@ Tessa: hmmm... wat is dát nou voor temp? Sta ik daar straks een beetje voor schut met m'n 'good vibes' . Morgen weer keihard de hoogte in hoor! (hoewel mijn temperatuur ook niet zo ver boven de coverline lag deze cyclus...) @ dib: fijn dat ff je ei nu écht duidelijk heeft, nu nog een paar daagjes (oke, ruim een week...) wachten. Ik ga duimen. @ mosa: pfff... wat een geduld zeg... Maar goed, die 2 dagen maken ook niet zoveel meer uit. En des te groter is de kans op een positieve test! @ bia: dat wordt een mooi eitje idd. Hopelijk een ei waar je 9 maanden (of een heel leven, tis maar hoe je t bekijkt) lol van gaat hebben @ twinny: bij de huisarts was t wel oke. Ze heeft alleen geen test gedaan, jammer... Had wel zin in een superduidelijke test, haha! Maar ze was heel aardig, en duidelijk heel blij voor me @ patje: WAUW! Van harte gefeliciteerd! @ sammie: hmm... jouw kaartje is en blijft een raadsel... Hij lijkt nu toch wel langzaam omhoog te gaan, maar de echte stijging blijft een beetje uit...
@ anoniempjuh: Jou kaartje ziet er ook mooi uit, weet je al wanneer je gaat testen? @ twinny: Denk dat ik misschien over een paar dag het nog een probeer, jou ei is gelukkig ook al geweest zie ik. @ melisa:Je zou zeggen dat je ei op dag 19 is geweest, maar misschien komt hij nog. Zal van de week misschien nog is proberen met ochtendurine te testen. @tessa: Wat was jou temp. van vanmorgen? Ik weet dat ongi pijn ook iets anders kan beteken, maar ik denk dat het bij mij niet niks betekent, ben ik bang. @ dib : Weet dat ik een mooi kaartje heb, maar ik denk dat het niet zo veel meer zegt. Heb gisterenmiddag getest, maar was nega. Als ik niet ongi word test ik denk van de week misschien nog eens. @ patje: Gefeliciteerd ! @ iedereen: Begin een beetje me hoop te laten zakken. Had net even een beetje licht rose spotting. Dus denk dat ik vandaag nog wel ongi ga worden. Vind het alleen wel vreemd dat mijn temp. vanmorgen juist omhoog is gegaan, ipv omlaag. Zo nu en dan heb ik ook "ongi" buikpijn. Nu weet ik dat dat niet zo veel zegt. Maar toch heb ik het idee dat het toch niet gelukt is deze maand.
@Twinny, Bedankt voor het blazen! @Bia, Veel klus plezier! @Marb, Hmm jou temp ook niet zo ver boven de coverline deze cyclus? En de vorige wel? Krijg ik nou weer een beetje hoop... Hij moet de hoogte in nou he!? Leuk dat het goed was bij de ha! @Merels, Mijn temp was vanmorgen 36.7 Net als die zogenaamde dip die dus geen dip bleek te zijn denk ik Ik ben ook steeds bang dat die kwalen 'nep' zijn. Laten we gaan duimen dat wij donderdag een posi test krijgen! Maar jou temp is dus weer omhoog gegaan.. En je hebt licht roze spotting? heb je dat altijd voordat je ongi wordt? Hou de moed erin he meis, hoe moeilijk het ook is..
@ tessa: Vaak wel, de ene keer rose andere keer rood bloed, een klein beetje, en dan een paar uur later komt dan de ongi. Maar tot nu toe nog niks, had rond half 1 spotting. Jou temp. niet zo heel hoog, maar hij is nog wel boven die curverlijn, dat is toch nog goed?
@Merels, Maar het heeft nu dus nog niet doorgezet? Laten we hopen dat het niet doorzet, en dan je gewoon NIET ongi wordt ja! Mijn temp is in ieder geval nog boven de coverline, ben benieuwd wat hij morgen doet.. En ben ook benieuwd naar jou. @Merels, Balen zeg dit! Had zulke goede hoop voor je! Heb jij voordat je begon met zwanger worden de pil geslikt?
