Merels wat balen zeg! Dacht echt dat zit wel snor! Heel veel sterkte met de volgende temp maand. dib hoop voor je dat het vals alarm is. Mijn kaart: Vanochtend om 7 uur getempt ipv 8 uur.
Hey meiden, Nog 2 dagen tot mijn NOD a.s. maandag. Temperatuur was vanochtend weer iets omhoog, na flinke dalingen van de afgelopen dagen. Hij is wel al die tijd boven de coverline gebleven. Aan de hand van mijn kaartje zou ik zeggen dat ik niet zwanger ben, temperatuur is te laag. Ik hoop dat ik binnenkort voor het eerst na het stoppen met de pil, na 3,5 maand ongi word! Hmm, heb geprobeerd plaatje te plaatsen maar mijn cyclus is kennelijk zo lang dat ie er niet eens op past ! Zie anders de link in mijn onderschrift voor een duidelijk overzicht! @ Merel, balen dat je ongi bent geworden! Ik hoop dat de volgende maand jou meer geluk brengt! @ Dib, hopelijk blijven de tóch weg bij jou ! @hanna, ook al zo'n vroege vogel, ik moest om 05.30 temperaturen en ben er toen ook uit gegaan ! @ iedereen: geniet van het weekend! Groetjes Bodeas
Merels, ontzettend balen meid! Maar wel vol goede moed op naar de volgende ronde! Ingemoppie: ben erg benieuwd.... hoe is jouw temp?
moet je het volgende doen: ga naar Sharing dan homepage setup dan scroll je naar beneden en zie je Units: Charts displayed in staan... en daar kun je hem op fahrenheit of celsius zetten en dan save settings
@ Merels - Tessa - Mosa , jammer van de ongies. Balen. Hopelijk deze ronde beter en mogen we samen door naar roze . @ Sammie, hoe is je temp nu? @ Bodeas, ik snap niets van jou kaartjes. Net zo min als van me eigen ontpil kaartjes. Heb ook nog geen eisprong gehad maar dat hoort bij ontpillen, dus maak je in ieder geval niet druk en twijfel niet aan jezelf! Weet hoe rot je je erover kunt voelen. @ Afrola, volgens mij ben ik net ongie geweest, weer mini ongie dan. Maar wel met helderrood bloed en had wel tampons nodig. Duim voor jou een mega ei . @ Melisa, spannend . Duim duim duim! @ Dib, spannend kaartje ook voor jou! @ Tijgertje, succes maandag, hopelijk gaat het allemaal goed Nou meiden ik denk dat ik ongie geweest ben. Woensdagavond plaste ik rood, wat ik dus ook met pil ongie had. En had rode sliertjes met bloed aan wc papier. Nou dat klinkt wel als ongie toch? Alleen ben ik amper ongesteld geweest. Donderdag ook amper, vrijdag wat meer alleen de 's avonds was het bijna over. Maar had wel tampon nodig en het was ook helderrood en aan de tampon zat nieuw bloed. Dus denk dat het me ongie is geweest. Maar woensdagavond kan ik dat tellen als dag 1? Dan is me cyclus deze keer 27 dagen.. Of zou ik beginnen moeten bij donderdag als dag 1? Heb nu geen last van spotting vandaag, dus ik hoop het nu zo doorgaat. En dat ik nu wel een eisprong mag krijgen. En dit blijkt dus ook allemaal bij ontpillen te horen wat ik meemaak he rot pil!
@myprecious: Ik denk wel dat je woensdag als de eerste dag mag tellen. Een cyclus van 27 dagen is heel mooi! Deze ronde had ik ook nauwelijks een ongi ondanks het feit dat ik al ruim aderhalf jaar van de pil af ben Het waren toen 3 dagen roze en 2 dagen roze en wat bloed, dat was het dan! Vanmorgen had ik al weer ietsje roze gloed bij het plassen, dat kondigt altijd mijn ongi aan Wel vroeg al, maar ja, mijn LF is meestal 11/12 dagen.
Bedankt voor het navragen Marloes. Hier hetzelfde als bij Merels. Trouwens dikke knuf Merels... succes inde komende ronde. Vanmorgen was mijn temp wel gestegen, maar toen ik naar de wc ben geweest was het overduidelijk..... de duivels zijn gearriveerd... Ben wel teleurgesteld maar niet depri. Als het goed is, is deze ronde (de 35e alweer) de laatste voordat ik naar de gyn kan. Ik moest namelijk nog 3 maanden zelf proberen en nog wat meer afvallen. Ben nu in totaal 20 kg kwijt sinds de maagband en 9 sinds het laatste gesprek van de gyn. Zelf wil ik nog 5 kg kwijt en dan een afspraak maken. Dan ben ik in totaal 25 kg afgevallen en hoop dat we daneindelijk in aanmerking komen en met IUImogen starten. Ik duim verder voor iedereen, ik heb maar even kort alles doorgelezen, maar heb het razend druk dit weekend. Manlief ismorgen jarig en schoonzus vandaag. Dusnog even cadeautjes halen, boodschappen zijn al gedaan en nu nog even huisje aan kant maken, wasjes draaien. Ik hoop tussendoor nog even wat te kunnen meelezen.. Liefs, Ingrid
@ Dib, ja idd mooie cyclus 27 dagen. Alleen rot zonder ei! Maar ik hoop dat die straks komt.. Misschien moest me cyclus eerst wel "goed" komen? Gek dat jij nauwelijks ongesteld was. Ik dacht dat het bij mij kwam omdat ik geen eisprong heb gehad. Ik hoop dat de ongie bij jou niet doorzet! Ff afwachten nog met jou dus... @ Ingiemoppie, wat rot zeg.. Ik had nog zulke goede hoop.. Maar hopelijk mag je straks snel van een kleintje in je buik genieten met goede hulp. Wel goed dat je al zoveel bent afgevallen zeg. Van harte met je schoonzus en alvast van harte met je man zijn verjaardag! Veel plezier vandaag. En je niet te rot voelen. Er komt een dag dat het wel lukt. Ik ken een stel dat 4 jaar heeft moeten klussen, ze hebben nooit hulp gehad. En ze zijn nog, 25+ . Dus ik heb goede hoop voor jou.
