hey lily ziet er goed uit hoor zou wel eens heel goed kunnen dat je ei eraan komt, ik zou hoe dan ook vanavond flink je best doen! Hallo merels, ja mijn nod is morgen jouwe ook? Nou suc6 meid jij had een mooi kaartje zag ik! Nou ik snap het even niet meer, werd vanmorgen weer wakker met krampen dus verwachte een beetje dat me temp gezakt zou zijn(hoop temisnte niet dat ik ongesteld word met een hoge temp haha).maar hij is juist hoger.....ik vertelde hier toevallig gister nog dat ik vorige keer zwanger was met 36.8 en dat ik nooit echt een hoge temp heb, nou hij was vanmorgen 37.0!zo hoog heb ik m nog nooit gehad, heb deze maand gem. 36.7-36.8 en heb 1x 36.9 gehad en dan nu 1dag voor me nod zo'n stijging, vind t maar raar.... Iemand hier dit ook wel s gehad? nou fijne dag allemaal groetjesss
@Merels, Moeilijk he? Ik heb ook altijd het idee, zal het tussen mijn oren zitten? Mijn temp is nu weer omhoog @Lily, Ziet er goed uit! Het lijkt er inderdaad op dat je ei eraan komt! Aan de klus! @All, Hier mijn kaartje weer.. Mijn temp is weer omhoog.
Goedemorgen, Even vanaf mijn werk. @ Lily, wat een mooi lage temp! Hopelijk nu echt een eisprong, maar ik denk dat het er goed uit ziet! @ Anoniempjuh, wat goed zeg je temp! Wordt spannend morgen! @ Tessa, een mooi minidipje voor een mooie innesteling hoop ik! Mijn temp was vandaag, op 14 dpo, 37.0! Dus 0.2 omhoog gegaan. Ik vind het nu wel erg spannend worden. Maar ik denk dat morgen het belangrijkste wordt, hopelijk blijft hij dan ook hoog! Mijn kaartje staat in mijn linkje. Fijne dag allemaal!
goedemorgen dames.... Het was even een druk weekend met veel verjaardagen dus ben er vandaag pas weer.... @pookie: sjee wat sneu zeg... sterkte... knuf. En neem met je man maar lekker de tijd om het op zijn beloop te laten. Heel veel succes. @merels: meid wat ziet jouw temp er mooi hoog uit. Ik ben benieuwd over een paar dagen hoor @brit: goedzo... weer omhoog met die temp. Hoe is het met de verkoudheid/griep? je kan zien dat de koorts weer is gedaald en nu normaal temp aangeeft hé!. Succes deze maand @sammie: wow je temp is idd lager dan anders... ben benieuwd hoe het vandaag is en of het nou duidelijk een teken van je eitje is... duimduimduim.. @melisa: ik denk dat als je temp vandaag ongeveer zo is als gisteren of eergisteren dat FF er vandaag wel eentje plaatst (kruis) @tessa: blijft spannend zeg... @gaby: dat je temp hoog blijft kan hoor. Bij sommige kan het de eerste 2-5 dagen van de menstruatie nog wel eens hoog blijven. Daarna zou het moeten zakken. Zakt het normaal bij jou gelijk met je ongi? @mosa: voor jou is net als voor mij deze week een spannende week hé..... wel/niet wel/niet wel/niet...... brrrr wachten!!! Maar fijn dat die temp eindelijk stabiel is geworden zeg... @dib: het kan allebei. Jammer dat je temp van het begin van je cyclus er niet in staat en je tussendoor niet hebt getempt (FF is daar ook onzeker over). Dan zou ik kunnen zien of je tussentijds ook weer eens een hoge temp hebt gehad. Maar ik tip eerder op dag 16..... Alhoewel bij mij eisprong en pos ovu test op dezelfde dag valt.... bijna altijd.. @wies: dikke knuf en veel succes in deze ronde dan. Ik duim voor je @anoniempjuh: welkom hier. En veel succes. Je ligt mooi boven de coverline trouwens. duim duim @myprecious: je zou toch zeggen, dat je nu onderhand wel een ei moet hebben zeg.... alleen wil je temp nog niet hoger gaan. Wat raar.... nou ik duim dat ie vandaag wel hoger is, want dat zou kunnen betekenen dat je gisteren je ei hebt gehad. @lily: hahaha wat een daling dat is in ieder geval een DUIDELIJK teken van een aankomend ei!!! Hier na een stijging/dipje en weer een stijging zit ik nu op 36,3. Erg hoog voor mijn doen. Maar het kan nog alle kanten op (heb even vorige kaartjes vergeleken en tja....... die zien er allemaal zo uit als deze... hogere temp en dan over 2 à 3 dagen daaaaaaaaling..... en rood... dus eind van de week/aankomend weekend weet ik pas veel meer.... Geduldig afwachten dus (zegt er eentje, die helemaal geen geduld heeft hahahaha)..
