi kaartej zeg! gaat goed de lucht in! Ik ben nog niet ongi, voel ook niet echt veel opkomen, lichte steekjes, maar niet erg. maar ik denk dat het wel game over is met deze temp,toch? hopelijk snel ongi, des te dichter zijn we weer bij de ivf!
Het kan ook van je griepje zijn, hoop dat je over 2-3 dagen alsnog een dipje krijgt. Ik durf eigelijk nog niet voor mijn nod te testen.
Je zou het wel zeggen dat het game over is, maar ja geen ongi dus is het nog niet 100% een game over. Vanmorgen had ik idd nog een iets hogere temp. Maar het blijft afwachten.
Ach gatsie wies en gaby, dikke knuf voor jullie. Tis gewoon @##%$@@ kan niet anders zeggen. Maar kop op, ook voor ons komt een keer die dikke vette +!
Heey Meiden! Hoe gaat het hier? @Pookie, heb je nega testen als ik het goed begrijp? Maar je temp is zo mooi! Heb je ook kwaaltjes? @Wies en Gaby, Wat balen dit zeg! Zo oneerlijk zeg Hier mijn kaartje! Vind het zo'n apart kaartje vergeleken de andere van mij.
Goedemiddag iedereen. Ik had de vraag of iemand naar mijn tempkaartje kon kijken, want ik kan er geen eisprong uithalen. Dit had ik vorige maand ook. En nu wordt ik toch bang dat ik geen eisprong heb. En ook ben ik al 10 dagen overtijd en zw-testen zijn negatief. Groetjes peppie
Die van jou is ook lastig, ben je lang geleden gestopt met de pil, dan zou het ontpillen kunnen zijn?
zou kunnen(ontpillen), maar weet het ook niet zeker. Misschien weten andere hier een beter andwoord op?
Inderdaad Sammie ik zie het dit wel heel eg vervelend En elke keer negatief testen en overtijd zijn, vind het niet meer grappig. Afwachten maar. Hey Merel ik ben 15 maand geleden gestopt met de pil
Dan is het in ieder geval bij jou niet ontpillen. Zijn jullie ook al 15 maanden bezig om zwanger te worden, want dan is het misschien een idee om naar de huisarts te gaan, tenzij je dat al gedaan hebt?
Ik ben in mei al eens bij de huisarts en gyn geweest vanwege constante bloedingen. Dus ik ga maandag maar eens rechtstreeks een afspraak maken met de gyn, (dat kan bij ons al het binnen een jaar is van de vorige afspraak.)
Dankjewel merels! Ziet er wel hoopvol uit... Omdat hij zo anders is dan anders...Maarja volgens mij zegt dat niet zo veel
Wies en Gaby: sjips sjips... dikke knuffel hier... flink balen zeg...dubbel duimen voor volgende ronde melisa: jullie hebben idd goed geklust want dit is mooie ei-stijging zeg! tessa: en toch vind ik je kaartje niet slecht hoor..... lekker afwachten nog steeds (baal baal, hihi, daar baal ik altijd zo van).. peppie: nee, gezien je temperaturen is het duidelijk dat je ei nog niet is geweest. Hoe lang is je vorige cyclus geweest? Als je dat vorige cyclus ook al hebt gehad, dan zou ik toch eens met de ha of de gyn praten. sammie: op jouw kaartje kan ik er ook geen vaststellen helaas Zou het ook eens met een ha of gyn bespreken. ik ga een treinrails maken....
Je weet het nooit zeker, maar het ziet er wel goed uit! Zie dat je nog even geduld moet hebben, dat is altijd zo vervelend.