Ingemoppie en Merels: ooohhhh wat spannend. Jammer van de negatesten, maar er kan natuurlijk nog van alles gebeuren he?! En Tessa, balen....
@Ingiemoppie:Zou wel leuk zijn, zondag een positieve test op de verjaardag van je man. Maare, ik heb nog nooit een positieve test gehad? Ben je iemand anders in de war? Hier nog geen ongi te bekenen. @ marloes: Dan weet ik het ook niet, normaal heb ik alleen spotting vlak voor ik ongi wordt, maar dat is niet elke keer zo. dit is de eerste keer dat ik zo snel na een ei een spotting heb gehad. Maar het blijft afwachten. @ zeehondje: Het kan nog steeds alle kanten op. Maar die onzekerheid is niet leuk.
@dames met nega test! Balen, maar het kan nog! @merels, wanneer ga jij eens een test uit de kast halen? Of heb je al getest en heb ik eroverheen gelezen? Jouw kaartje ziet er toch echt toppie uit hoor!
@ patje: Heb vanmorgen voor de tweede keer getest deze week, en hij is weer nega. Maar mijn temp is nog best hoog, en nog geen ongi. Er is nog wel hoop, maar baal een beetje van die onzekerheid.
@ Merels, dat is dan wel één ding van mijn ongi waar ik wel blij mee ben, ik heb niet meer die onzekerheid van de afgelopen dagen. Maar zolang je temp zo hoog blijft, ziet het er nog goed uit voor je! Sterkte de komende dagen! @ Melisa, ik duim voor je dat het raak! En dat je de vorige keer pas zo laat positief testte, hoeft natuurlijk niet alles te zeggen, kijk maar naar Marloes. Deze keer ging het bij haar ook sneller. Succes in ieder geval! @ Ingiemoppie, ik hoop inderdaad de 11-11 niet ongi te worden, en OOK niet de dag ervoor of erna Lijkt nu nog zó ver weg!
@ mosa : Dankje, die onzekerheid is echt niks! Sommige denken dat mij ei misschien dag 16 is geweest, wat vind jij? Gezien ik ook "vruchtbaar"slijm had met de "groene" dagen op de FF lijst, kan het toch bijna niet anders dat dan mij ei geweest is op dag 12?
merels, tjee wat balen meis mosa en tessa: veel succes de volgende ronde hier vandaag weer vruchtbaar slijm en blijft lage temp. denk dat ik heel veel eitjes heb ofzo! Hou 14dgn aan tot ongi, maar heb er toch hard hoofd in, hihih fijn weekend iedereen twinny
mijn kaartje is nu zichtbaar als je op website klikt! Hoe krijg je het onder die link die jullie hebben staan?
@ Merels, ik heb nog eens goed naar je kaartje gekeken en volgens mij moet je wel op dag 12 je eisprong hebben gehad. Vooral door de vruchtbare afscheiding en de dip op dag 11. Maar omdat je nog nooit getempt hebt, weet je natuurlijk niet hoelang je lf is. Gemiddeld is hij 14 dagen, maar hij kan dus varieren tussen de 10 en 18 geloof ik (bij mij was hij nu 17 dagen). Dus misschien heb je altijd wel een vroege eisprong en een lange lf. Door het tempen ontdek je pas dat soort dingen. Misschien is je officiele nod wel pas vandaag of morgen en heb je gewoon nog niet genoeg hcg om positief te kunnen testen. Als het je lukt zou ik wachten met testen tot na het weekend. En mocht hij dan nog niet positief zijn, en je bent nog niet ongi, dan zou je de ha kunnen bellen voor een bloedtest. Misschien dat die dan meer aantoont. Maar hopelijk is dat niet nodig!
@ twinny : temp je niet via FF? Baal ook best wel, maar ben ook nog niet ongi, baal denk ook meer van die onzekerheid. Zie je temp. kaartje zo gauw ook niet.
@ Twinny, bij zo'n berichtje als de jouwe denk ik gelijk, goed gaan klussen. En dan denk ik ineens, o nee, zo werkt het bij jou niet Misschien heb je een wat langere cyclus ofzo? Die link krijg je door in ff links op sharing en dan home page setup te klikken. Bovenaan staat de link van jouw kaartje. Als je die in je profiel plaatst, dan komt hij onder je berichtje te staan.
Ik zie nu pas je kaartje Twinny. Volgens mij is je eisprong helaas nog niet geweest. Je temp is nu wel mooi laag dus het zou inderdaad zou kunnen zijn dat hij eraan komt. Ik hoop het voor je, want dan kunnen jullie ook weer verder hè?
mosa,dat had ik gedaan, maar waar moet ik die dan plaatsen in me profiel? En me cyclus is heel varieerend. Laatste keer zat er 9 wkn tussen. Na het stoppen met de pil 10 jaar geleden, ben ik jaar niet meer ongi geweest.
@ mosa: Lijkt mij ook dat mijn ei gewoon op dag 12 is geweest. Maar het klopt wel wat je zegt, ik weet nog niet zeker hoe lang mijn LF is. Dat van die hcg-waarde kan ook, dat dat soms best lang duren. Ik moet het wel volhouden om niet te testen dit weekend, want ik heb geen testen meer in huis, en wil ze ook niet eerder gaan halen dan na het weekend. Is een week, lang genoeg overtijd, om al naar de huisarts te gaan ? Als het zo zou zijn, dat ik na het weekend nog niet ongi ben, en de evt. test weer nega is?
@ twinny, bij "onderschrift" kun je hem plaatsen, dan komt het voortaan steeds onder je berichten te staan.
@ Twinny, als je naar je profiel gaat om hem te bewerken, kun je de link in het onderschrift plaatsten. Jeetje een jaar niet ongi, dat is lang! En nu nog van die lange, wat vervelend zeg! Dan is het hélemaal te hopen dat je eisprong snel komt, dan heb je tenminste een iets normalere cyclus! @ Merels, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat als je kaartje er na het weekend nog zo uitziet en je zou nega testen, dat je wel langs de ha kan gaan. Vooral omdat je al een tijd de pil niet meer slikt, en verder erg regelmatig bent. Nogmaals sterkte!
@ mosa: dankje wel, hopelijk is het niet nodig en weet ik na het weekend of ik zwanger ben of niet. Jij succes in deze ronde!
@ mosa: Heb vanmorgen gevraagd aan de verloskundige van deze site, over mijn nega test en nog niet ongi zijn. Die zei toeval precies het zelfde als jij. En dat ik misschien te vroeg getest heb. En dat ik even moet afwachten, tot na het weekend. Dus wacht, hoe moeilijk het ook is, af tot na het weekend. Ben ik dan nog steeds niet ongi, en test weer nega, zal ik een afspraak maken bij de HA. @ iedereen : Fijn weekend...........Hopelijk is ie snel voorbij Dan weet ik weer meer hoop ik?!
[quote="merels @ iedereen : Fijn weekend...........Hopelijk is ie snel voorbij Dan weet ik weer meer hoop ik?![/quote] Voor jou ook een fijn weekend en hopelijk inderdaad na het weekend meer zekerheid!