Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    goedemorgen allemaal

zo merels dat zou lekker zijn als je m niet krijgt, scheelt weer lekker geld haha, wel beter dat je temp nog hoog is, en die ongie buikpijn heb ik wel een hele week gehad dus dat zegt niks.

Hey mosa en hoe was je temp vanmorgen?
    ben benieuwd....

patje ok, maar ga je er nog wel heen dan?ik moet ze morgen maar s bellen als tgoed is krijg ik dan met een week of 7-8 weer een echo, was vorige keer ook, das wel lekker snel.

nou hier alles goed, vanmorgen toch even getempt, en als ik nog niet had geweten dak zwanger was had ik nu wel twijfels gehad, hij was namelijk iets gezakt, 0,2...maar schijnbaar zegt dat dus niks want ben toch zwanger haha, nou ik ga weken en daarna naar me ouders, me moeder is vandaag jarig en we zouden er eigenlijk niet heen want t is aan de andere kant van tland, maja nu wel natuurlijk, en dan ga ik me test inpakken en tussen de andere cadootjes doen, haha ben benieuwd....

xxxx

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Dat klopt ja, dat ze je aan moeten houden, dat hebben ze bij mijn broer ook gedaan, en die was toen z'n rijbewijs kwijt, en het lullige was dat mijn man erbij in zat en ze een laatste ritje met die auto gingen maken omdat mijn broer hem weg deed ( lancia delta....super snelle wagen) en ze stopte net even om te wisselen......tja, waren ze maar doorgereden want nu was ie z'n rijbewijs kwijt en we gingen net op vakantie 2 dagen later dus meneertje kon lekker de hele weg slapen en wij maar rijden.....( mijn pap was ziek dus kon niet rijden en we waren dus nu met 4 chauffeurs en 3 auto's.

Ennuh, die temp van je ziet er goed uit hoor! Ik zou als ik jou was morgen ochtend een test doen als je temp dan nog hoog ik.
    je kaartje ziet er zo goed uit.

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @anoniempje, ik bel de HA even om te vragen of ik er nog heen moet, maar ik denk van niet.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ik heb mijn kaartje nog niet kunnen aanpassen, maar mijn temp was nog steeds hoog, 37.0!
    Dus ik heb nog wel hoop.
    Ik heb gisteren nog eens naar mijn vorige kaartje gekeken en denk dat ik te vroeg heb getest, de vorige keer ging mijn temp op 15 dpo omlaag en op 16 dpo werd ik ongi. Ik zit vandaag ook op 16 dpo, dus was denk ik te vroeg. Het is dan een goed teken dat hij gisteren en vandaag nog steeds zo hoog was.
    Maar ik heb heel veel haast, dus ik moet weer gaan.
    Fijne dag allemaal!

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ mosa: wat jammer van de nega test... Ik ga voor je duimen dat ie gauw positief is.

Mosa én Merels: dames, jullie zitten in hetzelfde schuitje. Prachtige temperatuurkaartjes, overtijd en dan toch een negatieve test. Ik vind dat jullie vóór het einde van de week een dikke tweede streep moeten hebben :mad:

Ga voor jullie duimen!

6. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa, wat balen zeg van die test!
    Maar je temp is nog mooi.

@Merels, Spannend voor jou zeg, ook nog een hoge temp! Houden zo.

@Anoniempjuh! ! ! !
    GEFELICITEERD!

@All,
    Voel me niet fijn...
    Volgens mij is het vandaag einde oefening, ik zal wel weer ongi worden... alleen heb ik dan een onwijs korte dpo dit keer, lijkt me wel erg raar als ik vandaag ongi wordt dan.
    Het is vandaag dus broekloerdag.. om te kijken of ik ongi word.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Tessa: hmm... nee! Zo vind ik m niet leuk meer :( Hoelang is je lf normaal gesproken?

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Hier toch nog geen ei...
    Heb wel voor de 2de dag eggwhite dus nou maar voor de zoveelste keer duimen en hopen dat hij nu wel komt...

9. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    :cry: :cry:
    Mijn lf varrieert....
    ronde 2 11
    ronde 3 13
    ronde 4 12
    dus dan kan ik toch nu nooit ineens een dpo van 10 hebben als ik vandaag ongi zou worden... .is toch nooit goed :( :( :(
    Ik baal zooo ontzettend :cry:

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @tessa: jammer van de daling van temp. Hopelijk loer je toch voor niets.

@mosa: als ik naar je kaart en je cyclus kijk, heb je echt te vroeg getest. Misschien als je temp hoog blijft geeft FF een later kruis. Je temp was zo aan het schommelen in het begin. en je cyclus is normaal langer dan 29 dagen. Gewoon echt een weekje afwachten. En dan testen met ochtenurine he...

@anoniempje: dat was een kort bezoekje aan ons! Gefeliciteerd!

Hier mijn kaartje, wat kleine dingen aangepast in de hoop wel een ei te krijgen van FF. Maar hij vertikt het gewoon. Zelfs als ik een week verder de temp invul (trapt ie in) van 37.1 geeft ie geen ei. En toch zie ik er wel een ei in! Wat denken jullie? Komt zeker omdat ik een paar dagen niet kon tempen.

