Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, mijn temp schommelt ook. Maar het kan dat hij stabieler wordt als je eisprong er aan komt.

@ Jeanine, een kruis krijg je als je (minimaal) 3 hogere tempen hebt. Dat geeft dan namelijk je eisprong aan. Stel dat jouw temp een paar keer boven de 37 komt, dan heb je waarschijnlijk je eisprong gehad en geeft ff een kruis.

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja dat zijn onze 2 oudste kinderen, dus de broer en zus ;)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zico.. ze is prachtig!

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden zo ben weer terug, jeetje wat is hier veel gekletst kan ik nooooit allemaal onthouden maar ga ene poging doen hha.

bia74 tja we vertellen het idd vroeg, maar vertel t ook alleen aan me ouders en schoonouders en zussen hoor verder nog niet natuurlijk.
    Nee ik ben ook zo type voor de 3 maadne niet te veel vertellen en zeker nog niks kopen, allemaal pas na 3 maanden haha.

he merels mooi dat je temp nog hoog is, ik heb goeie hoop voor je suc6!

tessa balen dat het bij jou wat minder gaat meid, maar het kan nog alle kanten op he!

myprecious jammer dat je nog gene ei hebt maaruh hoe weet jij dat allemaal waar je bmm zit en welke stand enz enz daar heb ik nou echt geen bal verstand van hehe

hey moda goh spannend zeg tja je zou idd dag 14 denken maar het zou ook dag 19 kunnen zijn, weet t niet hha.
    Ja me moeder was erg blij maar ja tis nog erg pril dus eerst maar eens even rustig afwachten.

xxxxx

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor je antwoord! :)

6. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Van je temp. weet ik ook niet zo goed. Maar misschien is het wel 4 dagen langer wachten waard voor een positieve test.
    Hier gaat het nog steeds goed, nog niet ongi, temp. daalt wel ietsjes.
    Morgen is een spannende dag. (Ben vandaag wel iest eerder met temp. omdat we weg moeten, maar dat zal toch niet zo heel veel schelen?)

7. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ zico: Gefeliciteerd met de geboorte van je dochterje!

@ hanna : Misschien is je ei in aantocht, of net geweest.

@jeanine : Die krijg je vanzelf, als FF denk dat je ei is geweest, dan krijg je een kruis met een stippelijn. Als je ook je "vruchtbaarslijm" en evt. spotting invult, wordt je kruis vaak helemaal rood, zonder stippellijn. Zie dat je nog maar een paar dagen aan het tempen bent, dus kan het nog even duren voordat er een kruis komt. Succes!

@ anoniempjuh: dankje, ben ook wel erg benieuwd naar morgen. Hoe gaat het nu met jou, al veel last van zwangerschapskwaaltje, of valt het mee?

@ tessa: hoe is het met jou, en je temp.?

@ all: Hier gaat het nog steeds goed, temp. wel ietsjes lager, maar nog niet ongi!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Merels, ietsje lagere temp inderdaad, maar nu al drie dagen overtijd! :)
    Hopelijk snel een mooie test!

9. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ hanna: dank je ! Wil morgen denk nog een testje gaan wagen. mits ik natuurlijk ongi wordt. Had maandagmiddag een nega test, maar dat was ook niet echt slim, mijn nod moest nog komen, en had geen ochtendurine gebruikt. Hoop dat jou ei snel komt!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mooi kaartje Merels...

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey merels een iets lagere temp is niet erg mijn temp is ook al 2 dagen 0.2 lager dan de 2 dagen ervoor ennuh ben toch zwaner!
    nou net ziekenhuis gebeld en 8nov eerste echo dan ben ik 8,5 week joehoeeeee spannendddd

nou fijne dag allemaal

xxx

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Merels, je kaartje wordt alleen maar mooier, ondanks dat hij iets daalt.
    Bij mij is de hoop helemaal weg. Vanochtend ineens 36.5 ( :cry: ), dus ik verwacht vandaag ongi te worden. Ik heb blijkbaar een lange lf.
    FF heeft nu mijn kruis helemaal weggehaald, maar als ik vandaag ongi word zet hij hem weer op dag 14. Als ik echter morgen weer een hoge temp zou hebben, zou hij een kruis op 5 dagen geleden zetten, ook vaag.
    Maar ik ga nu wachten op de ongi, helaas.

13. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Nou meiden.... :cry:
    Hier balen..
    De ongi zal wel komen vandaag. :cry:
    Denk dat ik vandaag maar een lekkere fles wijn koop en die vanavond opentrek.
    Ik weet t niet meer hoor.. STOM LICHAAM

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemorgen dames....

hey dib: heeft ie je eisprong toch op dag 16 gezet hé...... of is dat nog steeds?

@mosa: Ik lees net je berichtje en zie je tempkaartje... oeps ik hoop dat die megadip niet dat te betekenen heeft wat ik denk......... oh je pffffffffff blaaaaas pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff

@merels en melisa: hahaha, hoe dom kan ik zijn... hahaha... ik had net die dag al die posts van merel gelezen en wou op jou antwoorden melisa hahaha... nou ja zeg (is dat een teken van zwangerschap?) sorry meiden.... effe dikke smakkerd naar jullie allebei, want ik gun het jullie allebei heel erg hoor....

@merels: wow, je kaartje mag dan wel een daling vertonen, maar ongi is nog niet in zicht... ga jij morgen ook testen? Ik waarschijnlijk ook als ongi nog niet in zicht is... ik ben nog aan het dubben.. of morgen of zondag...

