Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Nog even hier wat bijgelezen.
    Gezellig topic :)

@myprecious: Hopen en duimen maar voor een ei voor jou!

Ben erg benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen na de positieve ovulatietest van vandaag.
    Ik test tegenwoordig op mijn werk, heel gedoe :), maar beter dan met een volle blaas naar huis rijden en dan maar hopen dat je niet in de file komt.

Was eigenlijk verbaasd dat mijn temp vanmorgen wat lager was.
    Is dat bij iemand wel vaker voorgekomen, vlak voor de ovulatie misschien?

Ik ga nu lekker slapen. Welterusten!

Groetjes, Hanna

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, het komt juist vaak voor dat je temp een dipje heeft voordat of op de dag dat je eisprong is. Dus dat dat bij jou het geval is, kan heel goed kloppen!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Al weer op mijn werk hier.
    Mijn temp was nog steeds laag. Zal je net zien he, ben ik een maand aan het tempen heb ik een laat ei!

Bedankt Mosa voor je antwoord. Hopen dat mijn temp morgen weer wat hoger is,of een stuk hoger!
    DAT zou pas leuk zijn :)

Fijne dag allemaal!

4. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Hai meiden,

Ik zit nu op dag 15 na de eisprong (banner loopt een dag achter, geloof ik, hihi).
    Nog geen ongi en mijn temp gaat weer omhoog :(: :(:

Zie onderschrift voor kaartje ;) !
    Ik weet niet wat ik er van moet denken!

5. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Super dat je er een goed en rustig gevoel over hebt!

Maar, vraagje: temperatuur jij alleen, of doe jij ook ovulatietesten?

Ik heb gelezen dat er vrouwen zijn bij wie de eisprong NIET uit temperaturen blijkt, maar er WEL gewoon is.
    En aangezien jij wel gewoon korte cyclussen hebt (in vergelijking met mijn inmiddels 98 dagen) en ongi wordt, vroeg ik het me af.
    Wie weet ben jij zo iemand bij wie het uit temperaturen niet blijkt ;) !

6. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @ djaar, als je op dag 22 en 23 W weghaalt verschuift vast de eisprong, dan zit je nu al 14 dagen dpo.
    Je zou dus een testje kunnen wagen.

7. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen iedereen!

@ bodeas: Ondanks je lange cycles, ziet het er na je ei wel goed uit! Worden spannende dagen voor je!

@ hanna: Hoop dat je ei snel komt!

@ iedereen: vandaag mijn temp. weer iets omhoog, maarja, ben ook nog steeds niet echt lekker. Dus mijn temp. is nog steeds niet echt te vertrouwen, zolang ik nog niet helemaal lekker ben. Ben nog steeds goed verkouden. Hopelijk is het over een paar dagen wel weer te vertrouwen, omdat ik vaak een vroege ei heb, wil ik hem graag zien!

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Heb ik ook al eens geprobeerd maar dat veranderd alleen de doorgetrokken lijn in een stippellijn.
    Ik heb vanochtend met kruidvattest geprobeerd maar deze was negatief. Dus waarschijnlijk toch gewoon te vroeg. Ga nu maar proberen te wachten tot vrijdag :(

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

Ben bij de huisarts geweest en die heeft een ovutest gedaan (wist niet dat ze die hadden) en die was nog licht positief ,dus hij zei dat het inderdaad mijn ei is geweest.
    Volgende week maandag bloedtest, is deze negatief of positief dan word ik doorverwezen naar gynaecoloog, hij had de verwijzing al wel klaar liggen maar aangezien ik wel mijn ei heb gehad wil hij het toch aankijken...

10. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Goedemorgen tempertjes!

@Merels: Mijn ongi was de laatste ronde ook zo weinig! De eerste 2 dagen wist ik niet zo goed wat ik ervan moest denken, maar goed, dankzij het feit dat ik nu weer een eisprong heb gehad ben ik weer met beide benen op de grond gezet ;) Wel lekker om zo kort ongi te zijn ;)

@Bodeas: Spannend meid! Nu 15 DPO en nog geen tekenenen van ongi?!

Ik heb vanmorgen weer ietsje bruin/roze gespot, temp nog hoog maar dat heb ik altijd nog gehad, pas op dag 2 van ongi zakt hij dan.
    LF is meestal 11/12 dagen, dat komt wel heel dichtbij nu!

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ dib: wat een mooi kaartje joh! Ik duim voor je!

12. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Sammie: Spannend meid, wel fijn dat er gelijk werk van wordt gemaakt ;) Hopelijk hoef je straks alleen nog naar de gyn voor baby-echo's!

@Marb: Dank je :D

En nog even m'n overlay: (lijkt weer op elkaar) groen is deze ronde ;)

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hmmm... morgen is dus nog spannend? ;)

14. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Ja, 15 DPO en absoluut geen ongi tekenen.
    Afscheiding sinds eisprong flink aanwezig (voor mijn doen) en wittig, soms doorzichtig met veel wit erdoorheen.
    Nog niks geen roze of bruin, gisteren tampontest gedaan, absoluut niets te zien.

