Goedemorgen, Ik kom later vandaag even uitgebreid reageren op iedereen. Ik heb nu niet zoveel tijd, en ik zag dat er héél veel pagina's zijn bijgekomen Maar ik wilde toch alvast even mijn kaartje plaatsen, hij wordt wat stabieler. Ik ben benieuwd of jullie denken dat mijn nod over twee dagen is!
Ik heb ook even deze cyclus vergeleken met de vorige. In het begin lijkt hij aardig maar de laatste paar dagen ging mijn temp de vorige keer ineens omhoog. Maar toen werd ik alsnog ongi, dus het zegt ook niet zoveel.
Vanmorgen eindelijk een hoge temp gemeten. Ik weet niet zeker wanneer mijn eitje is geweest. Ik denk eigenlijk dat het kruis van FF 2 dagen later moet komen te staan. Ik heb 2 dagen posi ovu testen gehad. Wat denken jullie, heeft FF mijn kruis goed neergezet? In ieder geval wel goed geklust
@Wies & Mosa & Merels: Jullie maken het wel heel spannend zeg! Nog een paar dagen en we zijn weer een paar zwangeren verder
@Merels, Het blijft altijd wel een beetje spannend.. Maar idd je temp na het weekend is het belangrijkste om te kijken of je wel of niet ongi wordt. Ik hoop voor je dat hij gewoon lekker hoog blijjft! @Pookie, Jij hebt ook een mooi kaartje, spannend zeg! Afwachten... pfff erg is dat altijd.. Spannend voor jou zeg! Zal voor je duimen! @Mosa, Spannend ook voor jou! Jij moet ook afwachten.. Moeilijk he? Ik duim ook voor jou dat hij hoog blijft! @Wies, Jij maakt het ook spannend zeg! @Dib, Zou best wel eens kunnen dat ff het goed heeft.. Maar omdat je testen positief waren die dagen, denk ik dat het ook wel klopt wat jij zegt.. Misschien wel 2 dagen later. @All, Mijn kaartje voor vandaag! Blijft echt stabiel! Ik werd vannacht wakker toen lag ik op mijn buik. Werd wakker van wat pijn in mijn borsten
@Tessa8: I.d.d. een mooi stabiel kaartje! Ik heb al ruim een week last van mijn (.)(.) terwijl ik dat "normaal" altijd pas ná mijn ei heb
@Dib, ohw Dat is apart...! Ik heb eigenlijk nooit last van mijn (.)(.) vond het daarom zo raar, en al helemaal dat ik er wakker van werd. Maarja misschien probeerd mijn lichaam nieuwe kwaaltjes te vinden om mij voor de gek te houden
Ha ha, ja nieuwe kwaaltjes daar is het vrouwelijk lichaam volgens mij heel goed in! Misschien is het wel een heel goed voorteken
Haha idd, rare lichamen hebben wij toch af en toe Maar deze had ik nog niet gehad (het is echt zo'n groeipijn die je in de pubertijd ook had ) Ik hoop dat het een goed teken mag zijn. Maar ga er maar niet te veel van uit, stomme voor de gek houderij. (en toch hoop ik dat het wat mag betekenen i.c.m. die stabiele temp)
dib@ denk ook dag 16... Goed geklust! Mosa@ mooi kaartje, maar idd wat je zegt het is alijd wachten tot laatste moment.
Dat denk ik ook, in juli had ik ook eerst 2 dagen posi ovu test en daarna pas eisprong, zie album... De eerste 12 maanden voelde ik altijd precies het eitje springen met echt mega krampen, tegenwoordig voel ik wel wat krampen maar niet meer precies met m'n eisprong, jammer Gelukkig wel altijd duidelijk slijm en zere (.)(.) die de eisprong aankondigen, en nu met tempen is het helemaal duidelijk dat ik wel degelijk een eisprong heb. Waarom ik nog steeds niet zwanger ben is nog de grote vraag Nog 3 maanden en dan weer terug naar de fert.arts.
*breekt even in* wat een mooie kaartjes zeg, hopelijkveel zwangeren over een paar dagen! Tessa: ik hou je in de gaten meis, ziet e goed uit! liefs Maaike *piept weer terug naar de mei moeders*
Nou ja, dat duurt wel heel lang, balen zeg! Hopelijk komt hij snel, je zit al op dag 32?! Dat is al langer dan een gemiddelde cyclus
@Maaike! Hihihi spannend he mijn kaartje! Hoop dat het wat zegt..! *wij gaan voor roze, wij gaan voor roze, wij gaan voor roze!*
hai db (en de rest) echo was nog bijna niets op te zien helaas, de vk kon wel van alles onderscheiden, maar wij zaten echt zo te kijken van huh, hoe zie je dat haha. Alles was gelukkig wel ok, duur kwam precies overeen en et harte klopte, nu 30 oktober weer een echo!
Helaas, het bloeden is begonnen. Lichaam heeft bewezen ook zelf een vruchtje te kunnen afstoten. Mag het de volgende keer dan gewoon eens goed gaan?