@tessa: neeeeeeeeeeeeeeeeeee jij ook al? ooooohhhh die fles wijn heb je verdient als het komt en doorzet..... knuf knuf knuf...

@all: vandaag broekgluurdag.... ben heel benieuwd. Alhoewel het nog steeds op vorige kaartjes lijkt is mijn temp wel iets hoger dan de vorige maanden. Het patroon lijkt echter wel op elkaar, dus broekbluurdag. Ik heb alleen gigantisch last van een hele erge druk op mijn buik. Mijn broek zit hierdoor behoorlijk strak. Ach we zien wel...

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa,
    Ik zie jou kaartje ook ineens....! Bah zeg ook al omlaag?! Dat mag niet! :(

@Ingiemoppie,
    Ik denk wel dat het door gaat zetten als ik zo naar die temp kijk :cry:
    Jij ook al broekloeren vandaag? Ik ook steeds. Maar als ik naar jou kaartje kijk is dat volgens mij helemaal niet nodig.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ja Tessa, we zitten in hetzelfde schuitje helaas!
    Jouw temp is wel héél laag vandaag zeg!

@ Ingiemoppie, bedankt voor het blazen, maar denk dat het niets meer helpt. Met zo'n temp word ik ook liever gewoon vandaag ongi, dan kan ik weer verder. Die onzekerheid vond ik ook niets.
    Ik zit er nu zelfs over te denken om een maandje niet te testen, maar omdat ik een redelijk onregelmatige cyclus heb (alhoewel, inmiddels steeds korter dus waarschijnlijk kwam het van ontpillen) weet ik dan niet wanneer mijn eisprong en dus mijn nod is.
    Ik denk er nog even over na ;)
    Maar die van jou ziet er helemaal niet verkeerd uit zeg!
    Hij is gelukkig niet verder gedaald. Wat spannend zeg!
    Hopelijk blijft hij morgen ook hoog!
    Ik zal heeeeeeel hard voor je duimen!

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

@ myprecious als ik naar je kaartje kijk dan zit er mogelijk een ei aan te komen. Als je bmm open is en halfhoog dan zit je ws toch in je vruchtbare periode. Dacht tenminste dat hij alleen open kon staan rond ovulatie. Misschien dat hij ook nog verder omhoog gaat? Hoop het voor je!
    @Mosa lastig kaartje heb jij zeg. Maar nu die zo omlaag is gegaan vrees ik met je mee.
    @anoniempjuh Al een afspraak voor een echo spannend hoor.
    @ tessa: balen meid, je temp ziet er idd niet zo heel goed uit zo... Die fles wijn heb je verdiend!
    @ingiemoppie en merels jullie kaartjes zien er goed uit, spannend hoor.
    @ hanna: mijn tempkaartje schommelt ook, volgens mij nog niet zo erg als je ei nog niet is geweest.

@all: mijn tempkaartje is nog niet veel bijzonders, vooral wachten op mijn ei.
    http://www.fertilityfriend.com/home/22e2ba

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen...

Hier nog steeds geen ei, me moed begint te zakken of hij nog wel komt..

Hint voor de meiden die al zwanger zijn, het is verstandig niet meer te tempen!
    Je word hier onzekerder van, en je temp gaat weer naar het normale op het moment dat je zwanger bent..

19. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa,
    Ja het is niet leuk.. Hij is inderdaad super laag daarom verwacht ik ook mijn ongi vandaag :(

@Afrola,
    Dankje! Die heb ik zeker verdiend..
    Nu mag die ongi dan wel komen hoor! pffff.. :(

@Sammie,
    Ik kan me voorstellen dat de moed een beetje begint te zakken bij je :(
    Maar probeer het niet op te geven, je ei kan altijd nog komen, hoe moeilijk het ook is.
    *knuff*

20. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@mosa: sja.. wat kan ik zeggen.... in dit geval hoop ik maar dat het vandaag goed doorzet want dan kan je idd met een nieuwe ronde beginnen. Over het een maandje niet tempen: mmhh aan de ene kant is het verstandig, want het geeft rust in de tent (hoofd), maar aan de andere kant zeg je ook dat de lengte van je cyclus nogal eens veranderd... (door het ontpillen?).... Misschien kun je het alleen met ovutesten doen? Dus zeg maar vanaf dag 10/11/12 elke dag een ovutest doen? Dan weet je wel ongeveer wanneer je eisprong hebt, maar je hoeft niet de hele maand je temp bij te houden..... Dank je wel voor het duimen! (zou wel leuk verjaardagscadeautje zijn)

@tessa: dank je wel. Uiteraard hoop ik ook bij jou dat het niet doorzet, maar ja.... als we allemaal eerlijk genoeg zijn en we kennen de kaartjes onderhand wel een beetje.... dan zit het er wel aan te komen of niet? Maar ik ben altijd van de positieve kant. Geen bloed geeft moed!

@afrola: haha, wat ziet dat er bekend uit... ik heb ook vaak een 'V' op dag 8 (dipje en stijging daarna). Is voor mij duidelijk teken dat de vruchtbare dagen eraan komen.

@sammie: gloeiende kolen zeg.... dat is toch absurd bij jou? sorry voor de uitdrukking, maar wat een lage temp weer. Heb je al overwogen om eens met de huisarts hierover te praten? Knuffie hoor!

@all: nog steeds niets te bekennen hier...

Deel Deze Pagina