Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Moet ik dan eggwhite in plaats van sticky opschrijven? :eek:

@ Lily, haha weet niet of het goed nieuws is als het in sticky troep veranderd :). Hoe voel jij je nu meis?

2. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Myprecious altijd de meest vruchbare..dus eggwhite ;)

Hier ook nog een vraagje...
    Ik heb de vorige ronde als ff gelijk heeft gehad(waar ik niet zeker van ben omdat ik 2 dgn eerder mijn ei voelde(denk ik :( )) een lf gehad van 11 dgn.
    Is dit elke ronde dan hetzelfde?
    Dus zou ik nu dan na 11 dgn kunnen testen of moet je gewoon 14 dgn wachten?
    Ik hou namelijk toch mijn dag aan wat ik denk dat mijn ei is geweest en dan zou ik dus morgen maar zeker overmorgen al kunnen testen of niet?

Wie o wie weet hier een antwoord op...en wie weet mag je door naar de volgende ronde :confused: :D ;) Haha

3. MyPrecious

Dankje.

Als ik jou was zou ik dan zaterdag gaan testen.. Maar je LF hoeft niet elke keer hetzelfde te zijn. Het kan wel, maar komt vaker voor volgens mij dat hij een paar dagen scheelt. En ik denk ook dat je je ei op dag 37 hebt gehad hoor.

4. MyPrecious

@ Lily, jij had ook lang voor je ei al eggwhite slijm, toevallig :p. Ben zo zenuwachtig he of ik wel een ei krijg of niet :eek:

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Het lijkt me leuk om jullie op een foto te zien, als je bij mij op website klikt kan je mijn hyves zien, wil je me toevoegen vind ik altijd leuk!
    Maar zeg dan wel ff hoe je op de site heet ....

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    sammie: mooie stijger hoor.....

dib: je kaartje ziet er wel mooi uit, ik blijf blazen en duimen voor je

sterre: misschien was je eitje later en heb je nu innesteling enzo, duim voor je

marb: hoe gaat het met jou?

twinny

7. MyPrecious

Ik durf men hyves hier niet neer te zetten omdat niemand weet dat we bezig zijn :) .

@ Twinny, spannend kaartje. Hoeveelste ronde is dit nu voor jou? Slikte je de pil voorheen ook?

8. MyPrecious

Meiden. Lees ik net dit:

Why am I getting "flat" temperatures?
    If your temperatures seem to be around the same level all the time, the culprit is usually your thermometer. Even when you are taking your temperature at the same time, following all the guidelines, there is usually some fluctuation in temperatures. Your first step is to check your thermometer's battery or get a new thermometer. If your temperatures are still flat, and/or show no sign of a biphasic (ovulatory) pattern when you would expect them to, this is something to ask your doctor about if it happens for a few cycles.

Kàn nog aan de thermometer liggen, maar ik denk het bijna niet hoor. Ik ga van de week wel een nieuwe thermometer kopen, of 2. Gewoon om te zien of de mijne nog wel optimaal werkt.

9. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @sammie bij mij hetzelfde verhaal als Myprecious en hier buurten is toch net zo gezellig?Heb je iedereen in 1 keer ;)

@Myprecious kan zijn ben benieuwd als je een nieuwe gekocht hebt..

@Sterre ik denk zwanger! ;)

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Wat een spannende kaartjes zitten erbij zeg!
    Ik heb even snel alles bijgelezen, en heb morgenavond weer tijd om op iedereen te reageren.
    Ik weet niet meer wie het schreef, maar ik neem geen afstand van jullie hoor! Ik vind het veel te gezellig hier :D
    Ik heb alleen deze week erg weinig tijd om hier meer te zijn. Maar jullie houden het dus te goed!
    Voor de meiden voor wie het spannend wordt, zal ik heel hard duimen!

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dib we wachten maar af he..hoop natuurlijk op een innestelings dip maar wil er niet te veel op hopen..;)
    we wachten het maar af tot dat ik op de 34 dagen zit..al duurt dat nog wel heeeeeel lang :( haha maarja...

