@Merels, Vervelend is dat altijd he! PPff wachten duurt altijd zo lang @Iniemoppie, Die van jou ziet er ook mooi uit zeg! We doen een beetje het zelfde met die stippelsss hihi Enne wachten pfff ja erg he? Jij moet ook nog ff
Nee dat wachten is echt niks! Hoe lang ben je al aan het temp. ? Dit is de eerste keer dat ik temp. Dus kan mijn kaart niet vergelijken met andere keren.
@Merels, Dit is de 4e maand dat ik temp (zie mijn album). Dat is wel jammer dat je niet kan vergelijken, maar ik denk dat het niet zo veel zegt.... Ik zie bij mij dat mijn temp wat lager is dan de vorige keren na mijn ei, en dat hij stabiel blijft... Dus wie weet.. Laten we het hopen!
Denk ook niet dat het veel zegt, maar dan weet je hoe je temp. is als je niet zwanger bent geworden. Wilde eerst niet temp. omdat ik bang was er dan te veel mee bezig te zijn. Ben een paar weken terug hier op het forum overgehaald. Ben er nu wel blij mee dat ik het doe, nu weet je wanneer je ei geweest is en wanneer je je ongi kan ongeveer kan verwachten. Eerst was het steeds maar gokken, en dan weet je steeds niet zeker of je overtijd bent. Nu weet ik gewoon dat ik dinsdag ongeveer mijn ongi kan verwachten.
@Merels, Precies! Het is zo ontzettend handig. En dat is ook de reden dat ik er vroeg (2e ronde) mee ben begonnen... Dan heb je toch die bevestiging, en kun je zien hoe lang je lf is enz.
Je lf... Lutheale fase (als ik het zo goed schrijf ) De dagen na je ei... Die zijn 'normaal' 14... En bij ben ik er achter gekomen: 11, 13, 12 dagen.. en dan ongi..
Ah, oke die afkorting kende ik nog niet. Bij jou is het dus wat korter als 14 dagen. Volgens mij temp. kaart heb ik op een dinsdag mijn ei gehad, heb ik dan normaal gesproken dan, ook op dinsdag 2 weken later mijn nod/ongi?
Jep bij bij is hij wat korter.. (des te eerder kan ik testen haha ) Je kan er het beste van uit gaan dat je over 4 dagen je nod hebt... Want je zit nu op 10 dpo (day past ovulation, dagen na je ei) en je lf kan 14 zijn... Als je dan ongi wordt zakt hij meestal bijvoorbeeld op 14 dpo.. Maar volgens mij als ik zo kijk.... zit dat wel erg goed met jou Heb je wel eens eerder spotting gehad zo na je ei?
Over 4 dagen is het ook dinsdag, dus kan het beste kan ik het op dinsdag houden. Hoor van andere ook dat mijn temp. kaartje er goed uit ziet. Maar het blijft toch afwachten. Spotting heb ik wel eerder gehad, maar dan was ik de zelfde dag, of een paar dagen later ongi. Dus nog nooit zo snel naar de ei. Ben benieuwd, maar moet nog even geduldig zijn.
@Merels, Spannend zeg voor jou! Ah joh die 4 dagen zijn zo om (stom he dat wachten! pff) Ik hou je in de gaten Ben heel benieuwd wat je temp doet of dat hij afzakt of niet... Het ziet er in ieder geval goed uit! Ga voor je duimen dat het raak is! Ja op zich wel lekker dat hij wat korter is, alleen té kort is ook niet goed (dan kan er geen innesteling plaatsvinden). Maar mij lf is gelukkig nog lang genoeg. Weet je al wanneer je gaat testen? Of wacht je gewoon netjes tot dinsdag (wachten is moeilijk he ppfff)
Misschien is lf daarom altijd korter geweest, omdat je toch niet zwanger was? Het scheelt dat het nu weekend is, vind de weekenden meestal sneller gaan als door de weekse dagen. Lief dat je aan het duimen bent voor me, zal ook voor jou gaan duimen!. Weet nog niet wanneer ik ga testen, heb ook geen testen in huis. Durf ook niet zo goed voor mijn nod te testen, omdat ik dan bang ben dat het dan misschien wel te vroeg is. Heb nl. een keer ieder gestest, dacht dat ik een week overtijd was. En was toen nega. Paar dagen later ook ongi geworden, dus dat wil ik ook niet meer.
