Hoi dames, @merels: wat balen zeg! Hopelijk mag het dan de volgende ronde raak zijn... Ik heb vanmorgen ,veel te vroeg natuurlijk, een testje gedaan. En had een heel vaag streepje. Het zegt dus ook nog helemaal niets, maar goed.... Het was een streepje?
Wow, melisa, je weet wat ze zeggen... een streep is een streep! Dus ik zeg alvast voorzichtig: gefeliciteerd meid ! Ik zie in je onderschrifte dat je deze keer waarschijnlijk een kortere cyclus hebt.... hoeveel dagen na je eisprong zou je nu dan zitten?
@ Melisa, spannend meid! Hier alvast een voorzichtige felicitatie, maar het ziet er goed uit. Hopelijk over een paar dagen een mooie duidelijke streep!
Moet nu werken dus erg vroeg getempt 4.30, maar overduidelijk dat ik het vandaag ga worden. Ik ga gezellig mee naar hopelijk de juli mama's! Fijne dag!
Jammer Britt! Maar hopelijk gaat juli DE maand worden ! Bij mij gebeuren er vreemde dingen op mijn temp.kaartje, de temperatuur schiet op 13 DPO opeens weer omhoog : : : http://www.fertilityfriend.com/home/21bb29 Heb er vanochtend uit nieuwsgierigheid een testje tegenaan gegooid, niks te zien, hartstikke negatief. Ben benieuwd wat mijn temp. morgen doet! Fijne zondag iedereen ! Groetjes Bodeas
@ mosa: waarschijnlijk wel, voelde me al sinds donderdag niet lekker, en daar voor eigelijk zo nu en dan ook wel. Ben gelukkig niet heel er ziek, dus hoop met een paar dagen weer helemaal beter te zijn. @ dib: Zeker balen, maar wie weet heb ik de volgende ronde meer gelukt. Wel balen dat je denk dat het nu al game-over is voor je! Je temp. blijft nog wel mooi, maar ja dat zegt helemaal niks, zie mij kaartje maar. @ Britt: ja balen, maar niks aan te doen. Wie weet volgende maand meer geluk. Jou temp. kaartje zie er goed uit, maar ja dat zegt helemaal niks. @ bodeas: Hoop ook volgende maand meer geluk! Succes de komende dagen met jou temp. hopelijk word je niet ongi! @ marloes: Ja, we gaan weer vol goede moed verder hopelijk hebben we in nov. meer geluk!
@ twinny: dankje! @ MyPrecious: Ja hopelijk volgende maand: allemaal rose! Hoe is het met je ongi, is het nu doorgezet? @Ingiemoppie: jij ook ongi, wat balen zeg! Knuffel terug, jij ook heel veel succes de volgende ronde! @ zeehondje: Ben de moed nog niet verloren hoor! Dus we gaan gewoon weer verder met de volgende ronde! Hoe gaat het met jou, zie dat jou wachtdagen ook zijn aangebroken.....leuk he die wacht dagen, niet dus
@ bia: Dankje! Als ik jou kaartje zie, zou je zeggen dat je ei dag 11 of 12 is geweest. @ melisa: Dankje! Wow een streeptje! hopelijk van de week een vette streep! @ Britt: Balen zeg! Van die lage temp. Hopelijk vals alarm. @ bodeas: Spannend zeg dat kaartje van jou! @ iedereen: fijne zondag. Ik duik nog even mijn bed in.
Vanmorgen nog eens getest, en nu niets te zien. Zit nu op 10 DPO. Maar de test van gisteren had ik nog en daar staat echt een licht streepje. Dinsdag moet ik ongie worden, dus ik wacht het nog maar even af. We hebben in dec wrs ook al een vroege miskraam gehad na 1 vage positieve test, dus ik reken gewoon nergens meer op tot ik een dikke streep heb of ongie ben. Hier mijn temp kaartje, die is wel lekker duidelijk nog.
@Zeehondje: Ik heb alle cyclussen (15!) nog roze verlies gehad voor mijn ongi, vanaf 6 dagen voor NOD ongeveer. Nu dus weer dat zegt genoeg Ik krijg van FF zowaar 5 dagen gratis VIP, gelijk gebruik van maken dus Dit zijn twee cyclussen, van juli en van deze ronde, lijken aardig op elkaar!
