Hé Lily! Fijne vakantie gehad? Eigenlijk heeft de afgelopen week niemand positief getest Gaat niet goed! Iedereen toch ongi geworden. Ik mag nog 5 dagen voor NOD maar heb gister en vanmorgen alweer spotting gezien Bij mij betekend dit eigenlijk elke keer game-over. (.)(.) doen ook geen pijn meer, op zich wel raar want meestal doen ze op de dag van ongi geen pijn meer, maar goed, ben bang dat het weer eens niets gaat worden. Ik denk dat jij op dag 37 wel een eitje hebt gehad, wat denk jij?!?
Goedenmiddag, @ Lily, heb je een leuke vakantie gehad? Nou, het aantal positieve testen valt helaas erg tegen! Alleen Anoniempje en Patje hebben positief getest en verder is iedereen toch nog ongi geworden. Dus helaas! Wat een vreemd en irritant kaartje heb je nog steeds! Misschien heb je je eisprong op dag 37 gehad? Eerder denk ik niet. Balen meid! @ Britt, balen zeg! Succes in de nieuwe ronde! @ Bodeas, spannend! Misschien heb je te vroeg getest, hopelijk blijft je temp mooi hoog! @ Melisa, vreemd hoor, eerst een streepje en vandaag niets meer. Hopelijk blijft de ongi dinsdag weg en tet je alsnog positief. Ik duim voor je in ieder geval! @ Dib, leuk hè, 5 dagen gratis vip, dat had ik ineens vorige week. Apart dat je temp toch weer omhoog ging vandaag! Maar ja, je kent je lichaam zelf toch wel het beste, dus dan zal die spotting inderdaad geen goed teken zijn. @ Twinny, gelukkig is je eisprong geweest, dan kun je in ieder geval beginnen met aftellen! @ Hanna, fijn dat je vanochtend weer kon slapen na het tempen! Heb je inmiddels al een ovulatietest gedaan? Klusze! @ Afrola, jij ook succes met klussen @ all, fijne dag nog!
Oh sorry! Ben ik anoniempjuh en patje vergeten Gefeliciteerd als nog! Die spotting, tja, vreemd lichaam van me! Ik sluit de boel met 10 minuten af, gaan lekker chinees eten halen, hhmmm
Heerlijk Dib, geniet er maar van! Ik ga een quiche maken met gerookte zalm en garnalen, ook lekker hoor!
Huh he?!?! ik snap er NIETS meer van ga ik zojuist even mijn tempje van vanmorgen invullen ben ik klaar, blijkt dat ik donderdag ineens mij ei al heb gehad maar dat is al 5 dagen na mijn laatste ongi dag Zo heej, ben weer even lekker in de war Liefs Springmuisje http://www.fertilityfriend.com/home/1fc7df
Wat vreemd Springmuis! Maar doordat je de eerste week niet hebt getempt, mist ff wat gegevens. En doordat je de afgelopen dagen een lage temp had, denkt hij dat je eisprong is geweest. Maar hij kan het altijd over een paar dagen nog verzetten, als je meer tempen hebt ingevuld. En stel dat je temp morgen wat omlaag gaat, dan haalt hij het kruis waarschijnlijk weer weg. Hoelang duren jouw cyclussen meestal?
@Mosa ach balen...dit mag niet :thumbdown: Jammer meid.. @Dib kan het niet van de innesteling zijn?Want je temp is wel mooi omhoog gegaan.. hoop het voor je.. Springmuisje idd raar ik zou het niet weten maar waarschijnlijk als je door gaat met tempen verschuift ie hem nog wel.. Bedankt allemaal..ja heerlijke vakantie gahd! Vorige ronde 37.1 na mij ei en nu 36.8 kan dat? Ik denk zelf ook dfag 37,,maar ja wie ben ik? In iedergeval 21 okt 1ste afspraak bij gyn...dus afwachten
ooow dat kan hij nog verzetten.. ja want had het nog niet echt verwacht dus pas vanaf donderdag begonnen met klussen (wel weer toeval zelfde dag als ei wat er nu staat) maar als het wel mijn ei is dan heb ik alleen die dag geklust en daarvoor niet dus das niet zo mooi, hoop dat hij nog even verschuift dan! mijn cyclussen zijn heel erg verschillend, maar de afgelopen keren was het voor mijn doen wel mooi niet teveel verschil..34-30-34 en wat betekent het dat ik zeg maar een stippeltjes kruis heb en bij de meeste zie ik een dikke vette rode streep? of vraag ik nu iets heel doms Liefs Springmuis
@ Lily, volgens mij kan je temp wel per cyclus verschillen, maar dat weet ik niet zeker. Eerst maar even kijken hoe je temp de komende dagen is, misschien gaat hij alsnog omhoog. En anders kan de gyn je vast wel duidelijkheid geven. @ Springmuis, ik denk dat je kruis nog wel verzet wordt hoor! En domme vragen kennen we niet hoor Maar ff komt met een stippeltjeskruis als hij er niet helemaal zeker van is dat je eisprong toen geweest is. Ook is het zo dat als je alleen maar je temp invult, dat hij dan een stippeltjeskruis geeft. Als je ook ovualtietesten, de stand van je baarmoedermond of soort afscheiding invult, en dat komt overeen met je temp, dan geeft hij een dik kruis.
