Oh ik dacht al . Me vriend gat zonet al een hint maar ja moet maar even zien. Misschien komt het wel door die ene Etos pil? Lijkt me gek maar toch.
nog niet ongi hier, maar mijn nod is morgen, dus dat zegt nog weinig. Heb niet echt een ongigevoel, wel licht zeurderig, maar niet als normaal, dan voel ik het echt een dag van tevoren. Nou ja, ik wacht wel af. Misschien gebeurt er morgen een wonder en temp ik weer hoog! Ik had wel eind van de middag een soort spierpijngevoel in mijn bovenbenen, dat was zo raar, ik heb niks geks gedaan ofzo.
@MyPrecious, Super je temp! Aan de klus! Het kan zo maar zijn dat jij je eisprong vandaag of morgen hebt! ff afwachten wat hij morgen doet... Zou zoooo blij voor je zijn als je je ei hebt gevonden! Ik duim voor jou! @Ingiemoppie, een railsje! haha ben benieuwd waar de trein morgen heen gaat Gefeliciteerd trouwens!
Dankje wel! Ben even online, heb net mijn temp. van vanmorgen ingevoerd op FF, weer 37.3. Maar tot dinsdag zeg dat nog niet zo heel veel. Vanaf dinsdag wordt mijn temp. pas echt spannend. Dat hij nu hoog is en t/m maandag hoog blijft geloof ik wel. Juni zou wel een mooie maand zijn! Nog even afwachten. Fijne weekend!
@merels... ik hoop wel op een korte rechts-linksaf ja... ben benieuwd. maar jij maakt het ook lekker spannend hoor! met al die stijgingen Hoop het ook voor je! Vanmorgen had ik weer 37.3. Maar mijn temp zal tot maandag denk sowieso wel hoog blijven. Vanaf dinsdag wordt het spannend, denk ik. Fijn weekend, met de kids !
Waauw merels, ik hoop het zo voor je! Nog maar 4 daagjes dan... spannend! @myprecious, you never know, misschien zat er net een stofje in die je nodig had voor je EI zou mooi zijn toch?! Fijne dag nog allemaal, misschien tot vanavond en anders tot morgen
merels@toen ik zwanger was van Sven had ik ook een redelijk stabiele temp en ook zo hoog, klinkt dus goed, maar je hebt gelijk. Het hoeft niets te betekenen, maar ik duim voor je. mijn temp daalt nu al een eind. Geen idee wat dit opeens is, maar ja morgen gewoon weer even afwachten. @pookie hoe is het met je temp fijne dag allemaal!
Hoop het ook wel, maar het blijft afwachten, en de komende de dagen blijven ook spannend.! Gelukkig is het weekend, voor mij gevoel gaan dan de dagen sneller om! Jij ook een fijn weekend!
Misschien een innestelingsdipje? Hopelijk betekent het iets, maar over een paar dagen weet ik wat het betekend. Dit is de eerste maand dat ik temp, dus kan het ook niet vergelijken met andere maanden. Fijn weekend!
merels, klinkt goed zeg! spannend hoor! Bij mij zelfde temp, maar nog geen ongi. Wel steekjes hier en daar, maar geen echt ongigevoel. Heb wel nog een kruidvattest gedaan, maar was negatief. Ik denk dan toch dat het wel vandaag of morgen komt. Mijn temp is niet megalaag (mijn dip was lager,die was midden in de cyclus) maar wel een stuk lager. Ik heb een bruiloft vandaag, dus ben verder niet online. Kom straks mss nog even kijken. Fijn weekend allemaal!
@ wies: veel plezier op de bruiloft dan. Je temperatuur zit nog niet onder de coverline dus t kan nog wel (weet niet hoe je temp normaal zit op dag van menstruatie?). Ik duim heel hard voor je dat je niet ongesteld wordt en nog harder dat je niet op de bruiloft ongesteld wordt
Nog even afwachten dus. Maar het klinkt wel goed, dat je temp. nog niet megalaag is? Gaat hij anders dan meer omlaag als je ongi gaat worden? Fijne dag vandaag!
Het gaat wel goed, dankje! Ben vandaag een beetje nerveus omdat dit m'n nod is (of gisteren...), maar volgens mij zit t wel goed! Kwaaltjes: HONGER! Verder soms een beetje misselijk, heel vroeg wakker worden en gisteren erge krampen. Maar t valt allemaal nog behoorlijk mee tot nu toe. Prettig weekend!
Maar het moet toch goed zitten, de heb toch positief getest! Maar begrijp wel dat je een beetje nerveus bent. fijn weekend
@tessa : mooi kaartje heb je. Ik heb nog geen negatieve testen maar na 2 duidelijk positieve testen begin deze week heb ik nu alleen nog maar vage strepen op de kruidvat testen. Temp blijft wel hoog. Afwachten dus maar. @Peppie01: ik zie er ook geen eisprong in; Hup jij , afspraak maken bij gyn. na 15 maanden mag er toch wel eens wat gebeuren. @Sammie; Ik zie ij jou ook geen ei, kan nog van ontpillen zijn dat het allemaal van slag is. Misschien de Etos zwanger worden pillen slikken. Heeft bij mij goed geholpen. @Igemoppie; Gaat goed, nu hoog houden en gefeliciteerd met weekendkind! @Merels; spannend, testdag komt steeds dichterbij @Britt, wow wat een hoge temp, nu maar hopen dat daling innesteling is. @@Wies; Geen bloed geeft moed en kruidvat testen sporen niet, kijk maar naar mijn resultaten! Mijn kaartje, temp iets lager maar ik maak mij (nog ) geen zorgen. Gewoon afwachten..................