Heb morgen ook mijn nod. Weet jij al wanneer je wilt gaan testen? Ik twijfel nog heel erg wanneer ik zou gaan testen. Eigelijk wil ik wachten tot ik echt overtijd ben, maar het pribbelt wel.
@Mosa, Spannend voor jou zeg, en inderdaad morgen is het de belangrijkste temp voor jou! Ik hoop dat hij lekker hoog blijft! *duim* En ja, hopelijk mocht het een minidipje zijn voor een innesteling.... Laten we het hopen, zou zo mooi zijn. @Ingiemoppie, Moeilijk he afwachten.... pfff vind het ook altijd zo vervelend, maar dat is het enigste wat we kunnen doen.
Vind het echt heel moeilijk. Was vanmorgen even echt niet lekker, vandaar dat ik wat later ben vandaag. Had een hele erg en vieze maagzuur aanval, heel erg zuur (heb overige al last van maagzuur, maar zo erg vies nog niet gehad.) Ben er ook lang misselijk van geweest, nu gaat het gelukkig weer even. Vanmorgen was mijn temp ook weer hoog Jou ook zag ik Misschien had je gisteren een innestelingsdipje?
@Merels, ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Ik heb het ook steeds dan weer dit dan weer dat. Wat apart dat je zo'n maagzuur aanval gehad hebt, kan ook een kwaaltje zijn he ben je ook misselijk? Ik heb jou kaartje even bekeken! Mooi kaartje zeg! Spannend begint het nu voor jou te worden, je temp morgen...! *duim* *duim* Ik hoop maar dat het bij mij ook raak mag zijn, en wie weet idd wel een innestelingsdipje, maar ik vind hem wel erg 'klein' Dus dat zal wel niet..
Ben al een paar dagen s'morgens misselijk, vanmorgen ook, maar wel iets erger, maar dat komt denk ook door de maagzuur. Schijnt dat je er ook last van kunt hebben als net zwanger bent, maar ik had het al, dus weet ik niet wat het betekent als je een "ergere" aanval krijgt van maagzuur. Ben oook wel erg benieuwd naar mijn temp van morgen. Nog even geduld, maar het weekend is best snel voorbij gegaan gelukkig! Ik weet niet hoe groot een min. innestellingsdip moet zijn, maar het is een dipje! Hoop het natuurlijk wel voor je!
@Merels, Het blijft spannend...! Ik hoop voor je dat het een zwangerschaps kwaal is. En het is wel fijn dat het weekend snel voorbij is gegaan! Ik hoop het zo, dat het een innesteling is geweest.. Maar ga er maar niet te veel van uit.
Ik weet het niet. Blijft afwachten. Hoop het ook voor je dat je een innestingsdip heb gehad. Het is ook goed om nergens vanuit te gaan, als het niet zo zou zijn is tegelvaller des te groter, als je er vanuit ging dat het wel zo zou zijn.
