@Ingiemoppie, Ja we kennen het nare nu wel van de kaartjes.. dat is wel een voordeel dan weet je tenminste wat je kan verwachten. Maar geen bloed geeft moed is ook zo, maar ik verwacht het wel vandaag.. Laat het dan ook maar komen nu.. Zijn we daar straks weer vanaf. pfff
Tessa, Zit net je kaartje te kijken maar jullie klussen net zo veel als ons... Dus ben ik niet de enige...
@Sammie, Haha, ja soms klussen we erop los... Maar ik kan me voorstellen dat jullie dat ook doen, stel dat je ei nou komt dan heb je in ieder geval geklust. Dan kun je je ei tenminste niet missen!
Ingiemoppie ziet er nog goed uit! Merels morgen weer even omhoog hoor. Mosa ziet er idd niet zo goed uit. Tenzij je ei later was en dus een enorme innesteling. Nou bij mij een rare kaart, maar ja is nu zo weinig over te zeggen. Gr Britt
@zico, mooi meiske hoor Sterre! @mosa en tessa, shi@(#!@#@%^& dat had ik niet verwacht... balen idd, maar dan maar hopen dat als het tóch zo moet zijn dat het dan vandaag maar komt idd, dan kunnen jullie vol goede moed naar volgende ronde. *dikke knuff* @afrola, tja hier ist ook wachten op ei @merels en ingiemoppie... nou dat lijkt toch wel heel veelbelovend toch?! een extra gebedje voor jullie vandaag @sammie, jeeeejj wat vervelend meis... idd misschien toch een keer naar huisarts met je kaartje.... vreemd hoor. @britt, mooi kaartje hoor.. wordt voor jou volgende week ook spannend dus. @all, nou zoals gezegd nog ff in afwachting van ei. Heb deze keer eigenlijk helemaal niet zoveel vruchtbaar slijm als normaal Ik hoop eigenlijk dat eitje pas overmorgen gaat jumpen want van klussen komt vandaag helaas niets nou ja... we zullen het zien. Fijne dag nog allemaal!
Hallo Tempers! Een heerlijk warm weertje vandaag hè! (bij ons wel) @Mosa: NEE, ik had zo'n goede hoop met jouw kaartje! Hopelijk krijg je een nieuw kruis en geen ongi! @Tessa: Hmm, wat een dip zeg. Misschien nog een klein kansje op een innesteldip? Balen meid! @Ingiemoppie: Ja, FF heeft hem toch op dag 16 gezet maar alleen omdat ik 2x een positieve ovu test heb ingevuld De tweede ovu test was niet zo donker als de eerste keer maar wel heel donker dus ik heb hem er toch maar bijgezet, als ik hem er niet bij zet staat het kruis op dag 14. Maar mijn gevoel zegt dat het kruis nu goed staat. Spannend, jij gaat ook bijna testen! Veel succes! Kaartje ziet er goed uit @merels: Even blazen bij jou!! @Sammie: Ik kan me voorstellen dat de moed begint te zakken
@marloes: dankje wel. Hoe gaat het nu met jou en je zwangerschap? @anoniempjuh: Leuk zeg dat je al een afspraak hebt voor je eerste echo! Heb de hoop ook nog niet opgegeven, het is alleen jammer dat hij iets gezakt is, ipv gelijk of iets hoger. Maar gelukkig is het maar een kleine daling! @mosa: wat balen zeg! Haalt FF de kruis weg, als je temp. zo daalt dat je ongi zou kunnen worden? Hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt! @ tessa: wat balen zeg! Hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt! @Ingiemoppie: Als mijn temp. morgen nog hoog is ga ik morgenochtend een testje wagen. Maar ik zie dat jij nog voor je nod zit. Gezien mijn ervaring van van de week, zou ik dat niet meer durfen voor mijn nod, omdat hij toen nega was. Maar begrijp wel dat je het graag wil weten. Wat ik erg vervelend omdat hij nega was, dat het nog niks zegt, dus uiteindelijk nog niet weet waar je aan toe bent, maar dat vond ik. @ afrola en sammie: hopelijk komt jullie ei snel!
@ Britt en dib : ja hij mag niet verder gaan zakken nu! Maar jullie kaartjes zien er ook mooi uit! @ Bia: Dankje, hooop dat je gebedje help! Hopelijk komt je ei overmorgen pas! @ all: Hier gaat het nog steeds goed, nog geen ongi!
Wat zeggen jullie van mijn temp.kaartje (link zie onderschrift)? Ik vind die dalende tendens van de laatste 3 dagen niet zo mooi ! Ik zit nog wel boven de coverline van FF. Tja, afwachten maar! Hoop natuurlijk dat de temp morgen weer hoger is....
wat super zeg, drie zwangeren terwijl ik even niet hier ben geweest. Leuk, gaaf, blij, joepie! En merels, spannend zeg... Zelf nu in de wachtdagen, rond mijn verjaardag is mijn nod, hopelijk een leuk verjaardagscadeautje voor ons!
@ dib: dat hoop ik ook. @ bodeas: Je zou zeggen dat het niet zo goed teken was, maar misschien gaat je temp. morgen weer omhoog. @ zeehondje: ja het blijft hier erg spannend! Jij succes met wachten, zou wel een leuk verjaardagscadeaut zijn! @ iedereen: Hier nog geen ongi te bekennen!
hey meiden sammie is dat zo dat de temp wer naar t normale niveau gaat?ben idd niet lang van plan om door te gaan met tempen, het maakt je idd onzeker. Wat jammer dat jij nog geen ei hebt, hopelijk komt ie nog. mosa kloote zeg dat je temp zakt ziet er idd niet zo goed uit, nou als je dan ongie moet worden dan ook maar meteen kun je weer vol goede moed aan de volgende ronde beginnen. merels wat spannend bij jou zeg...dus je gaat morgenochtend testen, hoe laat?dan kom ik even kijken namelijk ben benieuwd haha. zeehondje hoop idd dat je een leuk verjaardagcadeautje krijgt! bodeas ja wat jammer dat ie nu zakt maar nog niet getreurd misschien stijgt ie morgen wel weer, misschien is t wel een innestelingsdip, je weet t nooit... voor iedereen die ik ben vergeten sorry. hier alles goed nog nergenssss last van, nou zaterdag over 4 weken me echo pfff wat zullen die 4 weken voorbij kruipen..... xxx
@ anoniempjuh: Denk best vroeg, wordt de laatste tijd uit me zelf al tussen 7 en 7.30 uur wakker. Wanneer heb je trouwens ochtendurine, misschien een beetje rare vraag, maar vooral de laatste, moet ik s'nachts vaak meerdere malen naar de wc. Is dan de urine van een uur of 7-8 ook nog ochtendurine?
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat het iig het beste is als je zeker 3 à 4 uur niets gedronken hebt en niet naar de wc bent geweest.... dus in jouw geval merels als je om 7.00 opstaat mag je dus na 3.00 s nachts niet meer plassen Ik hoop dat je het vannacht zolang vol kunt houden en dat je morgenvroeg een posi-test hebt
@ zeehondje: Een posi test zou wel een super-verjaardags-cadeautje zijn! Ik hoop voor je dat het raak is! @ merels: ik denk dat urine van een uur of 7 ook nog prima is hoor'
@ bia en dib: Bedankt voor jullie antwoorden. Zodra ik morgen op een beetje normale tijd wakker ben test ik gewoon. ben morgen 4 dagen overtijd, als ik zwanger zou zijn, neem ik aan dat er wel iets zichtbaars moet zijn op de test.