Goedemorgen... Eerst show ik even mijn plaatje, ik heb een "vast" kruis gekregen van FF! YEAH! Daarna zal ik proberen bij te lezen (al dat geklets hier! )
@Lily: Groot gelijk dat je een beetje rust neemt op vakantie, heb ik ook gedaan en beviel prima @Sammie: sorry meid, kan nog niet echt een ei ontdekken bij je @Tessa: Zal even heel hard voor je blazen! @Mosa: WOW! Jij maakt het spannend! Een hele hoge temp! Ik zeg testen! @Anoniempjuh: WOW! Hoge temp zeg! Weet je al wanneer je gaat testen?! @Merels: WOW! Jij ook een mega goed kaartje! Wanneer testen?! Wat veel meiden met een spannend kaartje zeg! Volgens mij zijn jullie allemaal lekker zwanger Dat MOET wel!
Bedankt voor al jullie reacties! Ik wil ook graag testen, maar ik moet nog tot en met donderdag werken en als ik werk moet ik al om 7 uur de deur uit. Dus ik wil graag testen als ik vrij ben, dus eht wordt waarschijnlijk vrijdag pas. @ Dib, mooi kruis hoor! @ Tessa, vanaf mijn werk op de 4e verdieping: BLAAS. Tegen de tijd dat de lucht bij jou is, is het een superwind
@Mosa, Spannend! Dat je zo lang kan wachten zeg... Maar ik begrijp dat je wilt testen als je vrij bent.. Kun je lekker genieten samen met je mannetje, en hoef je niet gehaast weg naar je werk.. En dank je voor het blazen! @Dib, Jij ook bedankt voor het blazen! Ik hoop dat het helpt!
@Mosa: Jeetje, wat een geduld heb jij zeg Maar je hebt groot gelijk hoor! Lekker de spanning opbouwen! En daarna een GROOT feest!
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=m82usj&s=4 Dit had ik niet verwacht! Heb al een paar cyclussen dat ik dat langdurige stomme bruinverlies had dus ik dacht nu echt niet zwanger te zijn, maar de test is toch echt positief!
patje: van harte meis dib: mooi kruis en nu afwachten in spanning! tessa: oke meis, dan ga ik heel hard voor je blazen....... marb: hoe was het bij de huisarts? twinny
@patje: GEFELICITEERD!!! Super zeg! @mosa en merels en tessa en anoniempjuh... looking good! mijn duimen maken overuren voor jullie! @dib, mooi kruis idd klinkt beetje raar, maar in ons topic is dat niet raar hè Bij ons wordt het vandaag 'klusdag' want heb een flink EI-dip... ik ZEI het toch.... MEGA-EI(tjes)! Nou botelbammen zijn weer op dus ik ga nog ff verder snuffelen hiero en dan aan het werk hier in huis [-( :thumbdown: haha, nou ja af en toe moet het hè. doeidoei