Tjee pookie, dat is balen! sterkte meis Enne merels, ik denk dat je gerust al testje kunt wagen, ziet er goed uit! twinny
Hey meiden ik kan hhet allemaal niet meer bij houden dus excuus dat ik niet op iedereen reageer! @Pookie nee meid,wat balen zeg...waarom?Als het er eenmaal zit moet het gewoon blijven zitten vind ik!Wie is er ook voor een nieuwe"baby's moeten blijven zitten" wet? Sterkte meid!Hoop heel veel hcgtjes voor jouw in de volgende ronde(Die hcgtjes met extra plak ..) @All hier dag 35 en nog steeds geen ei! Om gek van te worden.. Wat vinden jullie van mijn kaartje?Ik heb al anderhalve week witvloed(waterig maar wel echt wit)en ook vrij veel heb dit anders nooit of veel korter?Weet iemand hier toevallig wat dat kan zijn?
Maar als het te lang blijft zitten als het fout zit is het og erger hoor. Nu hebben we tenminste meteen duidelijkheid. Al is het helemaal niet leuk.
Ja me testdag komt steeds dichterbij, spannend. Maar jou ei, is die nu niet langer dan 14 dagen geleden, of zie ik dat verkeerd?
durf ik nog niet. Ben bang dat het veel te vroeg is. Denk dat ik dinsdag nog even afwacht, wat mijn temp. gaat doen. heb ook geen testen in huis, die wil ik misschien woensdag pas kopen, of ik moet toch gewoon ongi worden, je weet het maar nooit.
Balen zeg! Kan zo gauw ook geen ei vinden, maar ben ook pas net met temp. begonnen, en dus nog niet erg ervaren.
@pookie, sterkte meissie... *dikke knuf* hopelijk gaat het gauw weer een keer goed en blijft jullie beebje bij jullie
Zo, ik ben er eens goed voor gaan zitten om te reageren op iedereen! @ Pookie, wat onzettend klote voor je! Zo balen hoe het gelopen is! Heel veel sterkte! @ Wies, toch is je temp nog steeds best hoog hoor! Hopelijk blijft die stomme ongi weg! @ Joyce, wat fijn dat het goed met je gaat! Leuk dat je hier nog steeds zo trouw komt! @ Gaby, wat ontzettend jammer dat je ongi bent geworden! Balen is dat, zo'n mooi kaartje en dan niet zwanger. Succes in de volgende ronde! @ Melisa, ik ben benieuwd naar je temp vandaag. Zou fijn zijn als je een kortere cyclus hebt! @ Tessa, mooi kaartje! Ik ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat! @ Peppie, ik zie helaas ook geen eisprong Goed dat je naar de gyn gaat, die kan je vast verder helpen. Succes! @ Sammie, balen zeg, hopelijk krijg je alsnog een eisprong! Is dit de eerste keer dat je tempt? @ Ingiemoppie, mooi duidelijk kaartje hoor! Nu moet het er toch maar eens van komen dat je zwanger bent! Gefeliciteerd met je weekenddochter! Hoe oud is ze geworden? @ MyPrecious, zal je dan Ʃindelijk een eisprong krijgen! Ik hoop het voor je! @ Merels, wat een ontzettend mooi kaartje! Ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan en ik wil je geen valse hoop geven, maar volgens mij ziet het er echt heel goed uit voor je! @ Bia, je zit al weer op je basistemperatuur zag ik. Gelukkig heb je niet van die lange cyclussen, dat scheelt weer! @ Britt, vreemd kaartje, maar dat zal wel door je griep komen dat hij pas zo hoog was. Hopelijk daalt hij niet verder, maar gaat hij morgen weer omhoog. @ Marb, fijn dat je nu voorbij je nod bent! Hopelijk blijft alles goed gaan! @ Dib, ik denk ook dat je kruis twee dagen later is geweest dan ff aangeeft. En inderdaad erg goed geklust @ Majkuh, gelukkig was alles goed met de echo, ondanks dat er nog bijna niets te zien was. Over een paar weken zal dat vast heel anders zijn! @ Lily, wat een rotkaartje heb je! Ik zou niet weten wat die wiltvloed te betekenen heeft. Verder kan ik niets van je kaartje maken, sorry! Zo, ik ben gelukkig weer helemaal bij
Ja dat snap ik ik bedoelde natuurlijk wel dat ze moeten blijven zitten en goed gaan.... Sterkte meid..