Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Dankje voor het opzoeken.. Ik ga gewoon nog even in onzekerheid zitten en nog een cyclus afwachten enzo... En dan ga ik dokter wel een keer bellen, dan weet ik ook hoe hij erover denkt en hoef ik niet persee heen. En als hij me daar wel wil hebben dan is die stap voor mij veel sneller gemaakt. Het lijkt me gewoon ook dom wanneer ik daar heen ga met mijn klachten en hij zegt dat hij nog niks kan doen, dat ik daar dan hulpeloos sta. Want zo is hij wel.

En nu lees ik dat je zwanger bent! GEFELICITEEEEEEEERD Whoohoo tenminste weer een positief bericht hier haha :).

2. MyPrecious

Nu zien we ook weer dan een innestellings dip NIET nodig is anoniempjuh :)

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Mijn ongi was altijd erg heftig en een week lang.
    Bij jou komt er ook nog niet echt duidelijkheid he? Balen zeg!

4. MyPrecious

Nee helemaal geen duidelijkheid hier, :(. Mijn ongie was echt minimaal bloed, maar had wel tampon nodig. Maar goed laten we hopen dat ik binnenkort een eisprong krijg dan.

5. MyPrecious

Meiden? Even iets anders. Wanneer jullie watery slijm hebben, voelen jullie het dan ook heel erg? Bij mij is het net alsof er water uit drupt terwijl er amper iets uit drupt zeg maar. Slijm is wel heel erg waterig.

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Anoniempje,

Gefeliciteerd!

Net bij Jong en Zwanger willen worden precies dezelfde tijd als jou iemand positief getest Mama1987....

7. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Het lijkt een beetje op het " vruchtbaarslijm ", maar dit kan je niet uit elkaar trekken zeg maar, en het is waterige, en doorzichtiger van kleur.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Anoniempjuh, gefeliciteerd! Wat goed zeg! Bedank je vriend maar voor het testen nu ;)
    Ik moet zeggen, nu ben ik ook erg geneigd om vanavond te testen, maar ik durf niet goed.
    Wat vinden jullie?

Ik kom straks uitgebreid reageren op iedereen, moet nog even weg.

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @anoniempje, gefeliciteerd!

@mosa, gewoon doen.....hihih en anders morgenochtend!

10. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Hoi iedereen :D !

Ik kom me even nieuw melden in dit topic!
    Ik ben benieuwd wat jullie van mijn temperatuurkaartje vinden!

Toevallig lees ik bovenstaand.
    Ik ben dus zo iemand die na het stoppen met de pil maar niet ongesteld werd en geen eisprong had.
    Ik heb 5 juli 2008 m'n laatste pil geslikt en zit nu nog steeds in mijn 1e cyclus :( !

Maar, er schijnt licht aan de horizon ;) : het lijkt er op dat ik op dag 83 (!) eindelijk maar toch een eisprong heb gehad!
    We hebben, bij toeval, op de dag voor en de dag van de eisprong zelf geklust.
    Ik ben nu dus aan het aftellen naar mijn NOD, die is a.s. maandag 13 oktober! Dat is dag 14 na de vermoedelijke eisprong.

Ik vind het echt enorm spannend.
    Heb ook last van allemaal kwaaltjes sinds de eisprong op dag 83...
    maar ja, dat zegt niks, dat heb ik inmiddels uit alle verhalen hier al wel begrepen!

Ook heb ik nog weinig vertrouwen in mijn lijf en durf ik haast niet te geloven dat ik nu ECHT uit mezelf een eisprong heb gehad!
    Ik geloof het pas als ik ongi wordt, of, nog beter natuurlijk, maar niet erg waarschijnlijk: positief test ;) !
    In beide gevallen ben ik erg blij, moet ik zeggen!

Maar ik ben nu elke ochtend met bonzend hart aan het temperaturen ;).
    Ben echt bang dat mijn temp opeens weer enorm laag wordt en dat fertility friend dan zegt dat ik TOCH helemaal geen eisprong heb gehad... :cry:
    Stom he?! Maar na zo lang wachten durf ik het haast niet te geloven, dat de boel toch weer werkt!
    Als de eisprong op dag 83 was, duurde mijn 1e cyclus dus 97 dagen... :confused:

Nou meiden, dat was een lange introductie :) !

Hierbij mijn temperatuurkaartje:
    http://www.fertilityfriend.com/home/21bb29

Ik heb nog niet uitgevonden hoe ik hier een plaatje moet neerzetten, vandaar even via de link!

Wat zeggen jullie ervan, wel een duidelijke eisprong?
    Ik schrok toen mijn temp vanochtend opeens wat (ruim 0.2 graad) omlaag was!

