Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Tijgertje23; Fijn dat de echo goed was! Ik ben benieuwd wat de uitslag van het bloedpikken gaat worden.

@Britt1; jamer dat je ongi bent geworden! Veel succes in de volgende ronde!

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Britt: BOEH! Dat was niet de bedoeling! Ik wil nog steeds roze deze maand! Ik hoop dat het volgende keer helemaal raak is!

@Tijgertje23: Wat fijn om te horen dat er zoveel eitjes goed groeien! Dat geeft vast een fijn gevoel!

Hier temp ietsje gezakt maar nog niet drastisch omlaag. Vanmorgen wel weer wat roze gespot, tot nu toe alleen nog maar in de ochtenden (3x).

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    En nog even gebruik maken van de 5 dagen gratis VIP bij FF:
    Kaartjes lijken nog steeds op elkaar alleen alles een dag opgeschoven :(

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Umcn heeft gebeld
    De uitslag was zeer goed en we mogen
    woensdag weer terug komen
    Dan denk ik dat ze weer een echo maken

Dus gewoon verder spuiten :D

Liefs Tijgertje23

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Wat een super goed nieuws! :whistle: \:D/ :whistle:

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Bia, dankje voor het duimen! Ik denk ook dat de stippellijn bij jou klopt,.

@ Lily, dankje voor het duimen ook :D. Ik denk ook dat jou ei dag 37 is geweest. En de Etos pillen gewoon doorslikken tot een posi test ;).

Goed nieuws tijgertje! :D

. Hier niks spannends met mijn temp. Gewoon zoals elke cyclus in het begin. Dus hopelijk wel een ei later in me cyclus! Weet iemand of je aan het begin van je temp kunt zien of je een eisprong gaat krijgen als je kaartje weer op de vorige (zonder eisprong) begint te lijken??

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @tijgertje: Wat een goed nieuws zeg. Fijn voor jullie!
    Woensdag al weer een echo, dat is gelukkig niet zo lang wachten.
    Gaan ze dan kijken hoe het is met de eitjes?

@MyPrecious:
    Volgens mij kan je nu nog niet aan je temperaturen zien of je wel of geen ei zult gaan krijgen.

@Dib: ja je kaartjes lijken inderdaad veel op elkaar. Nu maar hopen dat het snel af gaat wijken en dat je temp mooi hoog blijft :)

Hier nu een positieve ovutest, ein-de-lijk :)
    "Normaal" gesproken, dus eigenlijk in bijna al mijn andere cyclussen, was het zo dat ik mijn ei wel op CD 14 kreeg, maar nu is ie dus iets verlaat. Ach ja wat maakt het ook uit.
    Ben al lang blij dat het weer goed gaat!

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo,
    mag ik aan jullie vragen eens naar mijn kaartje te kijken.
    extra info gisteravond flink steken/aanhoudende kramp en vanacht beetje roze na het plassen. Vandaag niks kunnen vinden. Ben dus erg benieuwd (net als iedereen)

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    he meiden ik wil even mededelen dat mijn eerste echo goed is.

heb een mini mensje in wording gezien met een kloppend hartje.

xxx en jullie heel veel succes.

joyce

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    O Jent

Wat een super nieuws
    Heel fijn zeg hopen dat ie nou goed blijft zitten
    Nogmaals van harte meid

Liefs Tijgertje23

11. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ tijgertjes: Fijn dat alles goed was met de echo!

@ britt: Balen dat je ongi bent geworden, hopelijk heb je deze ronde meer geluk!

@ dib: balen dat je temp. wat gezakt is, maar hij is nog ver boven je curverlijn, dus dat is nog goed.

@ jent: Fijn dat alles goed was met de echo!

@ djaar: het is moeilijk te zeggen, kan een innesteling, maar je kunt ook ongi worden, blijft afwachten.

@ iedereen: Hier gaat het goed, ongi is al zo wat voorbij, wel erg snel, maar wel fijn. Mijn temp. is nog wel hoog, maar ben ziek geweest, en nu nog niet echt lekker, dus mijn temp. niet echt serieus nemen nog. Fijne avond iedereen.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedenavond dames,

@ Joyce, wat heerlijk dat alles goed was! Ga er maar lekker van genieten!

@ Bia, volgens mij geeft ff een stippeltjeskruis omdat je temp in het begin van je cyclus nog hoog was. Ik denk als hij nu hoog blijft, of misschien nog iets stijgt, dat je dan wel een dik kruis krijgt!

@ Merels, ik ben ook minder ongi sinds ik de pil niet meer slik. Bij mij is het na 2/3 dagen ook wel zo'n beetje voorbij. Verder maar even kijken hoe het met de temp gaat de volgende dagen!

@ Lily, ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Als je nog een paar dagen zo'n hoge temp hebt, dan komt het kruis alsnog wel lijkt me. Misschien kun je dat eens uitproberen?

@ Sammie, volgens mij heb je hartstikke goed geklust hoor!
    Ik denk dat hij of op dag 37 of op dag 39 geweest is. Maar fijn dát hij in ieder geval geweest is!

@ Melisa, wat balen voor je meid! Is het al doorgezet? Wel heel vaag van die test dan hoor! Sterkte!

