Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Balen, maaarrrrrrr:
    Als je gewoon netjes hebt gegeten en je komt nu opeens 1,5 kilo aan, dan heeft dat zeer waarschijnlijk te maken met je ongi (vocht vasthouden), en zijn ze er straks zo weer af hoor :) !
    Bij veel vrouwen schommelt het gewicht behoorlijk gedurende de cyclus, heeft te maken met vocht vasthouden/hormonen.
    Dus als je wel netjes hebt gegeten: no worries!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Melisa: Het klopt dat ik in het weekend hoger temperauur had, maar ik had wel de wekker gezet op de tijd dat ik normaal op sta. Dus dat kan het dan niet zijn denk ik.

@Dib: inderdaad een positieve ovutest.
    Afwachten maar wat mijn temp en FF nu doet.

@Ingiempoppie:
    tja ... afvallen.... een heel gedoe.
    Laat je niet uit het veld slaan als er nu wat aan zit.
    De aanhouder wint!
    Succes!

Ik wil ook wel zo'n mooi kruis hahahahah :):)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi hoi,

Ik voeg me ook maar bij jullie hier.
    Mijn kaartje staat in mijn album en volgens FF heb ik de 12e dag mij ei gehad en nu is het even spannend. Temp ging redelijk omhoog alleen vandaag weer omlaag. Hopen dat tie morgen weer omhoog gaat. Het is wel zenuwslopend op het moment...en ik was er zo nuchter onder de laatste 2 weken..pfff.
    Heb tot mijn ei overal last van gehad (gevoelige onderbuik, pijnlijke boobies etc) maar daarna niks meer. Sinds gister wel een vaag ongie gevoel...Hopen dat de :evil: :evil: wegblijven en temp weer lekker omhoog gaat.

Liefs!

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    zitten we bijna in hetzelfde schuitje :) Samen zenuwachtig zijn en maar proberen niet te testen

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Nou dan ben ik dan weer.

Hier niets bijzonders te melden. Behoorlijk ongi!

melissa: Ook balen voor jouw met de ongi! gelukkig wel een korte cyclus en nog maar een maandje en dan naar gyneacoloog. Hopelijk niet meer nodig na volgende maand.
    afrola: Mooie verhoging, eitje is geweest
    tijgertje: Wat een goed nieuws, wat gaan ze na de volgende echo precies doen?
    dib: Ben wel erg benieuwd of het bij jullie wel is gelukt deze maand
    myprecious: Nee je kunt niet zien aan je kaartje of je een ei krijgt.
    djaar: Denk ook een innesteling. Spannend hoor!
    jent: Gefeliciteerd met je eerste goede echo! Er zullen er nog veel meer volgen! Mooi he, zo een klein wurpje met een kloppend hartje. Erg emotioneel werd ik er van!
    bodeas: Dat ziet er wel heel goed uit. Hopelijk snel goed nieuws te melden et een posi test.

Liefs Britt

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hanna zal wel dag 16 worden met je ei.

Merels heb je niet stiekem nog een test gedaan. Smalville had toch ook een hele korte bloeding?

Sterre ik ga voor je duimen, maar als ik eerlijk ben, vrees ik het ergste en denk ik dat het geen goed nieuws is. Hopleijk morgen weer omhoog die temp.

Ingiemoppie Moeilijk om de laatste kilo's kwijt te raken. Maar ze zeggen toch dat je lichaam toch weer moet wennen aan een dieet, dus komt allemaal goed. En idd misschien door je ongi dat je meer vocht vast aan het houden bent.

Liefs britt

7. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ dib: Vind het ook wel lekker zo'n korte ongi. Maar zoek er ook niks anders, het is alleen een beetje vreemd, maar wel fijn! Maar met jou wordt het ook lekker spannend de komende dagen!

@ bodeas: Het wordt spannend bij zeg! Heb je al een idee, wanneer je evt. wilt gaat testen?

@ melisa: Ja met temp blijft, maar ben ook best goed verkouden, dus neem aan dat het daar ook mee te maken heeft. Dus kan ik mijn temp. nog niet echt serieus nemen. Hopelijk is het over een paar dagen weer betrouwbaar!

