@Milk ja dat kan hoor want die test geeft alleen aan dat je binnen 12(tot 24)uur je eisprong hebt....maar je weet nooit wanneer..je test dus kan ook goed 4 uur voor je ei zijn geweest!?Snap je m een beetje of kraai ik nu onzin uit voor je..haha
Goedemorgen dames, waauw ben ik een keer de eerste?!? Nou melissa, ik ben benieuwd! Mypreciouw, ook ik duim voor je deze ronde! Sammie, succes bij huisarts Britt, spannend... ik hoop voor je innesteling ja! Nou bij mij geeft FF vandaag een stippellijn weer deze ronde Volgens mij klopt ie wel. had vrijdag echt die weeige buikpijn dus had zelf ook gevoel dat toen ei is geweest... Maar goed, ik zit dus op de wachtbank... Koppie thee erbij... en wachten maar (maar eerst naar me werk!) Doeiii, prettige dag vandaag dames!
he dames wat is dat nou iedereen bijna ongi als ik het goed begrijp en melissa een wel en een niet positieve test hoe kan dat nou.ik hoop dat ie er deze week toch nog van afknalt dat tweede streepje. ik heb over 2,5 uur mijn eerste echo, duimen he. ik duim ook voor jullie dat het nu eens raak mag zijn. xxx joyce
Hoi meiden, Vanmorgen was mijn temp weer lager? Ook nog geen positieve ovulatietest gehad..... Vandaag maar weer een test.... @Jent: Veel plezier bij de echo! @Bia74: Succes op de wachtbank. Ik kom je denk ik snel vergezellen Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Goedemorgen, @ Joyce, heel veel succes en plezier bij de echo! Ik hoop dat alles goed is! @ Melisa, ik weet nog of je vandaag weer gaat testen, maar hopelijk is hij positief. Ik duim voor je!
@ lily: Hoop voor je een innesteling! @ melisa: oh, dan blijft het nog even afwachten, wanneer is je nod? Wanneer ben je van plan weer te testen? @ milk: Dankje, dat je me kaartje zo mooi vond, maar helaas zegt het dus allemaal niks. Of jou ei nu op dag 17 of 18 geweest is durf ik niet te zeggen. @ bia: Succes met wachten! @ jent: dankje wel, hoop ook dat we deze maand meer geluk hebben. En veel plezier met je eerste echo! @ hanna: Wie weet komt je ei vandaag, spannend! @ iedereen: hopelijk heeft iedereen een leuk weekend gehad! Met mij gaat het gelukkig weer wat beter. Heb alleen sinds gisterenavond, eigelijk geen bloed verlies meer, erg vreemd. Ik kijk het nog even aan, misschien dat het zo weer verder gaat met bloeden. Als dat niet het geval is, ben ik +/- 48 uur ongi gweest, dat lijkt mij erg kort?( Ben vrijdag op zaterdag nacht ongi geworden)
@Merels ja dat is idd raar? @Jent sucses meid! @Myprecious ik duim ook voor je mee dat je een topronde gaat krijgen deze keer! @Bia wacht ze... @Hanna vandaag een eitje daar gaan we voor! @Melisa hoop op een dikke 2de streep meid! @Sammie sucses bij de ha! Britt ik ga voor je hopen op een late innesteling meid! Hier vandaag van 36.8 naar 37.1 en nog steeds geeft ff geen kruis! Snappen jullie het nog...voor mij is dag 37 echt wel mijn ei geweest helemaal na deze stijging!? Wat denken jullie?
oja wat ik ook nog wilde vragen als je eenmaal je ei hebt gehad moet je dan stoppen met etos zwanger worden en weer beginnen als je ongi word of gewoon doorslikken?
@ lily: Je moet ze gewoon doorslikken, je kunt ze slikken tot je +/- 2-3 maanden zwanger bent. Dan kun je overgaan op etos zwanger zijn. Maar je kunt ook gelijk overgaan als je zwanger bent, dat kan je zelf beslissen, of kijken wanneer je doosje leeg is. Misschien duurt het even voor dat FF een kruis geeft?
Goedemorgen, Nou moet het wel een ei zijn geweest alleen wanneer? Ik heb dit weekend niet kunnen klussen... Wat denken jullie? De huisarts kan niet eerder dan morgen ochtend, dan maar morgen ochtend
@ sammie: Voor het weekend je ei, zou ook kunnen, je zou alleen eerder zeggen dat het zaterdag was. Maar ik ben nog niet zo heel erg bekent ben temp. dus ik kan er ook naast zitten. Succes!
Goede morgen dames, Hier ziet het er niet goed uit. Helaas is temp aan het zakken, dus zal wel ongie worden morgen. Zit dan netjes op 12 DPO. Toch snap ik helemaal niets van die positieve test. Vals misschien?