Nou me ongie zet de laatste 2 keren al niet door. Maar het is wel echt rood bloed maar gewoon heel weinig. Had vanacht wel wat in maandverband en dat had ik de vorige cyclus helemaal niet. Dus ik hoop dat ik straks wel een eisprong mag krijgen als dit er iets mee te maken heeft? @ Afrola, ik baal niet dat ik op dag 27 ongesteld ben geworden hoor. Lekker vroeg, ik had toch geen eisprong meer gekregen. Hoop ik deze ronde wel op.. @ Lily, ik ben weer licht ongie. Geen eitje. En ik denk dat jou ei is geweest, goed geklust? . Mijn temp kaartje is bijna elke cyclus hetzelfde in het begin, voor wie wilt vergelijken klik maar op de link hier onder. Wie duimt voor mij een eitje deze ronde?? Me wekker spoort trouwens niet meer! Dus vanmorgen half uur te laat getempt.
@ melisa: zou wel balen zijn, maar wie weet is je test over een paar dagen weer goed, heb je wel dezelfde test gebruikt? Je temp. kaartje ziet er nog wel goed uit! @ dib: Mooi kaartje ! @ marb: ben toch ongi. geworden helaas. De laatste dagen had ik ook eigelijk al geen hoop meer. Het zegt dus niet altijd wat, een mooi kaartje, dat heb ik nu dus bewezen. Hoop dat we deze ronde meer geluk hebben. @ Hanna: Dankje wel, hoop dat we deze ronde ook meer geluk hebben. @ lily: Ben vrijdag op zaternacht ongi geworden helaas. Fijne vakantie gehad? @MyPrecious: Hoop dat het snel beter gaat met je ei. Ik duim mee voor je! @ iedereen: Fijne avond iedereen
ik duim [-o< voor je precious! @Mosa1982: Ooooh zoo....ja dat dacht ik eigenlijk al wel nouja hopen dan maar dat hij nog even verzet word, want anders is het niet zo'n grote kans, alhoewel...je hebt maar 1 keer nodig had het er gister nog met mn mannetje over ik zeg, ja en die miepen die 1 keer een pilletje vergeten te slikken die zijn meteen zwanger en wij zijn al 4 jaar van de pil en 2 jaar bezig en helemaal nakkes...maarja dat is gewoon jaloezie Liefs Springmuis
Had vandaag beetje lichtbruin slijm op tampon (sorry beetje viezig). Kan toch geen innestelling zijn op DPO 12..
Laten we het maar hopen! Tot nu toe alleen nog maar 's ochtend spotting gezien. Spannend, je eerste keer naar de gyn. Wij mogen over 3 maanden weer naar de fert.arts (hopelijk eerder maar dan niet voor onderzoeken ) Weet je al of ze gelijk onderzoeken gaan doen? @Britt1: Op zich zou je wel een innesteling kunnen hebben op dag 12. Ik hoop het voor je! @myprecious: Ik duim voor je meid! [-o< [-o< [-o< [-o<
Goedenavond, FF geeft hier eindelijk een ei.... maar heb toch het idee dat hij al eerder is geweest of helemaal nog niet... Morgen verwijzing van gyn bij huisarts halen.
@Sammie: Dat komt vast doordat je Eggwhite hebt ingevuld, een hele duidelijke eisprong is het niet Succes bij de gyn!
Meiden bedankt voor het duimen erg lief van jullie! Laten we hopen dat het helpt . Succes bij de gyn Sammie!
he meiden, veel ongi en weinig zw nieuws, jammer. Vooral van merels had ik het niet verwacht, met zo'n mooi tempkaartje. Ik heb even een vraagje voor jullie ervaringsdeskundigen: FF heeft mijn ei op dag 17 gezet, maar ovu-test was pas die dag posi (zxie album). Dan zou ei toch de 18de zijn?