Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Jammer Merels, van de negatieve test! En vreemd ook!
    Je temp. is nog wel mooi hoog, dus ik zou de moed er nog maar even in houden... bij sommige vrouwen duurt het echt lang voordat ze positief testen, je hoort wel eens verhalen van pas na 10 of 14 dagen overtijd...

Mijn temperatuur was vanochtend nog verder omlaag :( : 36,49.

Temp.kaartje: http://www.fertilityfriend.com/home/21bb29

Wat denken jullie, ziet dit er normaal uit voor de periode na de eisprong?
    Het zou mijn 1e eisprong zijn geweest na het stoppen met de pil en ik heb er lang op moeten wachten (dag 83).
    Ik hoop dus dat ik in ieder geval wel ongesteld word, dat zou rond a.s. maandag moeten gebeuren (14 DPO).

Ik ben echt bang dat ik misschien wel GEEN ei heb gehad.... is het normaal adt de temp zo snel al naar beneden keldert?
    Ik heb natuurlijk geen eerdere temp.kaartjes om mee te vergelijken, dit is mijn 1e cyclus.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

ik kon het gisteravond niet laten en heb 's avonds een test gedaan, die was helaas negatief. Echter vanmorgen geen ongi... Ik wacht nu tot zondag mocht ik niet ongesteld worden tussendoor.

nu dus weer broekgluurdag

@merels: nondeju... jij was vroeg... en ook nega test? knuf... misschien zondag samen opnieuw?

@hannah: lekker op weg naar je ei?

@dib: hoe is het op het wachtbankje?

@jent: ooeeeeh spannund!

@tess: knuf en veel succes in de nieuwe ronde. snap dat je wat afstand wilt nemen. knuf

@sammie: pfffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffff ik blaas hoor! ziet er goed uit

@bodeas: ook al heb je heeel lang nodig voor je eitje. Die korte fase daarna kàn normaal voor je zijn. Zolang je nog niet ongesteld wordt, telt je LF gewoon door. Het kan dus best zijn dat je pas morgen of overmorgen ongi wordt. En dan heb je een LF van ca. 12 dagen. Is niet abnormaal. De norm geeft aan dat een LF tussen 10-16 dagen kan duren.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @bodeas: als je ei is geweest, krijg je nu snel je ongie. Ben benieuwd.

@merels: de moed nog niet opgeven hoor!

@ tessa: balen balen en nog eens balen. Heeft je lijf je toch voor de gek gehouden he.

Ik weet zeker dat mijn ei is geweest. Ook al denkt ff er anders over. Ik kan weer een week op het wachtbankje!
    Heb pijnlijke (.)(.), zeurende pijn in mijn onderrug, en op de raarste tijden honger... Stom lichaam!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Merels, hoe kan dat nou? Dit had ik echt niet verwacht. Misschien je eisprong wel op dag 16? Of je bent wel zwanger maar test laat positief. Heel vreemd! Wat zul je balen nu, en dan ook nog die onzekerheid. Daar wist ik deze week alles van ;) Sterkte, ik hoop snel op duidelijkheid voor jou!

@ Joyce, spannend dat je over 3 dagen al je eerste echo hebt! Hopelijk is deze keer alles goed!

@ Tessa, was ook wel te verwachten dat je ongi zou worden na de afgelopen 2 dagen maar het blijft natuurlijk balen! We zien je vanzelf wel weer verschijnen hier!

@ Sammie, ik zal heel hard voor je duimen en blazen dat hij morgen inderdaad stijgt en dat je je eisprong hebt gehad!

@ Bodeas, vreemd! Het lastige is is dat geen kaartje het zelfde is, dus je ziet pas na een aantal maanden tempen hoe het bij jou zit met de temp voor en na de eisprong. Maar de tijd na de eisprong hoeft niet altijd 14 dagen te zijn, kan ook korter zijn (zodat je misschien morgen ongi wordt) of langer.
    Je moet het toch even afwachten...

@ Ingiemoppie, hoe is het met jou? Temp nog hoog?