Heeel goed van je dat je nog geen testen in huis hebt! Dan is de verleiding niet zo groot om er 1 te pakken! En idd wat je zegt, de weekenden gaan altijd veel sneller! Dat heb ik nou ook, dus het weekend kom je wel door dat is een voordeel! Ik snap ook dat je niet eerder durft te testen is ook eigenlijk niet goed, heb ik ook steeds gedaan en de dag erna of een paar dagen daarna werd ik steeds ongi de teleurstelling is dan zo groot. Lief dat je ook voor mij duimt! Kunnen we samen voor elkaar duimen!
Heb ook het idee met testen die in huis liggen dat dat ongeluk brengt of zo, klinkt misschien heel dom, maar dat idee heb ik erbij. Vaak zie je toch niks op een te vroege test,en kan je later toch weer opnieuw testen. Nu lekker samen voor elkaar duimen, wie weet helpt het, en zijn we straks samen zwanger! Ik ga stoppen, mijn vriend komt zo thuis. Fijn weekend en ik spreek je wel weer ! xx merels
@Merels, Inderdaad, het heeft eigenlijk vaak geen nut om vroeg te testen... Ik ga voor je duimen! Fijn weekend, enne kom goed het weekend door he Zou super zijn een juni mama!
@ Pookie, Hoop dan dat die pillen bij mij wel helpen..... Neem ze ook omdat ik die spotting nog heb en hopelijk stopt dat ook straks. Daarnaast wil ik natuurlijk een eitje! @ Wies, ben je al ongie? Hoop toch dat je temp deze keer niets zegt @ Ingiemoppie, haha echt al een treinrail ja. Nou voor een goed resultaat mag je wel een treinrail maken voor me hoor . Dan plaats ik me karretje achter de jouwe . Nou meiden.., Gisteravond voelde ik links onder een raar vervelend stekend gevoel, het kan natuurlijk alles zijn. Maar nu was me temp vanmorgen 0.2 gezakt ik heb dat nooit gehad zo ver in me cyclus. En een koppijn dat ik de hele dag al heb . Maar dat zegt alsnog helemaal niks. Of het komt door die Etos pillen. We hebben woensdag geklust zou dat goed genoeg zijn? Nouja hier me kaartje.
@my precious: tuurlijk hang jij je karretje maar achter die van mij.... ennuh.... aan de klus vanavond jij.... zo'n daling kan heel vaak het begin van een ei zijn (incl. die steken die je voelde). Sommige voelen namelijk zo hun ei... @merels... ik hoop wel op een korte rechts-linksaf ja... ben benieuwd. maar jij maakt het ook lekker spannend hoor! met al die stijgingen @tessa: hahaha, klopt... jij hebt ook zo'n lekker railsje opgebouwd incl. berg op en af..... ik ben weer weg zoeeffffff (mijn jongste weekenddochter is vandaag jarig)...... maar we vieren het morgen, dus ik zal dit weekend niet zoveel online zijn (de kids van mijn man weten niet dat we bezig zijn voor een broertje of zusje...)....
@ Ingiemoppie, gefeliciteerd met de jongste "weekenddochter"! Dus jij denkt niet dat er een eitje gesprongen is en dat me temp morgen nog lager zal zijn dan? Vanavond maar zien of het wat wordt met men mannetje. Veel plezier morgen trouwens.
dank je myprecious... ik bedoel eigenlijk dat jouw ei waarschijnlijk vandaag springt, dus dan zou jij je mannetje ook kunnen bespringen hahahahaha... zeker weten doe ik het pas als jouw temp morgen is gestegen...... succes in ieder geval...