@ Tessa, ja dat had ik gezien.. Maar ik heb telkens teleurstellingen dus ik geloof gewoon niet in een ei deze ronde weer.. Ook door die spotting steeds .. @ Mosa, nou het is geen 36.5 was dat maar waar. Nu 36.2.. Wel 0.1 hoger maar ja zegt natuurlijk ook helemaal niets. Ik had steeds zoveel moed maar dat is nu eigenlijk wel weg.. Wacht wel op een ongie weer. Hopelijk een normale dit keer.. Jou kaartje ziet er spannend uit. Nog 3/4 daagjes dan zou je meer kunnen weten! @ Britt, dankje voor je woorden. Doet me wel goed dat er meer om mij denken zeg maar . Spannend kaartje heb jij. Lijkt me ook irri wanneer je op het wachtbankje zit. @ Gaby, anders gooi je er een test van kruidvat tegenaan, of heb je die niet? Heb ik ook gedaan doordat ik spotting had en lichte ongie, dan weet je het voor jezelf gewoon zeker of het nu raak is of niet. Mijn mam was de eerste 3 maanden nog gewoon ongesteld bij beide zwangerschappen die ze had. @ Dib, ik denk dat je je ei op dag 16 heb gehad. Maar FF kan je kruis nog veranderen he. En je hebt goed geklust dus hoef je je nergens zorgen over te maken . @ Wies, wat klote voor je! Ik wens je heel erg veel geluk toe.. En neem maar even wat tijd voor jezelf idd. De aanhouder wint he meid. Hoop het echt voor je. @ Pookie, ik begrijp het wel. En ik denk iedereen hier wel. Ik wens je al het geluk toe en dat je maar snel een gezond kindje in je buik mag zien en voelen. @ Anoniempjuh, welkom hier. Erg spannend voor je nu! Hoop op een posi test voor je! Was je meteen begonnen met tempen in je 1e ronde en kwam je er toen achter dat je geen eisprong hebt? . Nou lieverds. Hier weer een gek temp kaartje. We hadden vanochtend seks, en het deed pijn! Hoe kan dat. Heb ik nooit last van gehad.. Net alsof je blaasontsteking hebt zo voelde het toen we bezig waren ..
Hè meid, ziet er niet echt naar uit dat je eisprong er aan zit te komen Ik heb ook wel eens een pijnlijk gevoel tijdens het vrijen, bij mij komt het door de stand van mijn baarmoeder. Vooral vlak vóór mijn eisprong heb ik er last van.
.. Ja me baarmoeder stand is ook anders dan de dagen voorheen. En ik heb cremig slijm ingevuld, maar het kan ook nog zijn dat het straks wel rekbaar is want dat had ik dag 21 ook. Kon het nu heel klein beetje rekken maar dat zegt nog niks. Nouja. Jij geeft me dus met je 2e zin wel weer een beetje hoop maar ik moet er niet teveel over nadenken.. We zien het wel.. Wel lief dat je er op reageerde!
hallo myprecious. nee ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil en toen duurde het 8 weken voor ik ongie werd, de 2keer erna ook gem. 8weken. Ben toen naar de huisarts gegaan en die zei nou je mag wel een keer naar de gyn voor een echo om te kijken of het een reden heeft. Ben toen ook gegaan en er was niks raars te zien,maar met een cyclus langer dan 6weken heb je meestal geen (goeie) eisprong. Kreeg toen dus meteen die pillen mee. Das best een gedoe want ik moet dan halverwege de cyclus een aantal keer naar de gyn en dan kijken ze met een echo of er een ei groeit en zo ja hoe groot ie is. Maar ben wel blij dat me huisarts zo snel was, en dat ze ook in het ziekenhuis zo snel zijn, ben geen geduldig type namelijk hahaha. Maaruh hebben jullie dat ook ongie gevoel? Ik weet dat ik dat ook gewoon had toen ik zwanger was maar weet niet of t toen ook zo erg was. Tis hier trouwens wel ene behoorlijk druk forum he haha, gezellig hoor. groetjesss
Met eggwhite bedoel ik gewoon doorzichtig waar je draden van kan trekken.. Maar wat ik eerder bedoelde is dat ik nu veel witvloed heb,dat wat je vaak voor de eggwwhite kan hebben en dat heb ik nu al veelste lang voor mijn doen...
@anoniempjuh: ik heb altijd ruim een week voor mijn ongi al krampen Dan begint het roze/bruin verlies ook altijd al, een week later word ik dan echt ongi.
@ Anoniempjuh, idd een gedoe, maar als het helpt dan is het alleen maar beter. Ik had voor de laatste ongie een ongie gevoel een kleine week. Maar weet niet meer wanneer in me cyclus. Maar volgens mij kun je daar niet naar kijken want dat gevoel kun je ook hebben als je zwanger bent..
okeej niet echt opbeurend haha, maar wel de waarheid. Maar eigenlijk kun je het bijna nooit weten want die krampen kunnen idd in beide gevallen, en ik lees hier ook al dat sommige gewoon ongie worden terijwl hun temp nog hoog is, dus dat zegt ook al niks.pfff wat een gedoetje toch.pff vind dat vergelijken ook zo moelijk, weet dak vorige keer ook kramp had maar of t toen al zo vroeg was weet ik dus niet meer. Nou ga er maar vanuit dak ongie word...
Er zijn zoveel mensen die dezelfde symptomen hebben of ze nu 4 weken zwanger zijn of bijna ongesteld worden. Ik denk niet dat je daar zoveel moet op focussen. Het kan beide kanten op! Ik hoop het voor je dat het goed zit. Duim voor je [-o< Wanneer wil je gaan testen? [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Jammer dat je temp. iets gezakt is. Vind het ook moeilijk, al die kwaaltjes, of ze nu echt zijn, of tussen me oren zitten. Heb een leuke dag gehad vandaag, dus weer een dag voorbij
Hoop het, de komende dagen worden erg spannend. Hoe gaat het met jou zwangerschap, al veel last van zwangerschapskwaaltjes? Of valt het nog mee?
Je hebt een mooi kaartje, en je nod is ook al bijna, zie ik. Dus dat worden spannende dagen, voor je!
He merels, met mij alles goed hoor af en toe wat last van borsten en veel last van vermoeidheid en dat was het wel dus ik heb niet te kalgen hihi. xxx joyce