Goedemorgen allemaal! Update: ** Nog steeds geen ongi ** Vanochtend getest: negatief Samengevat: nog steeds geen duidelijkheid! Temperatuur is nog steeds boven de coverline, 36,58 vandaag. Nou ja, afwachten maar! Als ik binnen 2 weken niet ongi word, ga ik naar de huisarts. Ik zit nu op dag 99 van mijn 1e cyclus en ik vind dat ik dan wel lang genoeg heb gewacht! Vooral omdat er nu toch een eisprong lijkt te zijn geweest! Liefs Bodeas
http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 2008-10-09 maandag mn eitje gehad? Zijn de schommelingen normaal?
kan aan mij liggen maar ik zie geen kaartje ?! Voor de rest GOEDEMORGEN ! Even een persoonlijke update; temp wisselde vanmorgen binnen 15 min van 37,1 naar 37,4 en bleef op 37,4 (ik meet namelijk ook bij mijn eerste toiletbezoek en het moment dat ik de deur uitga (45 min later). Heb dus in mijn lijst maar 37,3 ingevuld (wellicht te hoopvol?!) Nu maar weer een dag doorbrengen met bezoeken aan het toilet om te kijken of er zich een aankondigd. Testen probeer ik zaterdag pas te doen.
ja nu zie ik hem wel, maar helaas kan ik je geen antwoord geven. Maandag zou wel kunnen maar dan moet je toch een paar dagen verder zijn. Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan
@ lily: wat is je temp. vandaag? Misschien dat je dan duidelijker kan zien wanneer, je ei geweest is. Heb geen test gedaan, ga het ook niet doen. Vanmorgen was me temp. nog best hoog, maar ben nog niet helemaal beter. Zolang ik niet helemaal beter ben, neem ik mijn temp. ook niet serieus. Zodra ik helemaal beter ben, en me temp. blijft nog hoog, dan ga ik misschien nog even testen, maar daar ga ik niet vanuit. (dat mijn temp. hoog zal blijven.) @ dib: Kaartje ziet er nog goed uit! @ bodeas: Balen zeg, nog steeds geen zekerheid, ken dat gevoel, en dat is echt niks! Hoop dat je snel zekerheid krijgt! @ meisje 87: Het zou kunnen, het even afwachten volgens mij wat je temp. de komende dagen gaat doen. @ iedereen: Ben nog steeds niet echt lekker, dus neem mijn temp. nog niet serieus! Was vanmorgen nog steeds best hoog.
Hallo meiden, Even een dag niet geweest en gelijk heel veel bij te lezen. Ondertussen hebben verschillende meiden al wel gezien dat ik een ongelofelijk mooie tempstijging had (al zeg ik het zelf). Dus mijn ei is wel geweest denk ik zo Merels: hoe is het met je verkoudheid en gaat je temp al naar beneden? Melissa en Britt: Balen meiden dat jullie ongi is gekomen Tijgertje: succes vandaag bij de gyn Hanna: frusterend dat je je ei nog niet hebt gevonden na je posi ovutest. Hopelijk gaat je temp morgen wel duidelijk omhoog Dip, Djaar, en Sterre: het is/blijft spannend met jullie hoge tempen rond je NOD, hopelijk snel posi testen Djaar: je moet wel tempen voordat je opstaat, als je bent opstaan is het vrij normaal dat je temp omhoog gaat die tellen dan niet meer mee voor je basale temp die je in moet vullen in ff Bodeas: balen dat je nega test terwijl je tempen zo mooi hoog zijn blijf toch voor je duimen! MyPrecious: ik hoop dat je gevoel je gelijk geeft en je je ei deze ronde vind. Maar ik snap ook je frustratie en dat je het moeilijk vind om af te wachten Jent: Fijn dat je echo goed was, lijkt me mooi om te zien Springmuis: je hebt een moeilijk kaartje, gezien je flinke tempdaling en je normaal veel langere cyclus zou ik het wel raar vinden als je ei al op dag 11 is geweest Lily: jij hebt ook al zo'n lastig kaartje, mij lijkt dag 37 het meest ws voor een ei, helaas heb je nooit 100% zekerheid Meisje 87: moeilijk kaartje, kan er nog niet echt een eisprong uit halen. Twinny: fijn dat je je ei hebt gevonden, nu vol spanning op ht wachtbankje. Ingiemoppie: succes met lijnen zoals Hanna al zei de aanhouder wint en het komt vaak voor dat je gedurende je cycus wat schommelt in gewicht, zo rond ongi ben ik ook vaak wat zwaarder sammie in de wacht, hopelijk blijft je temp mooi hoog Mosa geef je groot gelijk dat je even wat afstand neemt
@ afrola: Mooie temp. stijging! Jij zit nu ook op het wachtbankke, leuk he?! De verkoudheid is er nog steeds, gaat overiges wel beter. Maar de temp. is nog steeds hoog. zie mij kaartje. Maar ik maak me er niet zo druk om. De temp. gaat vanzelf wel omlaag verwacht ik, in de komende dagen.