@Merels, Je hebt helemaal gelijk. maar het is zo moeilijk om er niet aan te denken Balen vind ik dat ben zo bang dat ik aan het einde van de week gewoon weer ongi word en dat het gewoon weer niet gelukt is Wil het zo graag, en elke keer die teleurstelling... pff
Het is ook moeilijk er niet over na te denken. Denk er zo nu en dan ook veel aan, van zou het nu wel raak zijn? Er zijn verschillende dingen anders als anders, en het voelt ook anders, maar me lichaam kan me ook gewoon goed voor de gek houden. En dat maar het zo irritant, je weet gewooon niet waar je aan toe bent. Jou nod aan het einde van deze week, of niet?
@Merels, Ik heb nu ook andere kwaaltjes dan de vorige maanden. Ik heb echt onwijs gevoelige (.)(.) heb ik nog nooit gehad Dus dan ga je al denken... zou het? Maar ik kan het niet naast me neerleggen, dat heb ik steeds een week voor mijn nod. Mijn Nod is de 11e, maar ik ben uitgegaan van 14 dpo. En die heb ik nog nooit gehad. 11,13,12 dpo dus misschien ga ik donderdag al wel testen ik weet het nog niet, ligt eraan hoe ik me voel en even zien hoe mijn temp doet.
Heb ook best wel last van mijn (.)(.) normaal alleen mijn tepels(v.a. eisprong tot aan ingi) maar nu dus niet, maar mijn (.)(.), doen een beetje raar vervelende pijn. Lijkt soms wel een beetje op de pijn van jaren terug dat ze begonnen te groeien, dat deed ook altijd zo pijn. Spannend dat je eventueel donderdag al wil gaan testen, ik weet nog niet wanneer ik zal gaan testen, eigelijk wil ik wachten tot ik echt overtijd ben, maar begin ook wel een beetje ongeduldig te worden.
Goede morgen dames. Ik had vanmorgen iets raars. Ik temp binnen een half uur 2 keer (was eens nieuwsgierig hoe het verschil zou zijn). Eerst gaf ie 37.3 aan en later 37.1? Je zou toch denken dat het omhoog gaat ipv naar beneden? Heb nu de laagste temp maar aangehouden. Verder heb ik een soort trekkende pijn in mijn liezen, doet ook zeer met plassen(alleen in de liezen). Ga maar snel aan de cranberry... Hopelijk ontwikkel ik zo geen blaasontsteking! Heb geen zin in medicijnen. Hier weer mijn kaartje. Nog geen kruis? Mijn temp ligt lager dan vorige maand maar wel boven de 37 graden. Vraag het me af, had ik een ei of geen ei.
@ Tessa: jippie! Temperatuur is weer omhoog! Ik heb op de een of andere manier wel een goed gevoel over jouw kaartje... @ merels: wauw, nog steeds hoge temperatuur! Ik durf er heel wat om te verwedden dat jij zwanger bent... @ melisa: hmm... gek dat je nog geen kruis hebt van ff. Je zou denken dat je ei al geweest is... @ lily: ik denk dat je ei eraan komt hoor! Zo'n mooie lage temperatuur! @ ingiemoppie: mja, t ziet er wel goed uit... Maar las je zegt dat t er altijd zo uitziet... Succes met wachten dan maar! Ik duim voor je... @ de rest: sorry, ben t alweer vergeten... Als ik nog iets boeiends zie zal ik reageren oke...
Hoi allemaal, Ik ben deze maand ook begonnen met temperaturen. Kijken of dit meer duidelijkheid brengt, naast de ovulatietesten. Gisteren heel erg aan het stoeien geweest met het kaartje, maar nu klopt ie Ik heb vanwege een vakantie tot nu toe niet steeds op dezelfde tijd kunnen testen, maar dat kan nu wel weer thuis ben. Leuk om dit topic bij te houden en kijkende naar jullie kaartjes leer ik weer veel bij!