Hoi Britt Dat zou kunnen betekenen dat ik dan wws overstimulatie heb Maar dat gaan ze morgen weer kijken Daarom zeggen ze ook dat je dan goed water moet drinken Ben zo benieuwd naar morgen Liefs Tijgertje23
Sammie, is dat dan nog niet te vroeg na mijn ei? of hoeveel dagen zit daar gemiddeld tussen? al wijk ik natuurlijk is alles altijd heel erg af van het gemiddelde haha! Liefs Springmuis
Okee...nou ik wacht het maar gewoon af, ik hou gewoon 34 dagen aan..zit nu alleen nog even te zoeken naar een leuke banner
Tjonge, wat een geklets. Hier lekker ongie. Dus eigenlijk niets te melden... Ik doe weer mee als het ei in aantoch is!
Mijn temp is weer gestegen na gister (kaartje in album) Wat vinden jullie ervan? Ik heb vandaag niet echt een ongie gevoel meer...alhoewel, ergens heel in de verte af en toe een steek. Ik heb wel pijn in mijn onderrug maar ik heb reuma dus weet nooit of dat daar van is of van een eventuele ongie. Heb wel een enorm lichte hoofd vandaag...beetje dizzy, beetje hoofdpijn, pijnlijke boobs...eigenlijk allemaal ongie dingen...pff ben benieuwd wat het gaat worden deze week. Ik ben volgende week jarig ( de 20e) en heb een positieve test gevraagd aan mijn ventje haha.
@sterre82: Ook een spannend kaartje! Weet je al wanneer je gaat testen?! @melisa: Tot na de eisprong-tijd! @Springmuis: Volgens mij kan je dan al wel een innesteling hebben hoor! @Tijgertje: Veel succes morgen! @Sammie: Spannend hè! Ik hoop op eindelijk een keer roze deze maand! (voor jou en mij ) Hier een beetje vaag gedoe: Roze was alleen heeel iets vanmorgen en de rest van de dag niet meer en mijn (.)(.) doen wat meer pijn dan de afgelopen 3 dagen Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken, ach, laat ik maar niets denken!
@ dib: dat ziet er nog steeds mooi uit zeg! Wanneer ga je een testje wagen? Overmorgen mits temp nog hoog is?
Dan ben ik ook nog eens vrij, dat komt even mooi uit! (kan ik samen met mijn vriend testen, wel zo leuk ha ha!)
Ik ga heel hard voor je duimen oke? Als je nu zwanger bent, ben je dan nog in juni uitgerekend of al in juli? :
@ Dib, whoohoo mooi kaartje houden zo. Meiden.. Ik had vanmiddag vroeg rekbaar eggwhite slijm, en later was het weg en nu is het alleen maar sticky. Wat moet ik daar nou weer van denken?
@Tijgertje hier word hel hard voor je geduimd! @Myprecious dat is goed nieuws! @Dib word een juni mama lala