@Mosa, Bedankt voor je reactie! Ik ben ook heel erg benieuwd! Echt spannend nu met zo'n totaal ander kaartje. En hoe is het bij jou?
@ Pookie, wat rot voor je .. Maar zoals je zegt het is beter dat het nu gebeurd dan later. Het is wel hard om het te zeggen, maar heb je wel gelijk in. En ik weet dat het niet zo makkelijk voor je kan zijn dan hoe makkelijk je het even kan in typen. Sterkte. Maar ik geloof ook wel dat jij een kindje gaat krijgen hoor. Komt wel goed *dikke Knuffel! @ Mosa, jou kaartje is spannend. . Meiden. Ik heb te vroeg gejuicht. Ik geloof er niet meer in deze ronde. Had zulke goede hoop. Maar ja. Ik durf nu niet meer blij te zijn na 1 verandering van me temp hoor. HOOOOOOP zo dat die Etos zwanger worden pillen hun best voor mij doen en dat het voor mij werkt.... Straks nog iets negatiefs zeker, dat hoop ik echt niet .
@MyPrecious, Kijk eens naar mijn kaartje..... Ik had ook zo'n dipje en had ook op die 2e lage temp mijn ei.... Dus het zegt nog niks. Geef de moed niet op!
@ Sammie, dus de vorige keren heb je wel een eisprong gehad. Vreemd hoor, dat hij deze keer dan nog niet geweest is. Ik heb even je vorige kaartje en die van nu vergeleken maar je temp nu lijkt wel sterk op je tempen van de vorige keer voor je eisprong. Dus misschien komt hij nog wel deze ronde, maar heb je ineens een langere cyclus. Misschien heeft het toch met ontpillen te maken. Ik hoop in ieder geval dat hij snel komt! @ Tessa, ik ben erg benieuwd hoe mijn temp de komende dagen is. Omdat hij niet superhoog is geweest, twijfel ik nog steeds een klein beetje of mijn eisprong wel op dag 14 geweest is, maar ik wacht eerst maandag wel even af. @ MyPrecious, het kan nog steeds hoor! Probeer de moed niet op te geven, maar ik weet dat dat makkelijk gezegd dan gedaan is. Volgens mij is het helemaal niet zo verkeerd dat hij vandaag weer zo laag is. Als je naar de rest van je kaartje kijkt, zie je dat je twee lage tempen achter elkaar nog niet gehad heb, dus je eisprong kan ook vandaag geweest zijn. Dan gaat je temp vanaf morgen omhoog. Ik hoop dat je morgen hier blij komt vertellen dat je een mooie hoge temp (toch wel minimaal 36.5) gehad hebt!
he mosa je kaartje ziet mooi uit en in mijn beleving heb jij je ei op dag 13 gehad en zit je nu dusop 13 dpo . het ziet er erg goed uit. xxx joyce
Dankje, vanmorgen had ik weer 37.3. Nog even een paar dagen afwachten en dan week ik meer. Maar jou kaartje ziet er ook netjes uit, en jij bent ook al dichtbij je nod, spannend!
@ tessa, hoe is het met jou? Zag op je kaartje dat je temp. mooi stabiel bleef! Hier gaat het goed, vanmorgen weer 37.3, dat is hij nu al drie dag, geloof ik. Ook ben ik als een dag of 3 misselijk s'morgen. Ben nu ook wel misselijk, maar weet niet zeker of dat komt omdat ik zwanger ben, of omdat ik denk zwanger te zijn, snap je. Ben benieuwd naar jou temp. Groetjes merels
Fijne zondag @ iedereen ! Vandaag komen met ouders langs, en we gaan er ook even uit, dus weet niet of ik vandaag nog online kan komen, misschien vanavond. Anders ben ik er morgen weer. Groetjes Merels
pookie@ wat balen zeg! Weet hoe het voelt. Maakt niet uit hoe vroeg het is dat je het vruchtje verliest. Het is echt emotioneel zwaar. dib@Hopelijk worden jullie zelf nog zwanger voordat jullie terug moeten naar de arts. Sammie@ je temp is nooit lager geweest deze maand. Denk vandaag omhoog. Dus nog wel ff klussen. MyPrecious@voor jou hetzelfde. Kan best zijn dat je temp zo omhoog schiet. Mijn kaart voor vandaag! Iets omhoog.
lily@even een vraagje. Wat versta jij onder eggwhite? Misschien dat ik het verkeerd begrijp, maar lijkt alsof je bedoelt van een gekookt ei het witte gedeelte, maar ze bedoelen van een rauw ei.
