Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Hanna : Dankje, Hoop ook op wat meer zekerheid!

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hoi hoi!

ik ben nu een paar dagen geleden begonnen met de 2e maand tempen..de 1e maand ging goed, maar nu snap ik niets van mij 2e kaartje..mijn temp is ineens zo hoog :(
    en ben er een beetje onzeker over :(

Liefs Springmuis

http://www.fertilityfriend.com/home/1fc7df

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Zo, de laatste werkdag van de week zit er eindelijk weer op ;)

@Mosa: Balen meid! Je weet nu i.d.d. wel weer dat het een "korte" cyclus is, dat is dan wel weer fijn.

@Tessa: Balen meid! Hopelijk de volgende ronde helemaal raak!

Tijd om mijn kaartje eens te laten zien:

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dib: zo, je temp gaat goed omhoog! Hoog houden he :):)

@Springmuis, het kan zijn dat je temp een dag wat hoger is dan een andere dag (of de dagen ervoor). Ik heb dat ook in mijn metingen nu. Op je temp.kaart van de vorige cyclus zie ik dat je ook 36,3 en 36,4 hebt. Dat is nu ook zo, alleen die hoge niet. Even afwachten wat je morgen meet.
    Succes!

Iedereen een heel fijn weekend!
    Ik vrees dat ik morgenochtend toch maar even mijn wekker moet gaan zetten op 6 uur om te tempen. Het wordt nu te spannend om dit niet te doen denk ik.
    Zetten jullie ook wekkers in het weekend of hoe doen jullie dat dan?

Groetjes, Hanna

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @ Hanna1974: Dank je wel voor je antwoord, vond het zo raar dat ik me een beetje druk ging maken, gekke ik ook :) maar heb inderdaad jouw kaartje even bekeken en dat stelde me wel een beetje gerust! Dank je wel! :D

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Graag gedaan :):)
    Handig toch zo'n topic!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Merels, voor mezelf hoop ik wel dat het weekend nog lang duurt hoor ;)

@ Springmuis (grappige naam :D), die schommelingen kunnen inderdaad geen kwaad. De één heeft het minder dan de ander, en je temp kan door zoveel dingen worden beinvloedt, alleen al wat slechter/korter/langer slapen of de temp buiten kan al van invloed zijn. Meestal wordt hij na de eisprong wel stabieler.

@ Dib, ziet er goed uit hoor! Lijkt hij op eerdere kaartjes of ziet hij er anders uit?

@ Hanna, mijn wekker gaat iedere dag om 6.15 uur, of ik nu moet werken of in het weekend :) Niet altijd even leuk, maar anders mis je misschien net een belangrijke temp.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa, nee inderdaad niet leuk om de wekker te moeten zetten, maar ja.. het is voor een goed doel he :)
    Ik heb mijn man er al op voorbereid, 6 uur de wekker, maar hij vond het niet erg.
    Hij gaat dan hardlopen zegt ie. Nou, ik draai me mooi nog een paar uurtjes om :):)
    Heerlijk even uitslapen morgen!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, dus de wekker gaat voor jou en je man gaat er uit :D
    Grappig, en jij lekker weer doorslapen.
    Doe ik ook hoor! Ik ben ook weleens (al 3 keer!) in slaap gevallen met de thermometer er nog in :)
    Ik probeer namelijk altijd mijn ogen dicht te houden om niet zo wakker te worden.

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa, balen ook voor jou zeg :(
    Jij ook succes in de volgende ronde.

@All,
    Bedankt dat jullie me begrijpen!
    Maar jullie moeten mij 1 ding beloven! ! !
    Dat als ik straks terug kom als ik mijn eitje gevonden heb, dat er HEEEEL veel zwangeren zijn straks JA! (het liefst jullie allemaal natuurlijk!)
    Succes meiden en tot snel! :D

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ all: Het is weekend: jippie lekker genieten... en aan de klus ;)

tsja en wat betreft de wekker zetten ik heb hem doorde week niet extreem vroeg staan en meestal word ik in het weekend in elk geval op zaterdag wel ongeveer opdezelfde tijd half wakker, ieg wakker genoeg om te tempen. Op zondag heb ik daar wel meer moeite mee. Maar heb nog geen zin om de wekker te zetten.

