@ tessa: gelukig voel je je nu wat beter. Hoop voor je dat je niet ongie word, en dat je temp morgen weer omhoog gaat!
hihi, ik heb verslapen na mijn verjaardagsfeestje van gisteren. Ben pas om 8 uur wakker geworden. maar gezien mijn vorige kaartjes (zie overlay), lijkt het wel heel erg op aankomende duiveltjes. Maar ik zeg altijd... geen bloed geeft moed....
@ Mosa, irri van die nega test.. Hopelijk krijg je 1 van de aankomende dagen toch nog een posi test! Duim voor je! @ Ingiemoppie, NEE! Ik blaas gewoon je temp omhoooooooooooogg! (iedereen ff mee blazen, ja!). Nou meiden. Hier nog GEEN eitje. Mijn BMM is heel groot en very open. Maar hij staat in het midden dus niet hoog zeg maar. Wat betekend het dan? Aankomende ongie of aankomend ei?? ?
@ingie: ja wij zijn in juni al bij de gyn geweest maar toen was ik zwanger, kwamen we daar achter. Dus toen heeft de arts niets meer gedaan. Ik mag nu in november terug komen. Maar heb voor mezelf besloten te wachten tot januari. Even een klein beetje rustig aan doen... Op zich heb ik wel een eisprong weet ik door het tempen.
@my precious: dank je wel voor het blazen. Ik blaas mee hoor. Weet je dat ik van jouw kaartje niets snap en dat terwijl ik al zoveel eigen tempkaartjes heb...... Ik hoop heel erg dat je ei er nu toch eindelijk aan zti te komen hoor. wordt wel eens tijd. @merels: oké.... snap het.. gelijk heb jehoor, dat je even wacht tot januari.
Haha merels post zoveel, dat mensen direct haar naam intypen. Maar ik begrijp je hoor ingie. (niet beledigend bedoeld hoor merels!)
Weer een druk dagje achter de rug dus nu pas m'n kaartje (alsof je nu al kan zien dat ik zwanger zou zijn maar wel leuk om even te laten zien!)
@Zeehondje: Wat fijn dat je er weer bent groot gelijk doe maar rustig aan, hebben wij vorige maand ook gedaan (mede door vakantie) en beviel prima'
Goedenavond dames! @ Merels, je hebt nog steeds een supermooi kaartje hoor! Spannend!Ik ben benieuwd wanneer je gaat testen en wat het resultaat zal zijn! Voor mijn gevoel kan het bijna niet anders dan dat je zwanger bent, maar toch is het altijd afwachten. Irritant zo hè?! @ Anoniempjuh, heb je lekker geslapen? Wat krijgt je moeder een mooi verjaardagscadeautje dan! @ Tessa, wat is dit nou? Zo'n rare lage temp Hopelijk ben/word je niet ongi en stijgt hij morgen weer! Ik hoop het voor je! @ Sammie, ik zal voor je duimen dat je eisprong er nu eindelijk aan komt! @ Melisa, volgens mij is je eisprong echt geweest hoor! @ Twinny, hopelijk is je eisprong wel geweest, of wordt je in ieder geval over twee weken ongi! @ Zeehondje, welkom terug! Wat mis je internet dan hè?! @ Afrola, welkom en heel veel succes! Wat werd jij met een hoge temp ongi de vorige keer zeg! @ Ingiemoppie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je over een paar dagen het mooiste cadeautje in handen! Maar helaas lijkt je kaartje wel veel op die van de vorige. Maar we gaan gewoon met z'n allen duimen voor een stijging voor jou morgen! @ Bia, succes met je mega-ei! @ MyPrecious, hopelijk betekent het dat je eisprong komt, maar ik weet het ook niet meer met jouw kaartje. Succes! @ Dib, mooie temp hoor, ga zo door! @ All, door het berichtje van Melisa ga ik twijfelen of mijn eisprong wel op dag 14 was zoals ff aangaf. Mijn vorige kaartje schommelde ook zo net na mijn eisprong en toen was klopte het wel dat hij geweest was. Willen jullie even kijken wat jullie denken? Ik hoop het natuurlijk niet, maar als het wel zo is heb ik nu natuurlijk nog geen reden om zo zenuwachtig te zijn. Dit is echt heel irritant, zelfs op mijn werk zit het de hele tijd in mijn hoofd. Ik had in de dagen na de 14e dag veel buikpijn en mijn tepels veranderden. Dat gebeurde de vorige keer ook na mijn eisprong. Verder heb ik al de hele week best veel buikpijn en erg last van mijn darmen (meer dan normaal). Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik word hier erg onzeker van! Ik ben benieuwd wat jullie denken.
