Meiden die zojuist zwanger hebben getest van harte gefeliciteerd! Voor de rest veel succes, hopelijk snel meer rose want ik zag net een paar mooie kaartjes... En ik heb net even mijn eigen link getest. Ik zie alles, maar ik hoop dat jullie alleen mijn kaartje te zien krijgen. Link klopte niet, wordt aan gewerkt...
Mijn man heeft 4 lancia delta's voor de deur staan..haaahaa. Hij is nu ook bezig om ze te verkopen. Britt
goedemorgen dames... ik ben even niet online geweest, want ik was gisteren jarig.... dus sinds maandag met de voorbereidingen bezig geweest (40 geworden, dus veel visite gehad)... @mosa: sjips van die nega test zeg... ik hoop dat dat binnenkort anders wordt. Geen bloed geeft moed hé! En die temp van vandaag geeft echt moed zeg... @anoniempjuh en Patje... sjee wat zien ik nou! Van harte gefeliciteerd (als ik dat al niet had gedaan). Super zeg! @tessa: succes op je broekgluurdag.... ik hoop alsnog dat het wegblijft, maar ik herken de dalingen wel.... ik blijf hopen hoor! @sammie... huh? ik dacht dat jou ei geweest was, maar die temp gaat maar niet hoger... wat raar zeg.... zou toch nu onderhand wel eens moeten zijn geweest... @melisa: ik denk echt dat er te weinig info voor FF is, om definitief je ei te kunnen vastleggen. Maar ik zie het ook duidelijk hoor! Die is gewoon geweest, dus lekker door blijven gaan met invullen de komende dagen. Succes en ik duim. @zeehondje... welcome back en veel succes deze ronde @afrola: welkom. Als ik op je kaartje klik, krijg ik mijn kaartje te zien, dus ik denk dat je de verkeerde link hebt genomen. hier is mijn kaartje voor deze maand.... de zakkende temp laat niet veel goeds voorspellen.
Ingiemoppie, Nog gefeliciteerd meid! Was het gezellig? Meiden, Blaas die temp van mij even omhoog... ik wil een ei!
@ingiemoppie bedankt voor je commentaar en nog gefeliciteerd. @ Sammie88 ik blaas hoor ... Hier is poging 2 voor mijn tempkaartje: http://www.fertilityfriend.com/home/22e2ba
Bedankt meiden voor jullie reactie. Normaal ben ik niet zo een twijvelaar, maar dit keer vind ik het echt raar van FF. Ik ga er maar vanuit dat mijn ei is geweest, ook door de pijn in mijn borsten. Hopelijk word ik volgend weekend niet ongi (of dit weekend als ik weer een lf van 8 dagen heb).
Dank je sammie en afrola. Ja was ontzettend gezellig. Ik had zo'n 20 mensen in mijn woonkamer hahahaha heerlijk gezellig..... En flink op de grap genomen door iedereen natuurlijk... Sammie: Ik blaas je temp omhoog pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff hap pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zo nou moet ie toch morgen wel duidelijk omhoog zijn. AFrola: ja nu kon ik je kaartje en ook het overlay kaartje goed zien. Deze cyclus ziet er goed uit. Lijkt nu in het begin behoorlijk op je vorige. Dus denk dat je idd volgende week wel een ei mag verwachten.... duim voor jullie. @melisa: ik weet niet of het elders al een keer staat, maar zijn jullie al eens bij de gyn geweest? Je hebt nl best wel een behoorlijk lange cyclus als ik zo eens naar het gemiddelde kijk...... En dat je in deze cyclus twijfelt is geen wonder zeg! raar kaartje....
Scheelt zeker geld, ben ook blij dat het geen bekeuring is geworden! Vanmorgen had ik een hoge temp. en tot nu toe nog niet ongi! Veel plezier vanavond met je moeder verjaardag!
Dat is minder, gelijk je rijbewijs kwijt! Ben tot nu toe nog niet ongi. Wel nog steeds ongi buikpijn, en me borsten doen zo nu en dan zeer, en ben in de ochtende een beetje misselijk, maar dat kan ook van de zenuwenen komen, van het eventueel zwanger zijn. Weet nog niet helemaal zeker of ik morgen ga testen, maar anders denk ik vrijdag, maar in ieder geval wel met ochtendurnine. Maar hoe is het met jou, al veel last van "zwangerschapskwaaltjes"of valt het mee?
