Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Als ik mijn kaartje bekijk, denk ik dat ook wel.
    Maar ik weet het op moment gewoon niet.
    Maar dat komt denk ik ook dat ik nog geen zekerheid heb.
    Zeker omdat ik gisteren een nega test had, maar dat wil eigelijk nog helemaal niks zeggen.
    Waarom weet ik niet gewoon ja of nee :(:
    Dat is het denk ik ook, die twijfel is gewoon niks.

o, ja weet jij trouwens wat die "5" betekent onderaan mijn kaart bij vandaag?

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Nee ik heb geen fijne HA.. Dus dat stel ik liever zo lang mogelijk uit.. Hier zit ook geen goede HA in de buurt..

Die 5 daar begint FF met aftellen wanneer je kunt gaan testen volgens mij.

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Het is ook heel moeilijk, dat snap ik.
    Vooral na gister.
    Ik zou het inderdaad nog even afwachten, dat is (helaas) het enigste wat je kunt doen.
    Ik weet t ook niet bij mij hoor :( ik twijfel ook.
    Maar die 5 onderaan jou kaartje... geen idee?
    heb je iets ingevult bij specific ofzo?
    Jij bent vip member bij FF? ik niet.. dus ik zou ook eigenlijk niet weten wat het is sorry.

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    pff had net alles getypt is het ineens weg nou ga nog een poging doen haha.

merels wat spannend zeg, nog steeds geen bloe?nou als jij met zo'n kaartje ongie word weet ik het ook niet meer hoor, je hebt zo'n prachtkaart, ik duim voor je!

Hey mosa goh jij ook al een stijging das al de 3e die rond de nod nog een stijging krijgt, spannend hoor, wanneer ga je testen?

patje gefeliciteerd geniet ervan!

tessa goh bij jou word t ook alweer spannend we zijn met ene hoop tegelijk haha, en wanneer ga jij nou testen?ik vind de pil ook troep, want het feit dat ik nu zo'n lange cyclus heb zonder eisprong kan komen door de pil....

myprecious, ik had ook geen eisprong ben na een half jaar naar de ha gegaan gelukkig stuurde hij me meteen door, de ene ha doet het snel de andere pas na een jaar ofzo pffff
    mar het kan goed zijn dat je nog ontpild hoor.
    hoe lang duurde je cyclussen tot nu toe dan?

nou hier alles goed, nog geen rood te zien pfieuwwww.
    Kheb net al een test gehaald haha, zo;n doosje met 2 van cb....
    als me temp morgen nog zo mooi hoog is ga ik maar eens een poging wagen, vind t wel eng hoor, als ie nee is is dat zoooo kloote.......
    nou ga nu ff lekker douchen.

xxxx

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Oh bah dat is knap balen :(
    Dat vind ik echt niet fijn voor je. :(
    Ik kan me voorstellen dat je dat zo lang mogelijk uitstelt..
    Misschien helpt het om even te 'zoeken' naar geen ei oid? Kijken wat andere meiden hebben meegemaakt en hierover zeggen? (of zeg ik nou iets doms)

6. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Dat is wel balen. Als het ontpillen is, komt het volgens mij vanzelf weer goed.
    Anders je even google voor ontpillen.
    Ik heb er namelijk geen last van gehad, mijn ongi kwam maar een dag later, als toen met de pil. Dus normaal, en heb toen ook niet meer verder gekeken naar ontpillen. Geloof dat het op zijn langst een half jaar kan duren, voordat alles weer goed op gang is.
    Dat van die 5 had ik ook het idee, want hun adviseren mij pas om op 12 okt. te testen, en dat is het ook over 5 dagen.

7. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant

8. MyPrecious

@ anoniempjuh, me cyclus na de pil 35 dagen gelijk met helderrood bloed. Daarna na 34 dagen heel weinig bloed maar wel tampon nodig. En ik zit nu op dag 27 :( . HOe waren jou cyclussen zonder eisprong?

@ Tessa, Ik zou niet weten waar ik erover moet beginnen hier nog, heb in me vorige cyclus een topic aangemaakt maar waren niet veel die erop reageerden. En op google kan ik niks vinden :( . Denk trouwens ook niet dat er veel zijn die in de 2e ronde al tempen..