@ mosa : Hier nog steeds geen ongi! Denk dat ik vrijdagochtend ga testen. Mits ik natuurlijk eerst ongi word. Jou kaartje ziet er ook nog steeds mooi uit! Dag 18 zou volgens mij ook kunnen als ei, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, ben nog niet zo ervaren met temp. kaartjes. Fijne avond nog.
@ Mosa, dag 18 kan ook je eisprong geweest zijn. Maar sommigen testen net na hun NOD niet positief wanneer ze zwanger zijn. Maar bijv een week later. En ik hoop dat dat bij jou het geval is!
@Mosa, Balen he! Ik ben gelukkig nog niet ongi, maar vrees voor morgen... Ben benieuwd wat mijn temp dan doet, als hij dan nog laag over lager is dan weet ik genoeg en mogen wij weer naar de volgende ronde. Daar ga ik maar vanuit nu Wanneer denk je zelf dat je ei is geweest? Opzich, als ik eerlijk ben, vind ik het best wel een logisch kruis.. Misschien alleen je ei een dagje eerder.. Spannend!
Bedankt voor jullie antwoorden! Dag 18 heeft een open rondje omdat ik die nacht niet langer dan een uur achter elkaar geslapen heb. Het was een gigantische rotnacht en ook ben ik anderhalf uur voor het tempen nog naar de wc geweest. Dus ik denk dat mijn temp daardoor zo laag was. Ik vind zelf dag 14 wel logisch, vooral omdat mijn temp blijkbaar erg schommelt. Ik temp ook altijd voor het slapen gaan (waarom eigenlijk?) maar soms daalt hij wel 0.8 tijdens de nacht. Dus blijkbaar is dat normaal bij mij, die schommelingen. @ Merels, spannend hoor! We gaan er gewoon van uit dat je niet ongi wordt voor die tijd @ Tessa, probeer er inderdaad maar een beetje van uit te gaan, dan kan het alleen maar meevallen!
He meiden Hier ben ik dan eindelijk he Ik ben dus via KS bevallen op 24 september van een brave, kleine meid. Ze heeft in de couveuse en verwarmd bedje gelegen en dit gedurende 9 dagen, we zijn samen Vrijdag thuis gekomen en moesten even aan elkaar wennen, want ze had niet op m'n kamer geweest, dus vrijdag was m'n eerste slaaploze nacht. Onze kleine meid doet het voortreffelijk en weegt op dit moment 2470 gr, tegen vrijdag is ze al 150 gr bijgekomen. Indien iemand fotokes wil zien onder de banner staat een link. Ik zie dat een maar oudmeiden hier van het forum zwanger zijn en wil hen van harte felicteren, wies en jij je hoop ook niet opgeven he. Nou meiden nu is het aan jullie om de hcgkes door te geven. Iedereen bedankt....
Hoi Zico, Nogmaals van harte gefeliciteerd met Sterre! Wat een prachtige meid is het! Wat een mooi gezichtje heeft ze en zo'n lief bosje haar *smelt* Wat fijn dat ze het zo goed doet! Zijn dat je zoon en dochter op de foto's? Heerlijk om te zien hoor! Geniet maar goed van d'r!
Hoi allemaal, NU pas echt tijd om op het forum te kijken. Pfff, veel gedaan vadaag Raar kaartje hoor, heb ik vind ik, nu opeens weer een hoge temp, terwijl ik nu braaf 's morgens om 6 uur temp. Nou ja, morgen maar weer afwachten dan.