@ Zico, wat een mooi meisje! En ze lacht ook op sommige foto's engeltje is het. Gefeliciteerd! @ Anoniempjuh, je bmm kun je voelen als je met 1 vinger naar binnen gaat zeg maar. Dat bobbeltje met een kuiltje er in. @ Afrola, ik hoop het zo dat je gelijk hebt. Ik had gisteren bloed aan me vinger bij het voelen dus ik hoop niet dat ie ook open gaat staan wanneer je ongesteld moet worden want dan heb ik weer een mini ongesteldheid. @ Sammie, we zitten in hetzelfde schuitje meis.. . NOU hier mijn kaartje. Ik moest vanmorgen bijna kotsen .. Nu alleen hele dag koppijn gehad daarna gelukkig. Maar me temp schommelt raar heen en weer zeg. Wat vinden jullie ervan.
Hoop het ook.. Die Etos pillen zorgen wel voor ups en downs in me temp volgens mij haha. En jij bent gewoon zwanger .
Hoop het ook voor je! En dat de etos pillen jou zullen helpen. Hoop ook dat ik zwanger ben. Tot nu toe nog geen ongi. Ben sinds vanmiddag ook niet echt lekker, eten smaakt me niet, ben heel moe. Zit echt niks in me, heb net even een was aangezet, zodat ik toch wat gedaan heb vandaag. Of ik ben gewoon ziek aan het worden. Morgenochtend ga ik testen en dan weet ik hopelijk het antwoord.
Hoi dames, @ Sammie en MyPrecious, er is echt geen touw aan jullie kaartjes vast te knopen, echt heel vervelend voor jullie! Ik hoop dat er snel wat gaat veranderen voor jullie! @ Tessa, hoe is het met jou? Nog steeds niet ongi? Of ben je inmiddels al dronken van de fles wijn? @ Ingiemoppie, bij jou ook nog niets? Spannend zeg! Ging je nu morgen testen? @ Britt, inderdaad een vreemd kaartje maar hij zit nu wel weer mooi boven coverline. Met die uitschieter naar boven voelde je je toch niet lekker? @ Bia, ik heb je eitje ingefluisterd dat hij pas overmorgen komt @ Dib, mooi kaartje hoor! Lijkt hij veel op je vorige kaartjes of is hij nu anders? @ Bodeas, volgens mij heb je wel een duidelijke eisprong gehad, maar hij gaat nu wel raar naar beneden. Het zou kunnen dat je een korte lf (ontpillen?) hebt en morgen of overmorgen ongi wordt, maar hopelijk stijgt hij morgen weer! @ Zeehondje, dat zou zeker een mooi verjaardagscadeautje zijn! Ik duim voor je! @ Merels, wat spannend voor je morgen! Ik zou eerlijk gezegd heel verbaasd zijn als je nega zou testen, maar je weet het gewoon niet. Maar het ziet er in ieder geval erg goed uit voor je! @ All, ik ben (helaas) nog steeds niet ongi. Ik heb ook niet het idee dat het snel komt, maar dat hoeft ook niet zo veel te zeggen. Net had ik weer een hele hoge temp, dus het is allemaal een beetje vaag. Misschien daalt hij morgen nog meer en word ik dan ongi. Ook al zou mijn temp morgen weer stijgen, dan ga ik voorlopig nog niet testen. Ik heb nu namelijk geen hoop meer, dus ik wacht het gewoon rustig af. Was ik zo blij met mijn eisprong op dag 14, wordt het toch nog een iets langere cyclus (nu dag 31). Maar ja, als ik sommige van jullie zie, heb ik natuurlijk absoluut niets te klagen (zowel degene met lange cyclussen als degene die al erg (TE!) lang bezig zijn.
@all, Ik ben nog steeds niet ongi.. had het nu wel verwacht eigenlijk, dan mag het nu wel komen ook! Meiden ik hoop dat jullie allemaal postief mogen testen, en alle ei-wachtende-dames ik hoop dat jullie ei snel komt en dat jullie ook positief gaan testen!
@ mosa: nog niet ongi, misschien is er toch nog hoop?!. Ik weet het ook niet morgen, ben nu gewoon niet echt lekker. Maar kan natuurlijk ook gewoon ziek worden. Ga vanavond lekker vroeg naar bed. En morgen zien we wel weer verder. @ tessa: nog niet ongi, misschien vanavond/vanacht?! Of heel misschien is er toch nog hoop Wanneer wordt je meestal ongi als je temp daalt?
Bah Tessa, nog steeds niet ongi?! Ik ben erg benieuwd naar je temp van morgen dan! @ Merels, hopelijk wordt je niet ziek. Hopelijk heeft het feit dat je je niet lekker voelt geen invloed op je mooie temps. Tessa had in haar vorige ronde een hele mooie hoge temp op het einde, maar dat bleek te komen doordat ze ziek werd. Dat kan zo'n vertekend beeld geven. Maar jouw tempen zijn wel hoog, maar niet extreem hoog, dus waarschijnlijk valt het bij jou wel mee. Misschien heb ik er over heen gelezen, maar waar heb je last van dan? Zijn het geen kwaaltjes die eventueel te maken kunnen hebben met een prille zwangerschap?