@ springmuis. Ik had in mijn vorige cyclus ook een flink schommelende temp voor mijn ei. Aangezien dit je eerste dagen tempen is moet je nog even langer doortempen om meer inzicht te krijgen. Het is nu lastig er wat van te zeggen. Al begrijp ik wel dat je het raar vindt dat hij nu al zo omhoog lijkt te gaan.

@dib je kaartje ziet er mooi uit.

12. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Bij mij gaat de wekker al 3 maanden lang ELKE dag, ook in het weekend, om 05.30 uur :confused: om te tempen!
    Erg he! Da's namelijk de tijd dat ik er doordeweeks vaak (niet altijd) uit moet voor m'n werk.

Dus als ik inmiddels een slaaptekort heb, weet ik in ieder geval waar het vandaan komt :) !

Maar aangezien ik nu al 3 maanden lang in mijn 1e cyclus zit, wil ik ook geen temperaturen missen. Ik heb gemerkt dat als ik 1 of 2 uur later temperatuur, dat dit echt flink veel verschil uitmaakt. Dus tja!

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dank jullie wel voor de antwoorden :D
    ben ik echt blij om.

ik temp iedere morgen om 7 uur, alleen de 1e 2 dagen had ik om half 9 gedaan want had me verslapen :oops: had vannacht heel erg slecht geslapen en erg kort daardoor dus dan ligt het waarschijnlijk daaraan..weer wat geleerd :D :)

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Hier volop met de ivf bezig en maandag moet ik naar nijmegen krijgen we de 2de echo van de follikel groei

Liefs Tijgertje23

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi tijgertje23,

Succes maandag met de echo. Spannend hoor!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou zoals jullie zien ben ik toch vroeg op :(
    Om 6 uur de wekker, toen tempen en weer omdraaien.... alleen viel ik niet meer in slaap.
    Tja.... dan toch er maar uit hahahahha
    Morgen weer een kans. Even wennen denk ik :)
    Mijn temp is nu wel wat gestegen, dus wie weet....
    Ik zit nu op CD 13 en meestal heb ik mijn eisprong op of rond CD 14.
    We gaan maar weer afwachten.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

17. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ iedereen: Weet nu eindelijk waar ik aan toe ben, en ik ben niet zwanger. Vannacht ben ik ongi geworden, helaas. Baal best wel, niet zo zeer om het ongi zijn maar dat mijn lf nu best wel lang is.
    Heb het ook gelijk even ingevuld bij FF. Alleen nu kan ik mijn eerste kaartje niet meer terug zijn. Maar FF houd volgens mij wel dag 12 aan al ei, en dat mijn LF ook lang is, ook voor de volgende cycles. Mijn temp. was vanmorgen nog best hoog, maar dat komt weet ik nu dat ik toch ziek ben. Voelde me sinds donderdag niet echt lekker, en sinds gisteren heb ik ook keelpijn, en een ben verkouden. Maar dan weten jullie nu dat ik zeker niet zwanger ben, en nu weer lekker terug me bed in ga. Fijn weekend iedereen.

18. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Oh, ik zie net hoe ik mijn vorige cycles terug krijg, dus ik weet het antwoord al. Heb net even wat gegeten, en een paracetamol genomen, en duik nu lekker me bedje weer in.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Merels, jeetje wat klote zeg! Het zag er zo goed uit! Misschien had je verkoudheid en keelpijn achteraf dan toch invloed op je temp. Wat ontzettend balen voor je! Sterkte!

@ Hanna, wat zonde dat je niet meer kon slapen vanochtend. Ik denk dat het inderdaad wel went, ik heb er in ieder geval gelukkig geen problemen mee. Maar dan heb je tenminste wel wat aan je zaterdag ;)

20. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Merels: Oh nee meid! Wat BALEN! Ik had zulke goede hoop voor je! Mijn temp blijft ook altijd nog even hoog wanneer ik ongesteld ben :( Pas na een dag of 3/4 daalt hij dan weer. Hopelijk ben je snel over je verkoudheid heen!

Ik heb vanmorgen alweer wat roze afscheiding ontdekt, dat betekend eigenlijk altijd game-over :( (alle 16 maanden nog gehad)

Temp nog hoog maar dat is dus normaal bij mij. Ben benieuwt wanneer ik ongi word, hoe lang mijn LF nu is?!

Deel Deze Pagina