Liefs Springmuis

12. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    En de spanning stijgt! Vanmorgen geen roze verlies meer en ik werd wakker met zere (.)(.) terwijl ze anders altijd rond NOD veel minder pijn gaan doen gaan ze nu meer pijn doen :(

Nog keurig boven het lijntje ;)

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dib: reuzespannend hoor!
    Nog steeds lekker hoog die temp van jou :):)

Volgens mij hebben jullie goed geblazen:
    Mijn temp is nu wat omhoog gegaan.
    :whistle:
    Hopen dat dit doorzet nu!

Fijne dag allemaal!

14. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    goeiemorgen
    ik duim mee dib

mijn temp wordt steeds hoger, is de eerste ronde tempen, maar ik zie op de 13e toch echt een ei :oops: alleen vanaf wanneer wordt dat aangegeven?

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo allemaal,

om maar meteen met de deur in huis te vallen;

Ik wordt er niet vrolijk van! Mijn temp is gedaald en ik heb het ongi gevoel al een beetje.
    De temp is nog niet op mijn gemiddelde maar ik heb echt het gevoel dat het niet raak mag zijn deze keer.
    Ben dus ook wat depri.

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Wil iemand ff naar mijn temp.kaartje kijken of alles nog goed gaat?

Mijn temp is nog wel hoog voor mijn doen, maar al lager als gister en eergister.

Kan dit kwaad?

Grtz, Maar29

17. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Hier weer een temperatuursstijging!

Inmiddels 3 dagen overtijd, en gisteren negatief getest.

Er zit niks anders op: afwachten maar!

18. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ dib: Het wordt echt spannend bij jou!

@ djaar: Balen dat je temp. is gezakt! Hopelijk betekent het niks!

@ maar: Zolang de temp. daling niet te dicht komt bij de curverlijn, is het nog goed.

@ bodeas: Spannend hoor bij jou, alleen zo vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent! Hopelijk weet je snel een antwoord!

@ iedereen: Mijn temp. is eindelijk weer wat gezakt. Hopelijk zit ik morgen weer op mijn normale temp!

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

dib en bodeas jullie houden het spannend, hopelijk hebben jullie snel een posi test in handen
    Maar: je kaartje ziet er nog steeds goed uit hoor, pas als de temp een paar dagen duidelijk onder je coverline komt is het niet goed
    Djaar: balen dat het erop lijkt dat je ongi eraan komt, misschien helpt het als we nog even blazen?!
    Meisje: ik kon je tempkaartje niet zien, maar pas na drie dagen hoge temp zal ff een ei aangeven
    Hanna: fijn dat je temp stijgt, we blazen nog even door want hij moet denk ik ook nog een beetje hoger.
    Springmuis: misschien is de laatste daling een innesteling maar mogelijk toch ook je ei en is het eerste kruis een valse eimelding, hopelijk heb je nu ook goed geklust. Ei op dag 16 komt ook beter overeen met je voorgaande cycli. Even afwachten wat je temp de komende dagen doet.
    Mosa: ik was wat voorbarig, ik dacht te hebben begrepen dat je de komende dagen geen tijd had om te reageren maar het is zeker gezellig, al lees je alleen maar mee.
    Lily: ik begrijp dat je het moeilijk vindt om te bepalen wanneer je evt zou kunnen testen. Vanaf 11 dpo zou kunnen maar het is dus mogelijk dat je nog negatief test gezien je moeilijke kaartje... Spannend.
    MyPrecious: tsja ik zou het even uitproberen wat je temp doet als je je thermometer vervangt.

@ all: vandaag een derde mooie hoge temp, dus ff heeft mijn kruis inmiddels neergezet (kon ook eigenlijk niet anders), dus ik mag echt op het wachtbankje plaatsnemen. Met een kopje thee en een hoop afleiding ;)

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ merels: fijn dat je temp eindelijk aan het zakken is, nu snel je ei spotten...

Deel Deze Pagina