@ Merels, nou ik hoop gewoon dat het voor jou goed zit meis! Zo te horen hoefde jij niet te ontpillen idd. Ik heb ookal erg lang spotting (gehad) dus dat zal ook wel bij ontpillen horen. Misschien komt het omdat ik op me 13e al aan de pil was?

9. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Anoniempjuh,
    Ja dat is zeker spannend!
    Wel leuk zo veel meiden dicht bij elkaar, en nu hopen dat we met z'n alle naar de juni mama's mogen.
    Ik denk dat ik donderdag ga testen, mits ik nog niet ongi ben en mijn temp nog hoog (nouja hoog kun je het niet noemen) is.
    De pil is inderdaad troep, bah zeg ik begin er echt niet meer aan.
    Verzin wel wat anders tegen die tijd..

10. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Dat kan, maar dat verschild bij iedereen, ik ben ook op mijn 13 aan de pil gegaan, en begin dit jaar op mijn 25ste gestopt.
    Hoop voor je dat het snel beter gaat en dan een normaal cycles hebt, met ei! Of spotting bij ontpillen hoort weet ik niet.

11. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @MyPrecious,
    Dat is balen :(
    Ik ga ff voor je zoeken...
    Inderdaad tempen er niet veel in ronde 2 :( Stom eigenlijk want ik ben ook in ronde 2 begonnen en ik ben o zo blij dat ik dat gedaan heb!
    Sommige vinden het dom en raar als je al zo vroeg begint, maar ik vind het juist alleen maar een voordeel, zo weet je wel hoe of wat.

12. MyPrecious

@ Merels, Dan moet het niet uitmaken of het verschilt per persoon dat je zo vroeg met de pil begint. Het is i.i.g irritant.

@ Tessa, Ja idd zo weet je of je lichaam "werkt" zeg maar. En ook weet je zo wanneer je ongesteld gaat worden ongeveer. Maar in mijn geval weet ik dat nu nog niet. Ik had gehoopt dat het goed zat bij mij maarja. Lief dat je voor me wilt zoeken!

13. MyPrecious

Ben ff eten koken

14. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Het verschilt per persoon, maar het is zeker irritant!
    Kook se!

15. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Afwachten..........is niet leuk. :cry:
    Zeker omdat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden.
    Volgens mij is die 5 de dagen die ik moet wachten voor testen volgens FF.
    Dat zij MyPrecious ook.
    Hun adviseren om op 12 okt. te testen.
    Heb niks raars gedaan, vanmorgen mijn temp. ingevuld en toen stond het er ineens.
    Ik ben geen vip member, dan moet je geloof ik ook betalen en dat doe ik niet!

16. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @MyPrecious,
    Ik had ook voor je gehoopt dat je een ei zou hebben. Balen zeg.
    Ik heb ff voor je gekeken, maar ik kan ook niet echt iets vinden :( :(
    Iedereen zegt ook ontpillen... :( Dat is ook het enigste wat ik je kan zeggen helaas. Balen dat je zo'n nare HA hebt

17. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0

Is zeker niet leuk :(
    Rare lichamen zeg, ik snap niet waarom? waarom moet je lichaam je zo neppen?
    Spannend! Dat ff dat daarom doet.
    HUH ben je geen vip member? waarom zie ik dan na jou ei al die cijfers staan? dat heb ik niet :(
    Dacht dat dat alleen bij vips was..

18. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Zeker rare lichamen!
    Dat van FF weet ik niet, ik wordt nooit ergens vipmember op internet, omdat je dan vaak moet betalen, en dat doe ik niet.

19. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Nee dat doe ik ook nooit.. Vandaar dat ik het zo apart vind dat jij wel die cijfers hebt en ik niet :(
    Ik heb je trouwens ff ge PB't wil je ff kijken :D

20. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ tessa, ik zie nu wat je bedoeld.
    Jij heb geen rood kruis, maar een stippellijn.
    Dat had ik in het begin ook, dan is het niet helemaal zeker volgens FF dat je dan je ei hebt gehad.
    Als je je "vruchtbaarslijm" invult en je evt. spotting, dan krijg je hoogst waarschijnlijk een rood kruis, en dan krijg je ook je dagen na ei met nummers tezien, snap je?

Deel Deze Pagina