Maar ik vind mijn temperatuur wel vrij laag, ik vind het geen duidelijk 'zwanger!' kaartje :rolleyes: !
    (En ben nog steeds bang voor nep-eisprong, vertrouw mijn lijf niet meer zo na zo'n lange 1e cyclus, zit nu op dag 98 ).

Anderzijds is mijn temp sind eisprong alle dagen boven de coverline gebleven.

Ik ben van plan om morgenochtend, op 16 DPO, nogmaals te testen.
    Heb afgelopen zondag, 1 dag voor NOD, negatief getest.

3 dagen later zou ik het wel weer kunnen proberen, toch?

Jij hebt ook een mooi kaartje Dib! Spannend joh!
    Weet je al wanneer je gaat testen? Ik duim!

15. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @ Marb:Eigenlijk wel ja ;)
    Dat is ook dag 14 na posi ovu test en dan word ik "normaal" gesproken ongi!

@Bodeas: Als er geen ongi komt test ik vrijdag! Spannend!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dip: mooi kaartje: Hoger dan de vorige ronde :)
    Wanneer wil je gaan testen?

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @hanna: een kleine tip, als je de weekenden niet tempt of ze niet invult krijg je denk ik een beter zicht op je ei. Want ik zie dat in het weekend je temp hoger is. FF snapt dat niet helemaal...

@Bodeas: ik zie inderdaad wel een mooie eisprong, hopelijk is het goed nieuws dat je temp weer stijgt!

@Sammie: ik wist ook niet dat een arts dat deed. Wel goed dat hij zo snel doorverwijst. Bij mij doet de HA daar zo vreselijk moeilijk over!

@Merels: jouw temp is niet zomaar van de wijs te brengen he, die blijft gewoon eigenwijs hoog.

@dib: dit wordt spannend!

Dames, helaas mag ik zelf weer beginnen met een nieuwe banner, gisteravond werd ik ongie. (.)(.) doen niet meer zeer etc. Maar, 1 schrale troost. Deze ronde duurde maar 30 dagen. Dat is al maanden niet voorgekomen.
    Helaas maar waar.
    Dit wordt de laatste ronde voor we naar het ziekenhuis mogen.

18. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Hanna: Jij gister een posi ovu test? Dan zal je temp morgen wel omhoog gaan en een mooi kruis krijgen ;)

Op z'n vroegst test ik vrijdag (bij geen ongi dan ;) )

Mijn (.)(.) doen al bijna geen pijn meer en nu al 4 dagen 's morgens spotting dus ik ben eigenlijk bang dat het gewoon weer game-over is, maar goed, je weet maar nooit. Raar vrouwenlichaam!

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemorgen dames,

héhé alle verjaardagen zijn eindelijk achter de rug...

@hannah: nog even een paar daagjes wachten en ik denk dat FF jou een mooi kruisje geeft.
    @lily: jouw ei is op dag 37 geweest hoor.... maar vanwege de lengte en de verschillende hoogtes is FF nog niet zeker.
    @sammie: ik denk dat FF goed zit met jouw eisprong, dus heb je er net voor en er net na nog kunnen klussen, dus moet snor zitten. duimvoor je. En wat goed van die ha.... dus binnenkort weet je meer!
    @melisa: ik heb geen idee hoe dat kan met die posi test. ik heb die tot nu nooit gehad (alleen bij ovu testen haha)... vind het wel vreemd. knuf voor de ongi.
    @afrola: yep... jij hebt overduidelijke eisprong gehad... mooie tempverhoging!
    @tijgertje: geweldig nieuws en nou maar flink laten groeien die eitjes!
    @britt: balen van die ongi zeg..... knuf
    @dib: maar toch ziet het nog goed uit hoor... ben benieuwd en duim...
    @myprecious: helaas kun je het aan het begin van je kaartje niet zien óf en wanneer je je eitje krijgt. Het is helaas gewoon afwachten tot je temp die verhoging aangeeft, waardoor duidelijk is, dat er een eisprong heeft plaatsgevonden.
    @djaar: oooeeeehh, dat lijkt mij haast wel een innestelingsdip hoor! nog even afwachten en je weet pas zeker of het zo geweest is. Maar spannend hoor!
    @jent: super dat je eerste echo goed is en dat alles klopt! Nogmaals gefeliciteerd hoor!
    @bodeas: wow jij maakt het spannend hoor! Ben benieuwd over een paar dagen!

bij mij niks nieuws. Zit op dag 4 van de menstruatie, die sinds het HSG onderzoek al 4 maanden erg fel en hevig is..... Op het werk is het momenteel erg druk, dus ik denk dat ik om de dag even om het hoekje kom gluren oké?

Liefs aan allen
    Ingrid

20. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ps. erger me rot...
    ben ik zo hard aan het lijnen... kom ik 1,5 kg aan!
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dubbel mijn best doen dus... anders verschuift de gyn een maand naar achteren. Ik WÍL eerst die 7 kg er af hebben.

Deel Deze Pagina