@ mosa: best wel moe zijn, heb vanmiddag zelf nog even geslapen, doe ik anders nooit, heb ik het geduld niet voor. eten smaakt me niet. beetje misselijk, van het eten omdat het niet smaakte. En me (.)(.) doe al bijna 2 weken raar pijn, normaal heb ik alleen last van mijn tepels na ei, nu niet. ik heb dan een bloedneus gehad iets meer als een week na mijn ei. En ben de laatste dagen s'morgens een beetje misselijk. Maar dat kan ook van de zenuwen van het misschien zwanger zijn komen. Dit was het denk ik. o, ja en ik lijk wel iets meer last van maagzuur te hebben, (had ik al)en heb ook sinds maandag of zo ongi buik pijn zo nu en dan. en ik plas best wel veel vind ik. maar dat heb ik wel vaker van zulke momenten dat ik veel naar de wc moet, dus dat zegt nu dus niet zo heel veel. Ga nu lekker naar bed, proberen lekker te slapen. Als ik morgen wat weet, laat ik het wel weten. Fijne avond.
@mosa, het kan best een innestelingsdip zijn? Dan kun je over een paar dagen testen. @merels: begrijp dat je morgen gaat testen? Succes, ik lees het wel he! @tessa: hoe is het met jou? Morgen weer een kaartje van mij. Kon vandaag niet tempen.
hallo meiden spannend morgen merels, ik denk idd dat het niet zo heel nauw komt met die ochtendurine, in de test van cb staat ook dat het ieder moment van de dag kan, en dat het niet hoeft met ochtendurine. nou ik duim voor je meid, het kan haast niet anders als dat je zwanger bent, @mosa goh dan denk je dat je ongie word, komt t niet das ook weer vervelend he, nou laten we hopen dat het dan misschien toch........ @myprecious nou ik hoop dat het allemaal door je ei komt, zou nu wel s mogen he haha. nou hier alles goed ga zo lekker me bedje in, ben benieuwd naar merels morgenochtend! xxxx
Ja Mosa, dat hangt af van mijn temp morgenochtend. Is die nog hetzelfde als vandaag, dan test ik. Is ie lager, dan weet ik dat ongi eraan komt en dan vindt ik het zonde van het geld. Vreemd is, dat ik absoluut geen symptomen heb. Alleen die drukkende buik, maar nu onderuit hangend op de bank valt die mee. Heb alleen het gevoel van opgepompte boobs, maar geen pijnlijke of zo. En ik kan zo eenzak met snoepjes (die zonder kleur en smaakstoffen) leegeten..... We zien morgenochtend wel...
Zo, jij bent er vroeg bij (ik dus ook ) Aaahhh, nog steeds geen posi test ! Kom op, GEEN BLOED GEEFT MOED!
vreemd hoor merels. misschien dan toch je ei op 4 dpo gehad? dan ben je nu ook nog niet overtijd, dan zit je pas op 12 dpo dus dan ben je over 3 dagen pas overtijd. succes iedereen met wachten en eitjes krijgen enz. nog 3 nachtjes slapen en dan krijg ik mijn eerste echo. boh vind ik dat weer spannend zeg. xxx joyce
@dib : Weet het nu ook niet meer zo goed, waarom nog niet ongi of beter nog een positieve test. Die onzekerheid is niks. @ hanna: Dit is de eerste maand dat ik temp. dus dat weet ik niet. Hoop ook niet dat mijn lf zo lang is. Maar mijn cycles zijn nooit echt heel lang geweest. @ jent: Ik weet het niet, vlak voor dag 12, mij ei volgens FF had ik ook vruchtbaarslijm, dus lijkt mij dat ik mij ei toch op dag 12 heb gehad en niet dag 16. @ iedereen: Weet het nu ook niet zo goed, als ik zwanger zou zijn, zou dat nu toch wel te zien zijn? Maar waarom ben ik nog niet ongi en is mijn temp. nog hoog?
@Merels, wat naar dat ie weer nega was @All Hier is de ongi vannacht doorgebroken Helaas.... Wij gaan naar de volgende ronde.. Ik zal hier wat afstand nemen misschien kom ik af en toe nog even kijken, maar denk dat ik na mijn ei wel weer met mijn kaartje kom... Voor mijn ei is het toch geen bijzonder kaartje...
Goedemorgen! Als jullie even door blijven blazen heb ik gisteravond of vannacht mijn ei gehad! Willen jullie mijn kaartje bekijken? Tessa, Dikke knuffel, balen hé steeds weer ongi worden ..