Oh... haha! Sorry Mja, je zei het wel: 'een weekje' maar toch... @ dib: 1,5 week geduld hebben, AAAARGH!
heyy ben ik weer, maaruh raar he dat ff van alles verandert op me kaartje klusdagen enz enz. Maar goed nog geen rood, nog wel steekjes in me buik, en zenuwen natuurlijk haha. Lily:fijne vakantie geniet ervan! Merels jammer dat ie negatief was, maar je was te voreg idd dus misschien is ie van de week wel positief, ik hoop het zo voor je!
Ja, donderdag of vrijdag wil ik nog eens testen maar dan wel met ochtendurine. Maar heb de hoop nog niet opgegeven hoor. Ben een beetje stop geweest om nu al testen. Maar morgen is een spannende dag dan is het 14dpo, en dus mijn nod. En dan is het helemaal afwachten wat mijn temp gaat doen, of hij gaat zakken of nog steeds hoog blijft. Zag ook op FF dat ze advieseren om pas vanaf dag 18dpo te testen. Dus als ik echt zwanger zou zijn, zal het dan wel zichtbaar zijn op de test, lijkt mij.
Ja het was eigelijk ook wel een beetje stom om nu al te testen. Maar ga dondag of vrijdag ochtend het denk nog eens proberen, ten zij ik natuurlijk al ongi ben geweest. Morgen wordt het een spannende dag, dan is mijn nod. Dus ben heel erg benieuwd wat mijn temp. dan gaat doen. Wanneer ga jij testen of weet je dat nog niet?
hey my precious een half uurtje maakt niet zo veel uit hoor, ik heb ook wel kleine verschillen, als t maar niet te groot word.suc6 ermee tessa irritant he, ik voel ook van alles, en zit de hele dag aan mezelf hahahahaha bedoel aan me tepels voelen of ze al zeer doen kijken of ze groter worden enz enz,ga me ook van alles inbeelden haha.maar laat jezelf niet gek maken hoor! hey dib goh vervelend he al dat gegoochel, ik zou t gewoon nog even afwachten dan word t misschien allemaal wel duidelijker nou als ik iemand vergeet sorry maar ben beetje moe en heb last van me buik pfffff liefsss
Zullen we anders afspreken om op de zelfde ochtend te testen, tenzij een van ons, of allebei ongi worden? Lijkt me wel gezellig.
@ Bia, dankje voor je berichtje . Kan alleen nog maar hopen dat me ei is geweest. Dat je mannetje ziek geweest is maakt voor de kwaliteit van de zaadjes niks uit. De zaadjes moeten toch ook rijpen enzo en komen dan pas "los" ofzo? @ Merels, AHhh nega test dat is niet leuk. Maar hij kan nog posi worden, laten we het hopen! @ Anoniempjuh, spannende temp! En hoop idd dat die tijdverschil niet uitmaakt en dat ie morgen weer hoog is of nog hoger het liefst, maar dat durf ik eigenlijk niet te hopen. @ Tessa, dankje wel meis! Hoe voel jij je? @ Lily, veel plezier op vakantie! Ik hoop echt dat me ei is geweest. En jouwe ook . Ziet er wel zo uit helemaal bij jou, hoop het.
Het kan nog steeds, zolang ik niet ongi word. Mijn nod is pas morgen dus, wacht nog even een paar dagen af. Weer wachten phfffff..... Hoe gaat het met jou, hoop dat je ei geweest is.
zo ik ben ook nieuwschierig naar me temp morgen hoog dat ie weer zo enorm hoog is, als ie morgen en woensdag weer 37.0 is of 36.9 dan ga ik misschien woensdag al wel testen..pffff volgens mij heb ik ookgewoon last van me buik door al dat gestres bah bah
Morgen is ook jou nod toch? Heb zelf niet zo last van mijn buik, af en toe voel ik lichte pijn helemaal onder in mijn buik, maar verder niks. Maar het kan goed van de stress komen dat je last heb van je buik, maar ook van een eventuele zwangerschap, dat is nou zo vervelend. Ga nu stoppen, ga nu even lekker sporten, en me gedachten op iets anders zetten. Fijne avond iedereen.
@ Merels, ja wachten is niet leuk! Met mij gaat het goed verder. Alleen al heeeel lang spotting maar het wordt nu wel weer steeds minder en gisteren voor het eerst in een maand niks. Maar ik voel me niet echt anders dan normaal zeg maar. Veel plezier met sporten. Jij ook fijne avond toegewenst.