Goedemorgen allemaal, Toch weer aardig wat gekletst, vooral veel mensen die op hun ei aan het wachten zijn, net zoals ik... @dib spannend he dat wachten, moet je zo geduldig voor zijn @sammie: het lijkt er echt op dat je ei is geweest, ik zou zeggen op dag 37 of 39, maar als je kijkt naar je slijm is dag 37 het meest logisch... Spannend meis mag je nu echt naar het wachtbankje. @MilkHd: als je kijkt naar je temp dan heeft FF je kruis wel logisch neergezet, maar ik snap je twijfel vanwege je posi ovu-test, misschien verschuift ff je kruis als je temp de aankomende dagen nog meer stijgt. @ lily, gezien de plotselinge stijging snap ik dat jij vermoed dat je ei is geweest, waarom ff geen kruis plaatst is denk ik omdat je hoge temp nog steeds niet veel hoger is dan veel van je hogere tempen deze maand. Je blijft een lastig kaartje houden, moeilijk hoor... @bia: veel plezier op de wachtbank, hopelijk kun je het geduld opbrengen, kom je met een of twee dagen gezelschap houden denk ik... @jent: spannend hoor je eerste echo, hoop voor je dat alles goed is en je al aardig wat kunt zien... @hanna, hoop voor je dat je je ei snel vindt! @ merels, je hebt idd een vreemde ongi, en ik zie dat je temp nog steeds hoog is ik wil je geen valse hoop geven maar als je ongi echt gestopt is misschien was dit dan een innestelingsbloeding, al is dat eigenlijk wel heel laat... Misschien toch nog eens testen? of de ha vragen hoe hij/zij erover denkt? @melisa balen dat je temp weer omlaag gaat, maar nog niet onder de coverline. Tsja en ik heb begrepen dat een zwtest in principe niet vals posi kan geven. Dat zou kunnen betekenen dat het bij jou niet goed is gegaan. Maar wat zijn de ervaringen van andere gebruikers van deze test? Moeilijk hoor, sterkte ermee
@ melisa: Zou wel balen zijn zeg! @ afrola: Mijn temp. zegt nu niet zo heel veel, want ben een paar dagen ziek geweest, en ben nu ook nog steeds niet echt lekker.Kijk het gewoon even aan. Maar twee dagen een innestelingsbloeding, is dat niet wat er lang? Normaal steld mijn ongi ook niet zo veel voor. De eerste 2 dagen zijn wel aardig, normaal zeg maar, 3de dag al een heel stuk minder, en de 4 de bijna niks meer, en dan is het over. Dus net 4 dagen zeg maar.
@merels, nee als je ziek bent of niet lekker dan heb jij gelijk dat je temp ms niet zoveel zegt. Maar een innestelingsbloeding van 2 dagen kan volgens mij best, er zijn ook mensen die nog gewoon een of twee keer soort van ongesteld zijn, terwijl ze zwanger zijn. Smalville op dit forum dacht ook dat ze ongesteld was, het was ook maar een paar dagen en haar temp bleef hoog en toen bleek ze toch zwanger te zijn.
@afrola: Wie weet, maar denk het niet hoor dat ik zwanger ben. Ik kijk het nog wel even een paar dagen aan. Als ik straks helemaal beter ben, en me temp. blijft nog hoog, dan zou het misschien kunnen, maar verwacht het niet. Zie dat je ei in aantocht is, spannend!
@merels: mijn temp blijft ook altijd wat hoog na mijn ongie, kijk maar op mijn kaartje. Pas een week voor mijn ei gaat ie omlaag. Dus dat is heel gewoon hebben meer meiden hoor. Mijn bmm staat ook iets open, dus de ongie komt er denk ik echt aan. Balen, maar dat zou voor ons weer een hele vroege miskraam betekenen. Als het doorbreekt toch maar eens langs de dokter...
@ melisa: om mijn temp. maak ik me niet ongerust, ben namelijk al een paar dagen ziek, en nu niet lekker. dus zegt mijn temp. eigelijk helemaal niks. Maar ik heb sinds gisterenavond gewoon geen bloed verlies meer. Heb dan net 2 dagen bloed verlies gehad, tewijl ik normaal 4 dagen bloed verlies heb.
Hey meiden We zijn net terug van nijmegen De 2 de echo was goed De rechterkant was goed zat veel eiblaasjes (foto komt straks ) En de linkerkant was helemaal vol en dat kon ik echt voelen Ook bloed geprikt en dan is de vraag of ik morgen of overmorgen weer moet komen en of ik verder kan spuiten met de puregon In totaal was er 15 eitjes die echt goed waren maar die mochten nog wel ff doorgroeien Liefs Tijgertje23
Sorry kan even niet bijlezen moet nu werken. Zal avanavond proberen. Ben dus op 13 DPO ongi geworden. Temp was vanochtend 36.9 Tot vanavond of morgen. Succes allemaal met echo's, testen en wachten... Liefs Britt