Hoe is het nu met jou? Hier gaat alles nog best goed, ben nog niet ongi. Ben nog niet ongi geworden. Weet je al wanneer je weer wilt gaan testen, ik ben nog niet zeker wanneer ik weer wil testen, denk donderdag of vrijdagochtend, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk wat er gaat gebeuren.
Hoop het ook, tot nu toe nog niet ongi geworden, dus er is nog hoop! Hoe gaat het nu met jou, en je zwangerschap?
Nee toch! Hoop dat je nog niet ongi bent, en dat het niet lekker zijn met iets anders te maken heeft! Zag dat je temp. wel iets lager is geworden, dat is wel balen. Hoop dat je temp. morgen weer wat omhoog gaat! Hier gaat het nog goed, nog niet ongi.
Sjongejongejonge-meiden.... wat een gebebbel hiero.. tis niet te onthouden dus ik doe ff een poging en bij voorbaat sorry als ik iemand vergeet.... @anoniempjuh: GEFELICITEERD!!! Geweldig zeg, marruhhh dat jullie zo vroeg al durven te gaan vertellen... nou ja, maakt natuurlijk niks uit. Geen idee waarom ik dat gevoel heb eigenlijk, tis eigenlijk ook wel fijn als je niet geheimzinnig hoeft te doen denk ik.... Maar goed, iig geniet ervan meid! @mosa, ik denk idd dat het er nog steeds heel erg goed uitziet en dat je gewoon nog te vroeg hebt getest. Vrijdag (als je het zolang kunt volhouden althans ) gewoon nog een keer testen met ochtendurine. Ik duim voor je meid! @tessa, je zit vandaag toch op 11 dpo? of heb ik verkeerd geteld. Ik duim toch voor je dat het goed zit. @melissa, ik denk ook wat joyce ook al zei dat je ei op dag 16/17 is geweest, maar omdat je toen niet getempt hebt krijg je geen kruis... tja, nog ff afwachten dan maar. @afrola en bodeas, welkom hier. bebbel ze @sammie, ik DENK je EI eruit... soort telepatische eisprong zeg maar ... hopelijk vandaag of morgen dat ie dan toch springt en temp omhoog gaat.... is nie leuk zo hè. @ingiemoppie, waarom heb je vandaag open rondje? hoeft niet persé al foute boel te zijn toch? ik duim ook voor jou dat je temp vanaf morgen weer omhoog schiet. @zeehondje, succes deze ronde! Nou bij mij zit MEGA-EI er nu echt aan te komen... denk vandaag of morgen (is wel vroeg hè, komt ws. toch door etos-pillen) maar goed, we hebben het iig gister nog even gezellig gemaakt dus hij kan komen... Fijne dag nog allemaal!
Zie je wel dat ik iemand vergat.... sorry merels Jouw kaartje ziet er ook nog steeds veelbelovend uit... ik DUIM héél hard voor je voor vrijdag... dat die dikke vette + of streep maar van je schermpje mag knallen!
@ sammie: Balen zeg, dat je nog geen ei hebt gehad! Hopelijk komt je ei snel! @ jent: Dankje hoop dat het ook wat goeds betekent, dat ik een mooi kaaartje heb. @ zeehondje: Hoop voor je dat het niet temp. wat goeds op levert deze maand! @afrola: Welkom @ ingiemoppie: Gefeliciteerd nog! Je kaartje ziet er goed uit !
@Afrola, Welkom hier gezellig dat je ook mee komt kletsen! @Ingiemoppie, Nog gefeliciteerd! Balen zeg jou temp ook omlaag. Ik hoop dat onze tempen morgen weer omhoog gaan! *blaast heel hard* @Merels, Ja ik vind het ontzettend k*t, maar heb nog geen ongi kunnen ontdekken gelukkig. Maarja wie zegt het, wie weet komt t morgen of vanavond wel. Gelukkig ben jij ook nog niet ongi. Houden zo @Bia, Ja dat klopt ik zit op 11 dpo.. maar als ik vandaag ongi word dan is mijn dpo maar 10 geweest deze maand... Goed dat je het al gezellig gemaakt hebt Wel aan de klus blijven he
@ bia: Maakt niet uit, we zijn nu echt met heel veel hier. Maar jou ei komt nu echt snel, zo te zien! Denk dat ik misschien ook dat ik pas vrijdag test, om te voorkomen, als ik zwanger zou zijn, niet weer te vroeg test.
@Merels, Ik voel me al wel wat beter, maar toch het idee dat ik ongi ga worden (door mijn temp). En anders misschien morgen Hoop het niet, mijn temp moet omhoog!