Groetjes, Bodeas

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!

is het goed als ik hier mee kom kletsen? ik ben deze maand begonnen met tempen.. maar snap er de flaus van.. dus ga me er eens in verdiepen.. heb ook FF, maar geen idee hoe ik dat hier krijg.. en wat ik er nou mee moet als ik al mn temperaturen heb ingevuld :) volgends de dokter is het handig... nou.. hij heeft het nooit hoeven doen bij zichzelf denk ik dan :)

ik heb ook geen idee of ik een ei heb, of uberhaupt een normale cyclus.. vrige maand waarschijnlijk een vmk, en heb primolut gekregen omdat niets op gang kwam.. nu glukkig vanaf, ongi geworden en de nieuwe ronde kan beginnen..

maarre... kan iemand me wegwijs maken op ff? ;)

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ohh heey.. ik snap meer van ff dan ik dacht :)

13. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    anoniempje gefeliciteerd!
    Wat een verassing opeens haha..ik denk toch nog even snel kijken voor ik weer ga afsluiten.

Gr. britt

14. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Welkom tummetje en Bodeas.
    Bodeas lijkt idd op een eitje..nu lekker afwachten..
    Bah..heb daar zo een hekel aan, maar ja hoort erbij.

Britt

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, eindelijk even tijd om op iedereen te reageren!

@ Melisa, ik denk wel dat jij je eisprong hebt gehad hoor! Hopelijk geeft ff snel een kruis, dan heb je weer een iets kortere cyclus!

@ Dib, erg mooi kruis hoor! Hopelijk leidt het tot een mooi zwangerschapstempkaartje!

@ Patje en Anoniempjuh, nogmaals gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie!

@ Bia, klus-ze! Zet hem op, met je mega-ei kan het bijna niet meer verkeerd gaan lijkt me ;)

@ Sammie, wat ontzettend balen voor je! Lijkt me zo frustrerend!
    Het zou kunnen dat je temp vanaf morgen alsnog stijgt, maar dat had ik vandaag ook al verwacht.

@ Merels, hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje vol?

@ MyPrecious, gatver zeg! Ik heb meestal een stijging voordat mijn temp omlaag gaat voor mijn eisprong, dus het kan nog steeds.
    Verder weet ik het ook echt niet met jouw kaartje.
    Als ik jou was zou ik hierna nog één cyclus afwachten en als je dan nóg geen eisprong gehad hebt, dan naar de HA gaan.

@ Tessa, voor jou wordt het ook spannend zeg! Je temp hoeft volgens mij ook niet per sé erg hoog te zijn hoor! Zolang hij maar boven de lijn blijft.
    Nog twee daagjes geduld hebben en je weet vast meer!

@ Bodeas, welkom hier! Volgens mij heb je overduidelijk je eisprong op dag 83 gehad, maar kan me voorstellen dat je iedere dag zenuwachtig bent of je temp wel hoog is. Maar ik denk echt dat hij geweest is. Hopelijk wordt volgende week je geduld beloond!

@ Tummetje, ook welkom! En zo te zien snap je inderdaad al veel van ff ;)

Ik ben nog aan het twijfelen of ik straks of anders morgenavond ga testen. Ook al is hij negatief, dan word ik misschien wel iets rustiger. Ik heb het idee dat dit soort dagen niet goed zijn voor mijn hart :)
    Even nog mijn kaartje:

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden allemaal bedankt voor jullie felicictaties!helemaal super!
    tis nog erg pril maar ben wel erg blij!
    Zeker omdat het nu weer in de eerste ronde raak was net als vorige keer (voor mij is een eerste ronde de onde met die pillen he haha)
    ja mosa ik had ook zoiets van of ik het nu doe of morgen maakt eigenlijk ook niet meer uit, die zenuwen die ik had waren echt te erg, voel wel dat ik nu wat rustiger ben, en tja als ie negatief was geweest had ik enorm gebaald maar wel rustiger denk ik.
    Ik zou t gewoon doen haha.

Hey my precious wat vervelend voor je allemaal zeg, zeker als je je huisarts niet aardig vind, nou moet zeggen die van mij heb ik pas, ken r amper haha.
    maar je gaat voor jezelf en als je wil gaan gewoon doen hoor!

xxxx

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bodeas&Tummetje: welkom hier. Succes!

Anoniempjuh: van harte gefeliciteerd! geniet ervan!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa: mooi kaartje hoor. Waarom twijfel je wanneer je zal gaan testen?

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Anoniempjuh, ik denk dat ik het straks ook maar ga doen. Mijn temp net was 37.4, iets lager dan de laatste avonden maar ik heb het ook wel erg koud. Maar dan weet ik tenminste iets meer, ook al zou hij negatief zijn.
    Heerlijk toch dat het zo snel na je ma weer raak is! Nu maar hopen dat alles goed zal gaan, maar die kans is natuurlijk veel groter!

Deel Deze Pagina