Goedemorgen dames..lekker geslapen? @Merels snap ik wel hoor,mijn temp bleef ook heel lang hoog..check mijn kaartje.. @Melissa echt balen dat het doorgezet heeft zeg.. @Hanna Blaas Blaas @Dib wel hard blazen vandaag he..ik doe mee @Bodeas Ziet er wel zwanger uit,ga het voor je hopen! @Meisje sorry maar ik zie geen eitje denk ik.. @Inge ik denk ook dat het met je ongi te maken heeft...dus hopelijk zijn die er zo weer af!Moeilijk he lijnen?Heb echt respect voor mensen die dat kunnen.. @Djaar Ik zou toch echt 37.1 aanhouden want een kwartier later zegt ie nix meer..echt de temp aan houden die je neemt als je wakker word!Weet dat je hem liever hoog houd maar dan hou je alleen jezelf voor de gek.. (Weet hoe mooeilijk dat is ben er zelf ook zo 1 haha) @Sterre en Djaar wanneer gaan jullie testen als jullie temp hoog blijft? @Afrola op het wacht bankje @All Hier vandaag weer 37.2 dus ff geeft ei op dag 43 aan... Hoop het echt niet maar aangezien iedereen dag 37 zegt en zelf een verloskundige hier ga ik toch voor dag 37 Anders heb ik erlangs geklust.. Ik zou dan zondag mogen testen maar noet di naar gyn,zouden jullie wachten op gyn? Fijne dag allemaal vandaag!
Voor degene die nog geen ei hebben gehad, doe ik de ei dans! {|= \/ Voor degene die al een ei hebben gehad blaas ik de temp van omhoog :sick: Voor degene die ongi zijn geworden een dikke knuffel!
@afrola en Lily26; Jullie hebben wel een beetje gelijk hoor. Maar mijn probleem is het volgende. Ik wordt de laatste tijd om de meest onmogelijke tijden wakker om te gaan plassen. Ik meet dan automatisch (oorthermometer). Ik kan thuiskomen om 17.00 met 37,4 om 20.00 37.0 en om 22.00 weer 37,5. Dan midden in de nacht 37,8 om 2 uur later weer 37.0 te hebben. Als dan om 6.40 mijn wekker gaat meet ik. Vanochtend dus 37,4, hoewel ik dus ook al om 5.50 wakker werd om te gaan plassen en 37,1 had. Die 37,4 heb ik tot 3x toe gehad. Vandaar dat ik maar aanhoud 37,3 (en ja dat is misschien wat positief). Ook vanwege het werk van mijn vriend slapen we heel onregelmatig, zo kan ik de ene nacht 9 uur slapen en de volgende maar 5. Vandaar nogmaals dat ik de meest voorkomende temp. tussen 6.40 en 7.00 aanhoud (al mijn hele lijst). Ja een heel verhaal en misschien alleen maar goedpraten voor mezelf om de moed erin te houden, maar ik wil zo graag !
Nou meiden Ik ben geweest in nijmegen En volgens de gyn was ik een enorme broedkippie Heb weer bloed laten prikken en krijg vanmiddag tussen 13.00 en 15.00 uur bericht Ze houden mij wel in de gaten Er zijn op dit moment 2 grote eiblaasjes van 20 mm en een paar tussen de 14 en 19 mm Maar die mogen nog steeds ff doorgroeien Dus dan moeten we waarschijnlijk morgen of overmorgen weer naar nijmegen toe Alleen me buikkie groeit wel hoor Foto's in album Liefs Tijgertje23
@Sammie mooi eitje! Op het wachtbankje.. @Tijgertje ben benieuwd..laat je weten wanneer je berichtje is geweest?
@ lily: vorige keer toen ik ongi werd, zakte hij wel, maarja was toen ook niet ziek.Zo lang ik nog niet helemaal beter ben, vertrouw ik mijn temp. gewoon niet. Ga er ook niet vanuit dat ik toch zwanger zou kunnen zijn.
Hey meiden Ben net gebeld door de gyn Mijn bloeduitslag is niet zo goed Mijn bloed is aan de hoge kant En ze kijken of de punctie evt zaterdag is of een andere dag Dus morgen weer naar nijmegen Duimen jullie voor ons Liefs Tijgertje23
Tijgetje Wat houdt het in dat je bloed niet goed is en wat zijn dan evt de gevolgen? Sammie mooi ei! Bodeas en Dib ik blijf duimen...
Dat weet ikzelf ook niet Misschie dat ik overstimulatie heb Daarom moet je dus ook heel veel water drinken Het liefst 3 liter per dag werd mij verteld Liefs Tijgertje23