@ All, mijn temp was vanochtend 36.3 en toen ik vanochtend naar de wc ging, werd ik gelijk ongi. Maar ik vond het wel goed zo. Als mijn temp ineens weer hoog was geweest, zou hij mijn eisprong op dag 27 hebben aangegeven en moest ik nog langer wachten. Nu had ik een cyclus van 31 dagen en kan ik weer met frisse moed opnieuw beginnen.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Even wat grappigs: ik zat even op ff te kijken en toen zag ik dat ik op 8 augustus ongi was geworden (8-8), in sept op de 9e (9-9) en vandaag is het de 10e van oktober (10-10). Dat is toevallig :D

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    toch nog iets grappigs aan de ongi ;)

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    merels; wat gebeurd er met je kaartje als je de slijmobservaties weghaald? gaat je kruis dan niet 4 dagen naar rechts?

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Mosa en Tessa..Hopelijk is het de volgende keer wel raak. Mosa@met die uitschieter was ik idd niet lekker.

Ingiemoppie en Merels. Ik duim voor jullie dat het raak is. Merels@ heb je evt nog geklust op 4 DPO?

Melisa denk ook dag 19 je ei

Mijn kaartje voor vandaag: Heb om 6.30 al getempt, ik werd toen wakker. Normaal pas 8.00.

nog steeds weinig over te zeggen. Je zag het aan de mooie kaartjes van anderen. Heb ook geen verschijnselen. Zelfs geen ongikrampjes.

Gr. Britt

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ingemoppie: spannend meid... en dit kaartje is toch wel veel anders dan die in je album... ik ga voor je duimen!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    jammer Ingiemoppie dat je een negatieve test hebt. Hopen maar dat de ongi wegblijft nu en zondag een mooie test!

Ik ben inderdaad op weg naar mijn ei (hoop ik)
    Temp was vandaag weer 35,8, dus dat is wel goed. Geen geschommel veder hoop ik.

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Net heel wat bijgelezen zal even kort reageren op de meeste:
    Bodeas: dalende temp is idd niet zo mooi, maar hij is nog niet onder de coverline en ik denk ook nog niet heel vreemd voor na je eisprong zolang je maar tenminste 10 DPO haalt is je lf ook nog niet te kort.
    Precious: Hoop zo voor je dat het je ei is en niet dat je ongi er aankomt, ik duim voor je [-o<
    Mosa: balen dat je ongi er is, maar je hebt in elk geval niet zo'n lange cyclus gehad en dat is ook heel fijn (Hopelijk gaat 11-11 gewoon voorbij zonder ongi ;) ).
    Tessa: Ook voor jou balen dat je ongi er is, sterkte!
    Merels: wat naar en raar dat je opnieuw nega test. Met je tempkaartje en je klachten zou ik ook denken dat je zwanger bent. Zolang je temp hoog blijft en je niet ongi wordt toch moed houden hoor!
    Sammie: het zou idd kunnen dat je nu toch je ei hebt gehad, maar dan moet je temp nog wel wat meer omhoog, ik zal meeblazen ppffffffffffffffffff, ppffffffffffffffffffff
    Ingiemoppie: balen dat jij ook al nega hebt getest, nou ja zolang je temp hoog blijft geeft geen bloed toch ook weer moed...
    Melisa: het lijkt er idd toch sterk op dat je ei is geweest. Al die klachten na ei zijn heel vervelend (had ze vorige ronde ook, werd er gek van) en ook wachten is stom maar je kunt er niet omheen... sterkte komende dagen
    Britt: je hebt een apart kaartje maar je temp is wel hoog dus gewoon maar afwachten.
    Hanna: jou temp is mooi laag, hopelijk ben jij idd op weg naar je ei

@all: nou mijn temp gaat de goede kant op voor een ei, gewoon zoals ik verwacht...

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @mosa: dat is weer balen, maar je hebt wel een moooie cyclus. Is ook heel wat waard.

Ik heb voor de gein eens mijn kaartje 1 temp extra ingevuld op dag 18. En kijk zie daar. FF is ineens met iedereen eens dat ik wel eens een ei kan hebben gehad! Ik ben helemaal in shock haha! Nu gaat ie zelfs al aftellen. Man o man, computers!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ingiemoppie, ik had helemaal over je verhaal heengelezen, sorry!
    Wat balen dat je test nega was, maar je temp blijft er mooi uitzien, dus het kan nog steeds!

@ Britt, ziet er goed uit, maar het blijft altijd afwachten!

@ Hanna en Afrola, klus ze!

@ Melisa, waarschijnlijk kwam het ook door de missende tempen dat ff nog geen eisprong aangaf. Maar hij is overduidelijk hoor! En je zit al weer op 8 dpo, dus het schiet al weer op. Hoe lang is normaal je lf? Ik duim voor je!

14. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ tessa: begrijp het nu ook niet meer helemaal. Wel goed denk, dat je even wat afstand gaat nemen ! Te veel er mee bezig zijn is ook niet goed.

@ sammie: Lijkt er echt dat je ei is geweest! Hopelijk blijft je temp de komende dagen een beetje hoog!

@ bodeas: Wie weet, moet ik gewoon nog even geduld hebben. Die twijfel is echt niet leuk. Balen dat je temp wat gezakt is!

@Ingiemoppie: Balen dat jou test oook nega was! Ik heb nu geen testen meer in huis, en wil vandaag ook eigelijk even geen meer halen. Dus denk dat ik maandag nog even afwacht. Mocht ik dan nog niet ongi zijn, zal ik er denk nog wel een halen voor dinsdag. Jij ook succes met wachten, errrgg he, dat wachten!

@melisa: Heb de moed nog niet helemaal opgeven, maar die onduidelijkheid is gewoon niet leuk meer. Maar ik zal toch nog even geduld moeten hebben, hoe erg dat dat ook is.

@ mosa: Baal ook best wel, omdat ik het niet meer begrijp, en de onzekerheid niet meer zo leuk ga vinden. Maar ik zal toch nog even geduld moeten hebben. Hoop ook dat ik nu snel duidelijkheid krijg, dan maar ongi worden, maar dan weet ik teminste waar ik aan toe ben.

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mijn Lf is normaal 12 dagen. Ben ik dan niet ongie, kan ik dus zwanger zijn. Helaas testte ik de vorige keer pas 20 dagen na DPO positief, dus ik moet echt geduld hebben. Mocht het raak mogen zijn. Ik hoop het zo, anders zijn we de volgende ronde officieel een jaar bezig...

16. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @marloes: Ja, want in het begin had ik geen slijm in gevuld, en toen veranderde hij ook naar dag 16. Maar toen was het ook nog een stippelijk. Toen vertelde marb dat ik mijn slijm en spotting even moest invullen, en toen veranderde die weer terug naar dag 12. Maar als dag 16 toch mij ei is geweest, dan ik toch geen spotting hebben twee dagen later?

@ Britt: Manlief is vanaf dag 12, een week ziek geweest, dus hebben we vanaf dag 11 een week ongeveer niet meer gekust, dus als mijn ei toch dat 16 is geweest, kan ik haast niet zwanger zijn.

@afrola: ja zo lang mijn temp. hoog blijft en geen ongi, kan het nog steeds. Maar leuk is het niet dat wachten.

@melisa: Hoop dat je ei toe geweest is, dan kan je nu lekker aftellen.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je kunt van 5 dagen voor je ei, tot 5 dagen na je ei spotting hebben... dat lees ik op i-net...

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    jammer mosa en tesaa succes in de volgende ronde, duimduim voor de rest die nog op het wachtbankje zitten.

sammie laten we hopen dat je eitje idd geweest is zeg zo heeft het wel lang genoeg geduurt.

xxx joyce

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

mosa: haha, ja dat is echt grappig, dat je 3 maanden op zo'n dag ongi krijgt.... maar we gaan er geen 11-11 van maken oké?

by the way hoe krijgen jullie dat tempkaartje onderin je onderschrift? Vind het wel makkelijk, want dan hoef ik bij jullie namelijk niet steeds terug te scrollen als ik het nog een keer wil lezen. Wil ik bij mij ook instellen.

Britt: je zit ook al lekker op 10DPO. nog maar een paar daagjes.

Marloes: dank je.... ik duim ook en ik heb her en der ook wat symptomen (druk op buik, honger maar geen trek), maar soms heb ik dat ook voor NOD (zelfbescherming). Vandaag voor het eerst weer eens NOD gehaald. Dus ben benieuwd.

afrola: mooi richting ei zeg...

melisa: hahahahahaha geweldig hé! en ineens zit je op 8 DPO...

merels: zowie.... jij gaat lang wachten... hooooeeeiii.. spannend. Ik heb er nog eentje liggen..... en die wil ik zondag op mijn man's verjaardag gebruiken..... Maar kan begrijpen dat je nog wilt wachten omdat je de vorige keer al zo laat positief testte.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ingemoppie: ga naar
    Sharing (staat links in de paarse kolom)
    klik dan op homepage setup
    en dan vind je bovenaan de link

Deel Deze Pagina