@ britt: Nee heb geen nieuwe test meer gedaan, ben ook niet plan. Mijn temp. blijft wel hoog, maar ben nu ook goed verkouden, dus neem ik aan dat het daar aan ligt. En gewoon even mazzel met een korte ongi. Hoop wel dat mijn temp over een paar dagen weer normaal is, aangezien ik meestal een vroege ei heb, wil ik hem wel graag zien.

8. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Morgenochtend, op 16 DPO!

Heb zondag ook getest 1 dag voor NOD --> negatief.

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Merels: Wat is je "normale" temp dan vóór je ei?

Hier mega krampen aanwezig :( Voelt niet fijn.

10. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    @ Merels: ik zit net even naar jouw temp.kaartjes te kijken.
    Als jouw temp zo hoog blijft de komende dagen, ook na je verkoudheid, zou ik over een dag of 5 ofzo toch nog maar eens testen!
    Je zou de 1e niet zijn met een korte bloeding en toch zwanger ;) !
    Maar misschien komt het idd gewoon door je verkoudheid.

Lastige situatie ;) !
    Oplossing: 'gewoon' gauw weer beter worden :) !

11. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ bodeas: Dat is balen, nog even onzekerheid dus. Maar ja bent nog niet ongi, dus het kan nog alle kanten op.

@ dib: Mijn normale temp is meestal rond 36.7, dus ongeveer een half graad scheelt het. Beetje verhoging, en dan kan best nu ik wat verkouden ben.

12. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ bodeas: Weet dat het wel vaker voor komt, een (korte) bloeding en toch zwanger. Maar bij mij nu geloof ik niet echt. Maar ik kijk het wel even aan, als ik straks niet meer verkouden ben. Hoop ook dat ik gauw weer beter ben!

13. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Oké, rond de 36,7, dan moet die temp deze week wel zakken als het door je verkoudheid komt ;)

14. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ dib: Dat denk ik ook wel, maar dat zal ook wel gebeuren, verwacht ik. Heb vandaag ook even otrivin gekocht, dan ben ik er meestal ook zo weer vanaf.

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik was gister vergeten mijn Tempje in te voeren, dus vandaag gedaan en toen ging mijn kruis van dag 11 weg :D
    maarja toen voerde ik hem van vandaag in en toen kwam hij weer op dag 11 :(
    snap er werkelijk niets meer van...

Liefs

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Jent: proficiat met je eerste echo, leuk hè?

Melisa: balen meid van je ongi

Dib en Bodeas: ik duim voor jullie

Tijgertje: gaaf meid, heel veel succes

Verder zag ik nog een kaartje wat wel eens een innesteling zou kunnen zijn bij stjaad ofzoiets! :oops:

Sterre: ik duim voor je maar vrees ook dat je ongi eraan komt.

Alle andere natuurlijk ook weer veel succes met wachten en klussen. Hier geeft ff definitief ei, dus volgende week maar eens langs de apotheek om hormonen te halen, ppff

twinny

17. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Springmuis & Twinny: Allebei een vaag eitje?! Hmm, gebruiken jullie ook ovu testen? Dan kan je misschien beter bepalen wanneer je eitje is geweest?

Succes!

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi dib

ff geeft duidelijk ei aan, normaal zie ik het ook aan mijn afscheiding, maar was een paar keer de afgelopen week! Hoef geen ovu test te gebruiken, ziekenhuis houdt het dadelijk wel in de gate voor ons, haha en de hormonen zullen de cyclus in iedergeval korter maken

twinny

19. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Een kortere cyclus zou prettig zijn ja! Je hebt nu wel een heel laat eitje hè!

Heb je voor de eerste zwangerschap ook hormonenn gekregen?

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik temp alleen.. Ovu testen vind ik echt te duur om nu al te kopen. Maar ik word wel ongie, alleen niet normaal.. Echt heel weinig heb 1 of 2 tampons op een middag nodig, voor de rest verlies ik geen bloed of alleen met afvegen eventjes. :( Lijkt me dan wel duidelijk dat er niet veel op te ruimen is in me lichaam.

Deel Deze Pagina