Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    oja mosa ik had vanmorgen net als jou ineens een stijging, nog nooit zo hoog gehad...laten we er het goeie van hopen

pxxx ga nu echt snaar de wc misschien zijn t wel me darmen ofzo doet iig behoorlijk pijn...

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Anoniempjuh, vandaag is officieel mijn nod. Dus ik ben al blij dat ik vandaag goed doorgekomen ben :)
    Het is natuurlijk wel superleuk om je man/vriend zo te verrassen, maar ik durfde het nu nog niet aan.
    Vervelend dat je zo'n last van je maag of buik hebt! En het is geen ongi buikpijn?
    Ik voel wel dat er iets gebeurd in mijn buik, maar dat kan natuurlijk zowel een goed als een slecht teken zijn.
    Op het moment neig ik weer naar het slechte teken, maar dat zal wel zelfbescherming zijn.
    Ik kom morgen op mijn werk in ieder geval weer even checken hoe je temp is! En die van Merels natuurlijk ook, want voor haar wordt het ook spannend morgen!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa, spannend zeg! Mooi kaartje hoor.
    Duimen dat morgen je temp nog steeds hoog is!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marb, ik vind het nu eng worden hoor :)
    Ik ga waarschijnlijk aan het einde van de week testen, als ik het volhou tenminste!

@ Anoniempjuh, Hopelijk waren het je darmen en is het zo over! Ik heb vaak (bijna iedere dag) last van mijn darmen, dus dat ben ik wel gewend.

5. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Mosa Thanx meis!Ga ik doen...en jij oh..spannend balen dat ik van de week niet meteen kan zien of jullie posi getest hebben!
    @En Tessa die zwanger tralala en Tessa die is zwanger tralala :D Overgeven is waarschijnlijk wel voor een goed doel ;) ga het voor je hopen!
    @Dib Hoop dat je geblaas geholpen heeft ;) :D ...zoniet neem ik mijn thermometer ook niet mee op vakantie... :( dan ff rust in mijn lijf krijgen)
    @myprecious dat hoop ik ook!
    @Merels en Anoniem posi als ik terug kom he!En Mosa natuurlijk ook! ;)

O sorry en natuurlijk @Hanna Welkom!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Wat vinden jullie van mijn temp kaartje?
    Al een ei gehad?

Mosa,

Al getest?

7. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Fijn zeg dat de spotting minder word!
    Hoop voor je dat je temp. vandaag weer omhoog gaat, zodat toch je ei is geweest!

8. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    wow Merels wat vreemd dat jij een nega test had, succes over een paar daagjes. mosa jou kaartje is ook erg spannend en voor de rest duim ik net zo hard. succes meiden en ik hoop op veel mooie posi testen eind van de week.

xxx joyce

10. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ Mosa1982 : Heb de hoop nog niet helemaal opgegeven. Vanmorgen had ik weer een hoge temp. nog hoger zelfs als gisteren 37.4.
    Maar sinds gisterenavond heb ik ook weer ongi buikpijk, beetje vreemd begint het allemaal te worden. Maar nog geen bloed!
    Maar bij jou begint het ook spannend te worden, ben je nu ook niet overtijd?

@lily26: Hoop het ook! Fijne vakantie

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Merels,

Wat een mooi kaartje!
    En wat een hoge temp!

12. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    dankje, zal het over een paar dagen nog een proberen, met ochtendurine.

13. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @sammie88: dankje, maar sinds gisterenavond voelt het alsof mijn ongi eraan komt.
    Dus begrijp mijn lichaam even niet zo.
    Had vanmorgen ook een lagere temp. verwacht.
    Maar ik zie dat jij waarschijnlijk je ei al hebt gehad.
    Dus nu mag jij oook op het wachtbankje, spannend!

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    jeh sammie zou het eindelijk zo ver zijn dat je ei is geweest spannend zeg de komend e dagen even blazen pffppfff.

xxx joyce

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    goedemorgen meiden

pfff nou de pijn is gelukkig weer weg, jeetje zeg wat deed me buik zeer, het was echt of me maag werd samengeknepen ofzo, heb een paracetamol genomen en ben gaan slapen.