@Anoniempjuh, Ja dat is echt irri Maar deze keer doen mijn (.)(.) echt pijn, vorige maanden zat ik er ook steeds aan te voelen en toen deden ze geen pijn @Merels, Ja leuk dat is goed! Ik denk wel dat ik donderdag durf.. Ligt er wel een beetje aan hoe mijn temp is dan. @MyPrecious, Ik voel van alles... Ben misselijk nu voor het eerst. Heb mijn eten niet binnen kunnen houden was niet fijn. Verder last van mijn (.)(.)
Mmm ik weet t niet hoop het natuurlijk wel. Maar ben bang dat mijn lichaam weer een spelletje met mijn aan het spelen is... Dat vind ik altijd zo k*t
Jeetje, kan een mens niet eens meer rustig werken, het is bijna niet meer bij te houden Wel heel gezellig hoor! @ Ingiemoppie, mooi kaartje hoor. Maar zoals je zelf ook zegt, als je meestal dit soort mooie kaartjes hebt, weet je ook niet of het wat betekent. Nog even afwachten dus! @ Merels, balen van die test! Maar je hoeft de hoop nog niet op te geven natuurlijk. Eerst maar eens hopen dat hij morgen ook nog zo mooi hoog is! Wel heel spannend hoor! @ Melisa, misschien geeft ff nog geen kruis vanwege de missende dagen. Dat hij eerst nog een paar dagen wacht, voor de zekerheid. Maar volgens mij heb je hem wel gehad hoor. Maar ik zou wel voor de zekerheid nog even doorklussen. @ Hanna, welkom en heel veel succes deze ronde! Hopelijk hoef je niet zo lang te tempen @ Sammie, misschien is je ei wel gisteren geweest hoor! Je hebt deze cyclus nog nooit zo'n stijging van je temp gehad, dus je hebt best kans dat hij morgen verder stijgt. Ik hoop het in ieder geval! @ Marb, ik kan me voorstellen dat je het allemaal nog eng vind, vooral met je verleden. Maar de kans is veel groter dat het allemaal goed gaat dan dat het mis gaat. Succes bij de huisarts! @ MyPrecious, ik hoop heel erg voor je dat je temp morgen eens écht de lucht inschiet! @ Bia, succes met je mega-ei! @ Anoniempjuh, mooi kaartje hoor! Hopelijk morgen weer zo'n hoge temp! @ Dib, dag 16 was wel te verwachten, maar fijn dat ff en jij het met elkaar eens zijn @ Lily, ik weet niet of je dit leest, maar heel veel plezier op vakantie! Geniet er maar lekker van! @ Tessa, wat vervelend (of het moet voor een goed doel zijn natuurlijk!) dat je al die kwaaltjes hebt en nu zelfs moest overgeven. @ all, mijn temp was vanochtend ineens gestegen, ik wist niet wat ik zag Ik heb net nog even getempt en hij was 38.1! Zo hoog heb ik hem 's avonds nog nooit gehad en ik ben niet ziek. Ik vind het nu wel erg spannend worden, maar dan denk ik: het zal toch wel niet. Maar eerst maar eens kijken of hij morgen nog hoog is. Ik heb net even overwogen om te testen, mijn vriend is er namelijk niet en ik bedacht me wat een leuke verrassing dat zou zijn. Maar ik ben te bang voor de teleurstelling, dus ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Ik wil ook eigenlijk 's ochtends testen, maar dat kan pas aan het einde van de week, ik wil het namelijk op een vrije dag doen. Nu loop ik wel heel erg op de zaken vooruit, eerst morgen maar eens doorkomen met hopelijk een hoge temp!
heyy mosa spannend zeg, volgnes mij zijn we met 3 die morgen hun nod hebben he? Haha toen ik zwanger was heb ik een slabbetje gekocht met de tekst:mijn papa is de aller aller allerliefst en daar had ik mijn test opgeplakt. Hij wist toen helemaal niet dat ik ging testen dus gaf het smiddags na zijn werk, hij vond t helemaal geweldig... hier alles goed heb alleen megapijn in mebuik, echt niet normaal, maar tis volgens mij niet me onderbuik maar eerder me maag ofzo doet echt zeer voel me echt zwaar kut, sorry maar vind t echt raar, zitten liggen alles doet met vlagen pijn, pff weet niet wat dit nou weer voor gekkigehid is zeg. Nou iedereen suc6 morgen met tempen, ben ook zeeeer benieuwd naar me eigen temp. xxx