@ Afrola, succes met klussen!

@ Tijgertje, wat een goed nieuws! Fijn dat er zoveel goede eitjes bijzaten!
    Héél veel succes!

@ Britt, wat balen zeg! En dat terwijl je temp weer wat omhoog ging. Jammer, maar alvast veel succes in de nieuwe ronde!

@ Dib, *BLAAS* *BLAAS*, hopelijk helpt het om je temp morgen hoog te houden! Ik duim voor je!

@ MyPrecious, volgens mij kun je inderdaad nog niets zeggen over het wel of niet krijgen van een eisprong. Je kunt alleen maar afwachten, hoe vervelend het ook is. Maar als ik jou was, zou ik na nog een eiloze cyclus, wel contact opnemen met de huisarts. Sterkte!

@ Hanna, nog even snel klussen en dan mag je weer op het wachtbankje plaatsnemen!

@ Djaar, hoe lang is je luteale fase (tussen eisprong en ongi) normaal, weet je dat? Het zou namelijk zowel een goed als slecht teken kunnen zijn dat je temp gedaald is. Het kan dat je bijv. morgen ongi gaat worden, maar het kan ook een innestelingsdip zijn. Dit hoeft niet te betekenen dat je zwanger bent, maar het kan wel. Spannend! In ieder geval is het te hopen dat je temp morgen weer omhoog schiet! Succes!

Zo, ik ben weer helemaal up-to-date :D
    Ik kom zelf eind volgende week wel weer met mijn kaartje, hij is nu nog totaal niet boeiend!

13. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ mosa: Sinds ik gestopt ben is het bloedverlies niet veranderd. Heb altijd 2 normale dagen bloedverlies, 3de al minder, en 4de bijna niks, en dan is het over. Nu had ik de eerste dat beetje normaal bloed verlies, 2 beetje bloedverlies(wat later op de dag eigelijk al stopte tot de volgende dag), en vandaag 3de alleen eigelijk allen wat "spotting" zo nu en dan met afveggen, en een heel kleine mini beetje in maanverband, maar dat stelde eigelijk niks voor. Niet dat ik het erg vind, vind het wel lekker zo kort. ;) :)

14. MyPrecious

@ joyce, gefeliciteerd met de geslaagde echo! Lijkt me zo bijzonder, dat kleine wurmpje wat je op zo'n echo ziet zit gewoon in je buik hihi.

@ Mosa, een vk hier op het forum zei me dat het allemaal bij ontpillen hoort. En ik hoorde van iemand anders dat ontpillen maximaal 3 maanden/ 3 cyclus duurd.. Dus dan zou ik nu (zowat) ontpilt zijn.. Dus hoop dat ze gelijk hebben dan hoef ik niet naar die HA van me :( .Wij lopen nu ongeveer gelijk, misschien worden we straks wel samen zwanger :) zou mooi zijn.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Merels, een korte ongi is inderdaad niet verkeerd! Nu maar weer op naar een nieuwe kans!

@ MyPrecious, volgens mij verschilt het ontpillen per persoon. De één heeft er geen last van en de ander maanden. Dus volgens mij is het niet per sé zo dat het maar 3 maanden/cyclussen duurt. Maar bij jou zal het inderdaad wel met ontpillen te maken hebben. Hopelijk heb je het nu dan gehad en heb je deze keer een overduidelijk ei! Lijkt me zo vervelend, het is al vervelend om ongi te worden na een cyclus, laat staan als je geen eisprong hebt gehad. Dan heb je helemaal geen kans dat je zwanger bent.
    En van dat samen zwanger worden, dat vind ik een goed idee ;)

16. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Zeker niet verkeerd. Kunnen we weer sneller beginnen! :oops: ;)

17. MyPrecious

Merels jij er ook bij, deze maand zwanger worden :) . Het moet gewoon. Of ik een ei en jullie zwanger dat vind ik ook goed genoeg :D :D.

Ik heb zo'n gevoel dat het nu goed komt met me cyclus deze ronde, ik snap echt niet waarom.. Maar ik ben nu rustig en dat was ik de vorige keren niet met me "ongie".. En ik heb gedroomd over een posi test nadat ik gebeden had met me egoisme :oops:.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wel toevallig trouwens dat veel meiden in dit topic nu in het begin van hun cyclus zitten! Dus over 3-5 weken willen we veel roze zien :D

Gelukkig geef je de moed niet op MyPrecious! Het komt vast ook wel, en hopelijk deze keer al!
    Alvast weltrusten meiden!

19. MyPrecious

Ik heb eigenlijk sinds het begin van deze cyclus weer een beetje hoop op een eisprong. Vorige keer dacht ik al meteen nu krijg ik weer geen eisprong.. Heel gek.. Hoop dat mijn gevoel gelijk heeft want zo vaak zit ik niet naast me eigen gevoel.. Anders zou me hoop pas echt weg zijn :confused: .

Maar goed ik ga er ook vandoor. Weltrusten meiden.

20. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ myprecious: Hoop het ook, voor jou zelf een ei en zwanger!

@ mosa: zeker grappig dat we met meerdere gelijk lopen, hopelijk een goed voorteken!

Deel Deze Pagina