@Melisa: Spannend! Je banner klopt dus niet met je cyclus, ik dacht al, die is er vroeg bij Nog even mijn kaartje van vandaag: (vanmorgen ietwat uitgeslapen )
@ Melisa: wat spannend! Ik hoop dat je snel een knallend positieve test hebt! @ dib: je kaartjes lijken juist vanaf vandaag niét meer op elkaar. De vorige keer ging je temperatuur op 'deze' dag naar beneden, en vandaag is ie juist omhoog. Weet wel dat je uitgeslapen hebt, maar toch... Ziet er goed uit! Ga voor jullie allebei duimen hoor! @ Merels: wát? Ongesteld? Die had ik echt niet zien aankomen hoor... Wat vaag. Succes deze ronde...
@dip: nee inderdaad, klopt niet, ik heb eindelijk weer eens een korte cyclus. Wat een verademing, ook al ben ik niet zwanger...
@Marb: Daar heb je gelijk in, vanaf vandaag gaat het de andere kant op. Maar ik heb al 2 dagen roze gespot en mijn (.)(.) doen bijna geen pijn meer, dat betekend bij mij altijd dat de ongi eraan komt. @Melisa: Ben je er al super zeker van dat je niet zwanger bent?! Wie weet...
hoi meiden Balen dat er toch nog zoveel bezoek hebben gekregen van de ! Veel succes de komende ronde...... Mijn eitje is dan toch waarschijnlijk afgelopen zaterdag geweest, dus ik denk dat ik dan maar voor de juli/aug mama's ga........ ben benieuwd! fijne zondag allemaal twinny
@dib: ik weet het niet. Maar een echt negatieve test na een redelijk positieve? Vind het moeilijk om dan positief te blijven. Maar ik wacht nu netjes tot woensdag, ben ik dan niet ongie kijk ik wel weer verder. Dan kan ik met een gerust hart nog eens testen.
Hoi meiden, Ik meld me ook weer even hier en even alles bijgelezen. @Merels: Balen zeg dat je ongi bent geworden. Veel succes in de volgende ronde. @Melisa, spannend zeg bij jou met de testen! Hopen op een mooie test dinsdag! @ Bodeas: Jammer van je negatieve test. Wel goed om te zien dat je temp weer omhoog gaat @Dip: bij jou ook de temp omhoog, hopelijk bliojft ie zo Hier is mijn temp nu 36 hetzelfde gebleven als gisteren. Gelukkig kon ik nu wel weer in slaap komen nadat ik de wekker had gezet! Pfff, twee keer in het weekend zo vroeg op en dan maandag weer aan het werk..... nee beter zo! Vanmiddag weer een ovutest erbij.... Ik ben heel benieuwd, want volgend mijjn "berekeningen" zou hij nu of morgen toch wel positief moeten worden. Fijne dag allemaal, Groetjes, Hanna
Hallo meiden, er is weer een hoop gekletst zeg.. My precious toch wel ontzettend balen dat het toch je ongie was. Ik hoop zo voor je dat je aankomende cyclus wel een eitje kunt vinden. Ingiemoppie, dib en brit balen dat bij jullie de ongi zijn doorgebroken of er echt aankomen. Hoop voor jullie dat jullie volgende ronde meer succes hebben. Melissa toch wel spannend als je test eerst posi en dan nega is, ik hoop toch voor je dat je volgende week weer een posi test in handen mag hebben, sterkte met wachten Bodeas jij bouwt de spanning ook weer op zeg. Hanna we lopen wel best gelijk op, haha. Ben ook in afwachting wanneer het ei nou werkelijk komt... Ondertussen doen we flink ons best om het ei van gezelschap te voorzien @ all: nog een prettige zondag, hopelijk komt het zonnetje nog even tevoorschijn vooralsnog is het hier een beetje grijs.
@Melisa, dus je hebt zaterdag getest en die was licht positief en die van vandaag negatief?! Raar, waren het dezelfde testen (zelfde merk?)
Hey meiden,ben weer terug van vakantie!Heerlijk geweest! Ben erg benieuwd naar jullie kaartjes en of positesten!Maar om alles weer te gaan lezen is wel echt veel...dus als iemand me bij zou kunnen praten!? Want Merels,dib,anoniempje,mosa inge en tessa enz posi getest? En myprecious en Sammie al een eitrje gespot? Ben echt benieuwd! Hier mijn kaartje Ik dacht wel dat ie een eitje aan zou geven maar nu ik het invul geeft ie geen kruis..? Wat denken jullie? Heb ook veel dik en witte slijm... en krampjes...had zelf echt het gevoel dat het nu raak zou zijn... maar ja denk ik dat niet elke ronde