Best wel gek van FF want in juni/juli had ik precies hetzelfde en toen heeft hij het kruis wel goed gezet. ( Eerst had hij hem toen ook eerder neergezet dus misschien verplaatst hij hem nu ook nog?!) Ach, we zien het wel weer.. Mijn LF is toch vaak 12/13 dagen na temp verhoging en precies 14 dagen na posi ovu test, grappig hè!
@Dib, Misschien als je morgen nog zo'n hoge temp hebt dan verplaatst hij hem denk ik wel. Zolang jij maar weet wanneer je ei is geweest
hallo meiden, ik meld mij hierbij voor onbepaalde tijd af. Mijn man en ik hebben afgesproken voorlopig niets te forceren en tot rust te komen. FF geen wxcelsheets FF en thermometers meer. Ik wens jullie allemaal snel een mooie en voorspoedige zwangerschap toe. Liefs Pookie
@pookie, Opzich wel een goede keuze! Dan heb je misschien wat meer rust. Ik weet zeker dat het gaat helpen! Succes, en hopelijk is het toch snel raak!
hallo meiden heb hier een beetje zitten lezen maar tis hier erg druk dus heb niet alles kunnen onthouden sorry. Maar goed zal mezelf even voorstellen, ik ben 25jaar en ben bezig voor een erste kindje, ehhh bedoel natuurlijk 'we' zijn bezig. Omdat ik van mijzelf waarschijnlijk geen eisprong heb gebruik ik clomid, daardoor weet ik ook vrij precies wanneer mijn eisprong is. In april dit jaar ben ik ermee begonnen en was toen meteen eerste ronde zwanger helaas had ik toen met 9,5 week een m.a. Ik heb toen 10weken moeten wachten op me ongie en heb nu eindelijk me eerste ronde er weer bijna op zitten. Ik heb ook een temp kaartje bijgehouden en zal m proberen hier neer te zetten. Ik heb nog niet echt ergens last van behalve een ontzeetend ongie gevoel in me onderbuik maar dat heb ik al 4 dagen, beetje raar dus. Nou wens iedereen veel suc6 hier. groetjesss
@ Wies, wat klote zeg! Heel veel sterkte! Ik snap heel goed dat je even wat afstand wil nemen. We zien je vanzelf wel weer hier verschijnen als je er aan toe bent. En de volgende ronde MOET gewoon echt jouw ronde worden! @ Melisa, jouw zwangerschapskaartje is inderdaad niet een typisch zwangerschapskaartje. Maar blijkbaar zegt dat niets. @ Tessa, ik weet natuurlijk nog niet of ik ook helemaal tot volgende week kan wachten met testen, maar ik wil het wel proberen. Eerst deze week maar eens doorkomen natuurlijk! @ Dib, ik denk ook dag 16. Als je waarschijnllijk nog een paar van die hoge tempen hebt, dan zal ff het kruis wel verzetten. @ Pookie, ik denk dat het heel goed is om het even wat rustiger aan te doen. Heel veel succes in ieder geval, ik hoop dat het snel écht raak is bij je! @ Anoniempje, welkom! Wat een heftig verhaal en erg jammer dat je een ma hebt gehad. Hopelijk is het deze keer meteen weer raak. Ik duim voor je en ben benieuwd naar je kaartje!
@ Anoniempjuh, ik heb pas een stappenplan gemaakt om je kaartje hier te plaatsen. Ik heb hem even gekopiëerd: 1: in ff naar je kaartje gaan. 2: dan op printscreen drukken. 3: Paint openen en met ctrl + v je kaartje in Paint plaatsen. 4: Je kaartje selecteren. 5: Dan bestand: nieuw aanklikken, als hij vraagt of je het op wil slaan hoef je dat niet te doen. 6: Dan je kaartje plakken in nieuw bestandje. 7: Deze opslaan op je computer (niets veranderen aan de grootte) 8: Naar www.imageshack.us gaan, met bladeren je kaartje opzoeken op je computer en op host it klikken. In ieder geval zorgen dat resize image aangevinkt is op 340x240 (bij mij staat hij automatisch goed, maar weet niet of dat bij jullie ook zo is). 9. Dan onderaan de pagina include details wegvinken (is dat een woord?) als deze aangevinkt staat en de bovenste link in je berichtje plakken. Dus Hotlink for forums (1) gebruiken. Succes!
@Mosa, Ja het wachten is altijd moeilijk he. En idd als je nog niet ongi wordt is het al spannend. Ik hoop het voor je dat het raak is! *duim* @Annoniempjuh, welkom hier! Wat naar zeg wat je hebt meegemaakt. Ben ook benieuwd naar je kaartje.
hallo mosa bedankt voor je uitleg, maaruh dat lukt me echt niet haha, probeer nu gewoon de link te kopieren van t adres van ff even kijekn of dit werkt,
ow t werkt wel maar dan kan iedereen in mijn gegevens haha ook niet echt de bedoeling, nou ik zet m wel gewoon in me album is makkelijker. jullie alvast bedankt voor de lieve welkomswoorden haha
@ Anoniempjuh, op deze manier krijg ik mijn eigen kaartje te zien Als je naar je kaartje op ff gaat, dan klik je links op sharing en dan op home page setup. Die link bovenaan moet je kopiëren en hier plaatsen, dan kunnen wij hem wel zien. Succes! @ Tessa, dank je Ik duim ook voor jou!
Hij doet het! Mooi kaartje hoor! Nu hopen dat je temp hoog blijft! Spannend hoor, weet je al wanneer je wilt gaan testen als je niet ongi wordt?
ja tot nu toe is ie wel netjes he, toen ik zwanger was was ie de laatste week constant 36.8 op 1keer na 36.6, niet superhoog dus maar wel zwanger, mijn temp is nooit heel hoog, 36.9 is de max haha. Eh ik wil t liefst toch wel tot vrijdag wachten, heb ik vorige keer ook gedaan.negatieve test is zo;n teleurstelling he. Maar dat gerommel in me buik maakt me behoorlijk onzeker maar ja we zullen het zien. Maaruh jullie kunnen allebei ook bijna testen of niet? spannend zeg zo met ze allen. suc6 voor iedereen. liefsss
@annoniempjuh, Spannend! En idd wel leuk dat we zo met z'n allen af kunnen tellen tot onze test datum.. Nu hopen dat we ook met z'n allen zwanger mogen zijn! Knap dat je tot vrijdag gaat wachten, maar inderdaad een nega test is zoooo ontzettend teleurstellend Hopen op een posi test volgende week!