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Tessa: Nou ja... een lf van 10 is niet 'erg', maar t is wel kort. Maar word je dan normaal gesproken ongesteld op de dag dat je temperatuur onder de coverline gaat?

Ik blijf voor je duimen hoor... :(

@ Melisa: wat raar idd... Ik zie ook zeker wel een ei! Stomme ff ook :mad:

12. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Marb,
    Misschien wil je in mijn album kijken? :oops:
    Ik vind het wel raar dat ik dan ineens zo'n korte lf heb. Hoe zou dat nou kunnen varrieren zo erg..
    Het is een beetje verschillend wanneer ik ongi word.. vorige kaartje was ik ziek aan het eind dus vandaar de hoge temp.
    Ik wil niet ongi worden :cry:

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Tessa: tuurlijk ;)

Wat er volgens mij aan de hand is, is dat je coverline heel erg hoog ligt door die hoge temperatuur in het begin van je cyclus (omdat je ziek was). Daardoor zit je nu al onder de coverline, terwijl je er normaal nog net boven zou zitten. Waarschijnlijk is je lf dus niet echt korter dan normaal, maar ik vind het er ook niet erg hoopgevend uitzien... :(

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Bodeas: ziet er inderdaad uit dat je eitje geweest is...

tummetje: succes op weg naar je ei

melisa: ik zou je ei plaatsen rond dag 18 ergens

mosa en merels: ik blijf voor je duimen meiden

tessa: ojee meisie dat ziet er niet fijn uit, ga ik hard voor je blazen

Mijn ei is toch nog niet geweest, alhoewel ik op mijn afscheiding uitgaande wel denk. De afgelopen maanden ben ik altijd daar van uit gegaan, deze maand met temp. erbij vind ik het vreemd. Heb al 2dgn lage temp en gaat niet omhoog! Hou toch aan dat ik over 2 wkn ongi word

twinny

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    :cry: :cry:

Ik had die 1e temp ff weggehaald, maar er veranderd niks aan de coverline :(
    Ik ga in me hol duiken denk ik.
    Voel me niet fijn :cry: :cry:
    K*T lichaam

@twinny, ik baal er ook van
    Dankje dat je voor me blaast.

@Melisa,
    ik hoop ook dat nik voor niets loer. Maar dat zal wel niet.
    Ik zi eook wel een beetje in jou kaartje een ei hoor... je temp is een stuk hoger. Raar dat ff dat niet doet :(

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mja, coverline verandert nooit zomaar. Is iets ingewikkelder dan je zou denken.

Maar meisje, duik idd lekker je bedje in. Zorg goed voor jezelf en ik hoop nog steeds heeeeel erg dat t allemaal vals alarm is!

17. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Oh oke. Nouja ik kan er toch niks aan veranderen helaas :cry:
    Ik hoop het ook, dat het vals alarm is en dat mijn temp morgen omhoog gaat.

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zo daar ben ik eindelijk weer, 3 weken (!) geen internet gehad. Storing...
    Nu andere provider, want oplossen is blijkbaar erg moeilijk.
    Helaas 17 sept. ongi geworden. En nu dus in ronde 16 alweer. Deze maand een stuk minder kans op een zwangerschap, niet veel geklust zeg maar. Even een beetje rust en niet precies bijgehouden wanneer ei e.d. Heb ook helemaal niet getempt. Niet één keer. Meestal doe ik het nu een paar keer in een cyclus, omdat ik ongeveer wel weet wanneer mijn eisprong is. Nu dus helemaal niet. Kijken wat dat oplevert.

Ik heb niet echt de tijd om alles door te lezen. Zag alleen net dat marb zwanger is, GEFELICITEERD! Zijn er nog meer zwangeren bij gekomen deze maand?

Nou tot snel, ik ben er iig weer!

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    mosa en merels ik heb nog alle vertrouwen in jullie kaartjes.

tessa balen en duik idd maar lekker je bed in zodat je beetje kunt ontspannen.

melisa ik denk dat je kaartje gee lijn geeft omdat je een aantal dagen je temp niet ingevuld hebt, maar ik zou zeggen dat je je ei op dag 16 of 17 hebt gehad.

pat en anoniempje van haarte gefeliciteerd en geniet ervan ik zie jullie wel bij de junimama's

sammie als eeggwhite hebt dan is je eitje vast onderweg.

zeehondje ik ben dus ook zwanger en marloes ook.

voor alle nieuwe welkom hier. en voor iedereen succes.

xxx joyce

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ik heb hier al een paar keer gekeken om te zien hoe de kaartjes van anderen eruit zien. Maar vindt het nu wel gezellig om mee te kletsen. Ben sinds een maand ongeveer aan het tempen.
    Ik ben nu ruim een week in mijn nieuwe cyclus en wacht nog op mijn ei maar die verwacht ik volgende week ergens tussen ma en wo.
    Werk aan een link voor mijn kaartje dus die komt later...

groetjes,
    Afrola

Deel Deze Pagina