Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @wannebemommie,

Dankjewel voor je reactie! :D Maakt me weer een beetje positief.
    Ik hoop dat het een innesteling mag zijn..!
    Ik wacht morgen even af :)

2. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd naar morgen! Hou je me op de hoogte? :D

3. Wannabemommie

@Tessa: we zitten trouwens dicht bij elkaar met onze cyclussen :D

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Je hoort het van me.
    Ik hou je op de hoogte! :D

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja inderdaad! Dat is ook toevallig!
    Spannend zeg!

6. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    sorry tessa, ik wilde je niet van streek maken, maar gewoon je temperatuur in het verleden na je ei is vaker veel hoger geweest wat eerder op een zwangerschapskaartje lijkt dan nu het geval is. maargoed ik heb dat ook meestal gebeuren de dingen op het moment dat je het niet verwacht en zo'n kaartje als je nu hebt had ik iig niet bij je verwacht. ik duim voor je.

xxx joyce

7. Wannabemommie

Maar is het ook niet zo dat je in de zomer een hogere temp hebt ivm de warmte? (of zeg ik nu iets heel geks?)

8. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @jent,
    Niet alle zwangerenkaartjes hebben een super hoge temp hoor na hun ei ;)
    Dus dat zegt allemaal niks...
    Daarom zei ik ook dat er zo veel verschillende zwangerenkaartjes zijn..

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemiddag op deze druilerige dag!

@ Merels, weer zo'n hoge temp! Spannend hoor! Ik hoop dat hij zo blijft en dat je dinsdag positief test!

@ Britt, het is wel overduidelijk dat je je eisprong hebt gehad! Nu maar weer afwachten!

@ Melisa, je eisprong is denk ik op dag 19 geweest, maar doordat je niet iedere dag getempt hebt, geeft ff hem nog niet aan. Spannend weer!

@ Tessa, zolang je temp boven de coverline blijft is er niets aan de hand! Je ziet bij jou wel duidelijk verschil tussen voor je ei en na je ei, dus het ziet er nog steeds goed uit hoor. Wie weet is dit een innestelingsdipje en gaat hij morgen weer omhoog.
    Je vroeg of ik geen andere signalen heb dat mijn eisprong geweest is. Mijn borsten zijn anders en ik heb meer last van mijn buik en darmen. Dus ik denk ook wel dat hij toen geweest is, maar ben soms ook bang dat ik, omdat ik een kortere cyclus wil, juist daardoor die kwaaltjes krijg. Snap je? Maar inmiddels geloof ik wel dat hij op dag 13 of 14 is geweest.

@ Gaby, mijn temp blijft soms ook hoog als ik ongi word hoor. Pas na een aantal dagen daalt hij dan. Dus het hoeft niet zo veel te zeggen. Wacht eerst nog maar een paar dagen af, waarschijnlijk daalt hij dan wel.

@ all, mijn temp wordt eindelijk stabiel, yeah :D
    Ik weet niet of het een goed teken is, maar ik ben wel blij dat hij niet meer zo schommelt. De komende week wordt spannend voor mij.

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa,
    Dankjewel voor je reactie! :)
    Hoop dat het waar is wat je zegt, hopelijk een innestelingsdipje!
    Ik denk ook wel dat jou ei gewoon is geweest! zit echt wel goed hoor!
    Ik snap dat je bang bent dat je die kwaaltjes 'denkt' dat je die hebt..
    Dat heb ik ook, ik ben ook bang dat het allemaal tussen mijn oren zit. Maar bepaalde kwaaltjes kun je denk ik niet 'verzinnen'...
    Mooi dat je temp nu wat stabiel wordt! Wel beter! want hij is in ieder geval nog niet omlaag, houden zo!
    (weet je al wanneer je gaat testen) :oops:

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Tessa, ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik moet de hele week werken (en heel vroeg op) dus dan wil ik het niet doen. Ik wil alleen testen als ik vrij ben, dus waarschijnlijk wordt het pas volgend weekend.
    ALS het dan natuurlijk nog nodig is ;)

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @mosa: klopt dat ik niet iedere dag temp. Dit komt omdat ik de ene dag om 6 uu rop moet en de andere dag lekker kan blijven liggen. Ik temp nu alleen als ik geen dagdienst heb. Anders krijg ik echt een heeel raar kaartje. Temp scheelt dan nml best veel bij mij (0.2 a0.3).

Voor jou wordt het nu spannend.

@wannebemommie: welkom terug. Het wordt weer spannend!

@tessa: mijn kaartje toen ik zwanger was zag er ook heel anders uit dan een gemiddeld kaartje. Zal em hieronder plaatsen. Vorige maand had ik een heeeeeel mooi kaartje en werd ik veel te vroeg ongi. Dat je zere borsten hebt zegt denk ik niet zo veel. Dat is bij mij ook na een aantal maanden pas gekomen (na mijn eisprong)

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63

Zoals je ziet eigenlijk ook geen touw aan vast te knopen wat mijn temp zou gaan doen. Ik had 21 juni een pos. test terwijl mijn temp was gezakt. Ik ben op een gegeven moment gestopt met tempen omdat ik in het ziekenhuis al een echo had gehad.

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa,
    Spannend zeg! dat je dat kunt zo lang wachten! Ik hoop voor je dat je niet ongi wordt en dan volgend weekend geluk bij je brengt!

@Melisa,
    Bedankt voor je info!
    Ik had namelijk nooit zere borsten :(
    Dus dat zegt niet zo veel... Nouja wie weet krijg ik dat nu wel elke maand na mijn ei.
    Dan weet ik in ieder geval dat mijn lichaam een spel met mij aan het spelen is :(
    Wel irri hoor!

Maar idd je temp van dat kaartje, echt geen touw om aan vast te knopen zeg. Dus het zegt allemaal niks.
    Nouja ik ga gewoon afwachten, is het enigste wat ik kan doen :rolleyes:

15. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Oei Mosa, spannend zeg, nog één dagje en dan mag je testen...!

Vanmorgen wel weer een hoge temp hier! Wat denken jullie, ei op dag 14 of dag 16? Ik denk zelf dag 16 omdat ik de 2 dagen ervoor een posi ovu test had.

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dib, ik denk ook dag 16.het maakt niet uit, je hebt goed geklust.
    pookie, sterkte meid
    hier is het gisteren ook doorgebroken helaas. nog 1 spontane ronde te gaan, zal dit hem dan worden? ik neem deze week weer even wat afstand hoor meiden, ik kom over een paar daagjes weer even kijken. succes allemaal!

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh nee, Wies... :cry: Wat vind ik dat erg voor je...

Sterkte hiermee en hopelijk wordt dit jouw ronde!

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wies dat is balen! Hopelijk brengt deze ronde je dan het gewenste goede eitje. We zien je wel weer verschijnen...

19. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Wies, :( Wat balen zeg! Hopelijk brengt de volgende ronde wel geluk.
    Sterkte!

@Dib, ik denk ook echt dag 16, omdat je op dag 14 en 15 posi ovutesten had. Wat ff heeft gedaan klopt niet echt. Maar je hebt in ieder geval goed geklust! :)

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ dib: ik denk ook al dag 16. Raar dat ff dat niet denkt... :|

Deel Deze Pagina