Maar goed weer even bij de les haha.

merels jeetje wat goed je temp precies t zelfde als mij, die van mij is gister ok omhoog gegaan zoals ik m nog nooit heb gehad, en die ongie pijn zegt niks hor had ik ook toen ik zwanger was, ik duim voor je!

Hey mosa gaat jouw banner automatisch door?
    en hoe was jou temp vanmorgen?ja misschien waren het ook wel me darmen icm me maag ofzo weet t niet maar lijkt me wel erg verveldn als je zo vaak last van je darmen hebt.
    Maaruhhou je het nog en beetje vol, word n spannend he?

nou hier alles goed me temp vanmorgen weer 37.0 , pff ben nu al benieuwd naar me temp van morgen erg is dat he?
    verder nog geen rodd dus das goed nou zal me banner weer even neerzetten!
    fijne dag allemaal

xxxxx
    http://www.fertilityfriend.com/home/231475

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zie een paar spannende kaartjes voorbij komen, ga duimen de komende dagen.

Balen Merels, had niet verwacht dat je nega zou testen, jij hebt het mooiste kaartje van allemaal.

Tessa: van jou kaartje kan ik helaas niet veel maken, heb je wel al eisprong gehad? Ik duim voor je.....

Sammie: hoop dat je ei gekomen is, wacht nog ff af, kunt er toch weinig nog aan doen`hè!

Mijn ei is inmiddels geweest en verwacht over zo'n 14dgn ongi te worden en eindelijk te kunnen beginnen voor onze tweede. Zal proberen mijn kaartje van de week ook eens te plaatsen.......

Iedereen heel veel succes

twinny

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goeden morgen dames,

@merels: misschien dat je van de week een keer met ochtenurine kunt testen? Je kaartje ziet er wel heel mooi uit hoor!

Verder is mijn kaartje een beetje saai aan het worden. Weet niet of mijn ei geweest is. Temp is niet heeeel hoog, en ik ben wat verkouden. Wellicht heeft dat er mee te maken?

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Vanavond reageer ik weer op iedereen, maar wil even mijn temp doorgeven. Hij was 37.1! Dus weer iets gestegen, en dat op 15 dpo!
    Mijn kaartje staat weer in mijn linkje.
    Ik zit er over te denken om morgenavond te testen, als mijn temp nog hoog is. Wat vinden jullie, wel morgenavond testen of toch wachten tot het einde van de week met ochtendurine?
    Natuurlijk alleen als ik niet ongi wordt!

Merels en Anoniempjuh, mooi zo, ook nog hoge temps!

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Mosa: oeeh, dat gaat de goede kant op! Ik zou donderdag ochtend testen. Als je een maal overtijd bent maakt ochtend- of middagurine niet echt meer uit, maar ik zou dat wel doen voor m'n eigen gemoedsrust... ;)

Morgenochtend kan natuurlijk ook! Waarom eigenlijk niet?

Ik ga voor je duimen.

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa, Woow! :confused: Wat een mooi kaartje! Ziet er echt goed uit! :D
    Spannend zeg! Gewoon met ochtendurine testen.. Is het beste denk ik..

@Merels,
    Oke! Dat is goed..!
    Wat raar dat je ongi krampen hebt :( Kan ook wat anders zijn he?
    Ik heb nu mega gevoelige (.)(.)!

@Lily,
    Hahaha denk je :)
    Was het maar waar..! Denk het niet met dit kaartje nu... :(

@Twinny,
    Ja ik heb wel een eisprong gehad.
    Kaartje is gek ik weet t :( :( :( Heel anders dan de vorige maanden..
    Maargoed, ik ben iets te laat begonnen met ovutesten maar de eeste 2 waren nog bijna positief en daarna zakte ze af. Hieraan kan ik ook zien dat mijn ei is geweest. Dus daar heb ik alle vertrouwen in! ! :D

@All,
    Nou het was blijkbaar geen innestelingdipje :( want ik heb nu weer dezelfde temp mogen invullen als op 8 dpo...
    Pfff weet t niet hoor, geloof er niet meer in. (alleen mijn boobs zijn nu nóg gevoeliger/pijnlijker, dat vind ik zo gek)

Wil er iemand heeeel hard voor mij blazen? ;)

Deel Deze Pagina