Brit, Dat heb je ook snel gezien, dat mijn temp lager is dan ooit! Maar het is inderdaad zo...hoop inderdaad op een ei vandaag of morgen... Morgen zou ik naar de huisarts moeten als ik mijn ei nog niet gehad zou hebben maar ik denk dat ik wacht tot donderdag aangezien ik dinsdag een hartkastje krijg en woensdag een echo van het hart... Anders blijf ik heen en en weer fietsen naar het ziekenhuis.... Maar brit, Jij hebt ook een raar kaartje eerst onwijs hoog dan weer naar beneden en dan weer wat omhoog... Maar wel een mooi eitje!
@pookie: getver, dit was niet de bedoeling! Sterkte meid. @Mosa: ik zal mijn kaartje plaatsen, heb nog geen kruis, en temp is niet heel hoog, maar wel hoger! En mijn (.)(.) doen me een partij pijn... Allemaal een goed teken. @merels: fijne dag. Het geeft niet als je een dag niet post hoor haha.
@Mosa, Het zou inderdaad ook kunnen dat hij op dag 13 is geweest zoals jent zegt.. Heb je verder geen andere signalen gehad dat je ei is geweest? @Merels, Ja hij blijft mooi stabiel, heel apart.. Echt anders dan de vorige maanden.. Maar nu vandaag is hij weer anders Wat spanned bij jou zeg, moeilijk he die kwaaltjes of ze wel of niet echt zijn.. Ik heb nu al 2 dagen last van mijn (.)(.) die erg gevoelig zijn.. Maar weet ook niet of dat psychisch is of dat het 'echt' is, al heb ik dit nog nooit gevoelt. Fijne dag vandaag! @Britt, Jij hebt een mooie stijging gehad zeg na je ei! super hoog, ben je niet grieperig geweest? @All... Hier mijn kaartje voor vandaag.. Temp is iets gezakt beetje apart begint hij er nu uit te zien.. zo dicht bij de coverline..
goede morgen dames alles okey met jullie ? ik snap officeel niks meer van me temp. ik ben nu best wel erg ongie maar me temp. is nog steeds heel hoog
tja geen idee gaby, misschien toch nog een innesteling? maar het kan wel eens dat je temp hoog is bij meerdere meiden daalt die pas na een paar dagen. tessa ik vind het moeilijk om iets zinnigs over je kaartje te zeggen. het ziet niet echt uit als een zwanger kaartje, maar doordat die totaalanders is als anders zou het dat wel kunnen zijn. en merels jij bent gewoon zwanger. xxx joyce
zou dat nog kunnen dan zolaat ? vorige keer temperatuurde ik toen was hij gedaalt maar was die ochtend ook meteen ongie mja we wachten dan nog wel af, vind het wel raar
@jent, Ja omdat hij totaal anders is dan mijn andere kaartjes.... Zou het best kunnen. Maarja ik ga er maar niet vanuit.. het zal toch wel weer niet zo zijn We zien het wel............................................
@jent, Maar trouwens... Waarom ziet hij er niet uit als een zwangeren kaartje? Er zijn geen standaard kaartjes hoor... Bekijk alle kaartjes maar eens, er zijn zoooooo veel verschillende, en er zijn ook wel dames die een stabiele temp hebben én geen grote innestelingsdip.
Hey tessa! Volgens mij zegt je kaartje nog niets over niet zwanger zijn. Ikzelf heb ook toen ik in Maart zwanger was een lichte daling gehad in mijn temp. Gewoon morgen even afwachten. Dit zou best een innesteling kunnen zijn. KIS!