Tot nu toe heb ik geen bloed meer gehad. Ben ook wel benieuwd naar jou temp. morgen, kan nog steeds alle kanten op. Wanneer verwacht jij je nod? Voor dat wij begonnen heb ik ongeveer 12 jaar de pil geslikt, en jij?
Laten we hopen dat het wegblijft! En dat je gewoon posi test van de week. Ja mijn temp kan (gelukkig) nog wel steeds andere kanten op. Vind mijn kaartje zo gek vergeleken de andere maanden, heb jij een idee hoe dat kan? Heb nog steeds 'last' van mijn boobs. Eigenlijk is mijn nod zaterdag... Maar omdat mijn lutheale fase nooit 14 is geweest denk ik dat ik daarom maar donderdag ga testen, mits ik nog niet ongi ben en mits mijn temp nog mooi is. Ik heb de pil ongeveer 7 jaar geslikt (geloof ik.. Misschien iets langer) Maar ik vind het rommel! Denk ook niet dat ik nog ooit aan de pil ga. Jij?
Hoop ook dat de ongi wegblijft! Bij jou kan het echt nog alle kanten op. Maar waarom hij zo anders is als andere maanden, zou ik niet weten. Dit is de eerste keer dat ik temp. Mijn boobs doen ook nog steeds zeer, maar niet constant, maar de pijn is ook niet constant geweest sinds mijn ei. Vind het ook rommel, ben op mijn 13 ongeveer aan de pil gegaan, omdat ik heel erg veel buikpijn van had. Met de pil was het de eerste jaren wel minder, op een gegeven moment werd het om en om ene maand veel pijn en de andere maand weinig buikpijn. En op het laatst alleen maar heel erg veel buikpijn, had gewoon 5-6 paracetamol per dag nodig. Nu ik gestopt ben was ik dus bang dat ik weer heel veel last zou krijgen. Maar heb nu bijna geen last van mijn ongi, en vaak hoef ik helemaal geen paracetamols meer te gebruiken!Enorm groot verschil.! Dus straks ga ik in ieder geval niet meer aan die zelfde pil. En misschien wel iets ander, maar dat zie ik tegen die tijd wel.
Denk dat het wel slim is, ik weet niet of je de pil (lang) gebruikt heb, want dan kan het nog ontpillen zijn.
Ik ben eind juni pas gestopt en heb de pil bijna 7 jaar geslikt.. Dus dit hoort allemaal bij ontpillen?
Zullen we gewoon voor elkaar gaan duimen Ik had ook een heeele andere ongi voordat ik begon met de pil, altijd onwijs veel echt heftig en ook heel veel pijn. Nu dat ik gestopt ben (half jaar nu) heb ik geen last van een heftige ongi en eigenlijk geen last van pijn. Dat is wel beter, maar zo zie je ook wel dat het troep is. Ik ga ook niet meer aan de pil denk ik, ik denk ook iets anders. Er zijn zo veel mogelijkheden. Welke pil slikte jij als ik vragen mag?
Dit kan zeker aan het ontpillen liggen... Het kan zijn dat je zomaar ineens je ei vindt. Ik heb wel eens gelezen dat vrouwen echt onwijs laat hun ei kregen... Er zijn er ook een hoop die echt een onwijs lange cyclus hebben na het stoppen met de pil. Je kunt het wellicht vragen aan je ha? Die weet wel raad, en hoe of wat. Of heb je geen fijne ha?
Is goed, ik duim ook voor jou, maar dat deed ik al Ik slikte stederil 30. Zo raar he, dat het helemaal veranderd als je stop met de pil. Er zijn inderdaad veel andere mogelijkheden, die ga ik tegen die tijd wel met de huisarts bespreken.
Ik zat nog ff naar je kaartje te kijken.. Echt een mooi kaartje.. Als ik daar naar kijk heb ik best goede hoop! En idd heel raar dat er zoveel kan veranderen als je stopt met de pil.. Echt apart.
Ja, dat denk ik ook. Kan soms een hele tijd duren voordat alles weer goed op gang komt. Maar dat komt na mij weten altijd wel weergoed, maar bij de een duurd het wat langer als bij de ander. Ik zou ook even langs de huisarts gaan, om te vragen wat nu het beste is om te doen.