@ Ingiemoppie, niet jij ook al! Balen zeg! Hopelijk is het de volgende maand alsnog raak en anders hoop ik dat jullie met IUI meer geluk hebben. Wat ontzettend goed dat je zoveel bent afgevallen! @ Dib, gatver, nu al weer afscheiding. Ik hoop natuurlijk wel dat het niet op je ongi wijst, maar inmiddels zul je je lichaam wel goed kennen. Wat balen zeg! Het zag er voor velen zo goed uit deze week, ik had echt verwacht dat er wel een paar zwanger zouden zijn. Erg jammer! @ Britt, hopelijk heb jij over een paar dagen wél goed nieuws! Je temp is mooi hoog, maar zoals we de afgelopen dagen veel gezien hebben, zegt dat nu helaas nog niet zo veel. Maar ik zal voor je duimen dat jij binnenkort wel een positieve test hebt! @ Bodeas, gelukkig is je temp weer iets omhoog. Volgens mij is je eisprong wel echt geweest hoor. Het is alleen even afwachten hoe lang je lf is. Bij zowel Merels als bij mij was hij zo'n 17 dagen. Maar hopelijk heb je snel duidelijkheid, of je nu zwanger bent of niet, want dit is natuurlijk ook niet leuk. @ MyPrecious, hmm, klinkt inderdaad wel als een ongi. Wel een korte cyclus, maar deze keer willen we toch echt een kaartje zien mét eisprong! En zonder die irritante spotting natuurlijk! Succes! @ Jeetje, wat zitten er nu weer veel meiden in het begin van de cyclus. Zullen we dan met z'n allen maar voor een zomerbaby gaan!
Lijkt me een goed idee Mosa! Hopen dat ook mijn lichaam mee wil werken dan anders blijf ik alleen achter dat wil ik niet hoor .
een klein clubje weet het, heb as vrijdag de 1e echo, en misschien dat we het daarna wel vertellen. verder gaat het goed hoor... af en toe een hele dag misselijk, en vreselijk pijnlijke (.)(.), maar dat maakt allemaal niks uit. jij ook weer balen zeg, weer een cyclus zonder ei.. vind nu dat je toch wel genoeg ontpilt hebt, dus de volgende is gewoon MET ei hihi
Ja dat zag ik de 17e, spannend. Laat je weten hoe het gegaan is dan? Ja die dingen neem je er maar bij he, alle symptomen. Alles voor de kleine. Idd weer balen voor mij. Maar ik mag weer overnieuw. En ik voel me nu hartstikke ongesteld terwijl ik het niet meer ben (als het goed is). Dat had ik vorige keren niet zo. Ook mijn darmen werken nu zoals ze deden bij me pil-ongies (noem ik het maar). Of komt dat door de Etos pillen? Maar ik hoop het zo dat het eitje nu wel een keertje mag groeien en springen. Bedankt voor je lieve woorden!
tuurlijk kom ik het hier ook weer melden... dit topic lees ik altijd als eerste. eenmaal hier geweest, blijf je hier toch plakken
Jeetje Merels en Ingemoppie, nu allebei ongi, echt super BALEN. Maar ja, we moeten moed houden, ook al duurt het allemaal wat langer dan we zouden willen. Als we de moed op gaan geven gebeurt er helemaal niks. Dit probeer ik zelf ook maar elke keer weer zo te zien. En Dib; nu al ongi, dat is inderdaad vroeg. Heb je altijd rond dag 8 al spotting en begint je echt ongi dan enkele dagen later? Of ben je altijd gelijk ongi? Nog even hoop houden maar... Zelf kan ik al drie dagen niet naar de wc, maar nu al die symptomen voor een zwangerschap lijkt me een beetje vroeg toch?! Zal wel ergens anders door komen.
Nou dames... tis nie veel goeds wat ik hier allemaal lees.. balen meiden... maar idd, hopelijk wordt het een zomer van puffende tempmeiden (en dan bedoel ik uiteraard niet alleen van de warmte ) *dikke knuffel* voor alle ongi-dames. Ik denk dat bij mij MEGA-EI(tjes) toch al is geweest aan temp (en buikpijn) te zien... gelukkig was het donderdag toch nog gelukt om nog een keertje gezellig te maken ... tja, en dan beginnen de lange 14 dagen Fijne zaterdagavond allemaal