Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dib,

Mijn duimen draaien overuren voor je!

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    DANK JE ;)

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nijmegen heeft gebeld :D

Bloed was goed ;)
    Vanavond om 23.00 uur pregnyl spuiten
    Vanavond geen decapeptyl en puregon

Zaterdag om 11.00 uur de punctie
    Morgenavond mag ik de rustgevende pil innemen (oxazepam)

Yeah!

EI EI BEN ZO BLIJ

Liefs Tijgertje23

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dib Spannend hoor! ik hoop het voor je!

En Tijgertje wat fijn dat je bloed goed was!

Liefs Springmuis

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Tijgertje,

Super meis!

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Yeah, tijgertje, wat een goed nieuws! :whistle:

7. meid ben superblij voor je!!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tijgertje, fijn dat je goed nieuws hebt!

Mijn kaartje is wel heel spannend aan het worden. Weet niet zo goed wat ik moet denken.
    Even een domme vraag, kan je lichaam je bij het ontpillen qua tempratuur ook voor de gek houden? Heb de afgelopen 2 dagen wel een ongie gevoel gehad e.d maar ik voel vandaag helemaal niks...alleen af en toe een krampachtig gevoel bij bepaalde bewegingen maar dat is voor mij vrij normaal, dat heb ik altijd wel gehad.

Liefs!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    We hebben Packard Bell opgebeld omdat onze brander het niet deed en iedere keer blauw scherm krijgen.
    Terwijl hij nog maar 4 maand jong is, blijkt dat het een bekend probleem is en dat we een nieuwe moederbord erin krijgen, maar nu zijn we vanaf volgende week woensdag de pc 3 1/2 week kwijt :(

Dus kan dan niet meer op het forum komen, misschien even bij mijn zusje maar meer niet.

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hey meiden
    Iemand zei dat der gyn zei dat je na 8u slaap moet tempen? Maar wel voordat je op staat.. Klopt dat? Meesten zeggen na 3 uren slaap?

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    ooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh....... Wat spannend Dib en Tijgertje!
    Ik wens dat alles snel goed komt bij jullie allebei. Succes

Zelf nog een paar dagen wachten...

12. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Sammie mooi kaartje ;) balen dat je niet online kan :( dan zie je pas hoe verslaafd we eigenlijk zijn he :)
    @Dib is zwanger lalala ;) gaat goed meid!
    @Tijgertje ben blij voor je vrouwke
    @Djaar balen zeg :cry:
    @Marb he zwangere hoe iswt nou?Al mankementjes ;)

Sorry rest ben ik ff kwijt!

Hier weer een stijging...denken jullie nog steeds dag 37 ei?
    I hope it so.. ;)

13. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    o ja myprecious volgens mij moet je onafgebroken 4 uur geslapen hebben....heb ik ergens gelezen..

14. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Ik neig inderdaad het meest naar dag 37!
    Maar het zou ook wel eens dag 43 kunnen zijn geweest, wat FF ook aangeeft.... in dat geval duurt het dus nog ff voor je kunt testen!
    Ik duim in ieder geval voor je ;) !

Hier alles nog hetzelfde, nog steeds geen ongi te bekennen.
    Morgen 4 dagen overtijd; ben benieuwd wat mijn temperatuur morgenochtend doet!
    Misschien van het weekend maar weer eens testen, als ik nog durf ;) !

Liefs Bodeas

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Tijgertje: Wat een goed nieuws voor je! Fijn zeg.

@Springmuis: Hoe is je sollicitatie gegaan?

@Sammie; matig zeg dat je geen computer hebt 3,5 week.
    Ik heb dat een tijdje geleden ook gehad, wel wat korter gelukkig, maar dan merk je wel hoe vaak en snel je even de computer gebruikt.

@Dib: Spannend zeg, morgen testen!

@Bodeas: Hopelijk morgen weer hoge temperatuur! :)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Dib, nou nou, je maakt het nu wel erg spannend hoor! Op basis van je kaartje ziet het er érg goed uit, maar toch blijft het afwachten. Alvast héél veel succes morgen met testen, hopelijk kom je hier helemaal door het dolle heen melden dat je zwanger bent! Ik zal heel hard voor je duimen!

@ Hanna, daar komt de stijging hoor! Waarschijnlijk stijgt hij de komende dag wel door.

@ Djaar, ik ben ook bang dat het er niet goed uitziet voor je. Maar morgen wordt denk ik beslissend voor je. Met z'n allen blazen we je temp gewoon weer omhoog!

@ Maar29, je temp blijft nog een stuk hoger dan het gemiddelde, dus alles gaat volgens mij nog goed hoor! Het is even afwachten hoe hij de komende tijd blijft.

@ Meisje, ik denk ook dag 13 of 14, maar over een paar dagen heb je meer zekerheid denk ik.

@ Bodeas, spannend hoor! Dag 100 alweer, wat ontzettend frustrerend. Hopelijk is al je geduld niet voor niets geweest!

@ Merels, saai hè, die eerste tijd van de cyclus?

@ Afrola, succes met wachten!

@ Tijgertje, wat een ontzettend goed nieuws zeg! Wat wordt het spannend voor je dan! Hopelijk komen de pendels uit!

@ Sammie, het wordt toch nog een erg mooi kaartje hoor! Jammer dat je de komende tijd geen internet hebt! Maar misschien vind je wel een manier om ons af en toe op de hoogte te houden!

@ Springmuis (ik blijf het een grappige naam vinden :D ), ik denk ook dat je eisprong misschien op dag 16 is geweest en dat ff het kruis nog wel gaat verzetten. Maar in ieder geval mag je weer op het wachtbankje.
    Hoe ging je sollicitatiegesprek?

@ Britt, ik denk dat je banner niet klopt, hij staat op dag 1.

@ Sterre, mooi kaartje hoor! Wanneer ben je van plan te gaan testen? Ik duim voor je! Volgens mij kan je temp trouwens niet beinvloedt worden door ontpillen hoor! Hoelang ben je al van de pil af? Weet je hoelang je luteale fase (van eisprong tot nod) is?

@ Meprecious, volgens mij is het ook na 3 of 4 uur slaap. Volgens mij zijn er weinig mensen die, vooral doordeweeks, echt de 8 uur slaap halen. Ik in ieder geval niet!

@ Zeehondje, voor jou schiet het ook al weer op! Ik zal ook voor jou heel hard duimen!

@ Lily, ik hoop het niet voor je, maar door je hoge temps van de laatste paar dagen zou het ook dag 43 kunnen zijn. Omdat hij daarvoor 36.8 was en dat had je eerder in je cyclus ook al best vaak. Maar aan de andere kant had je op dag 37 wel een mooie eisprongdip. En aan de hand van je afscheiding zou je het ook denken. Maar als ik eerlijk ben, ben ik bang dat aan de hand van je temps het toch op dag 43 was. Maar het blijft afwachten natuurlijk.

Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad :D Ik zit nog in het begin van mijn cyclus, maar voor het eerst is mijn temp tenminste een beetje stabiel. Ik vind hem wel erg hoog, maar de laaste cyclus was mijn basistemp ook best hoog. De cyclus daarvoor was mijn basistemp 36.3/36.4 Raar dat dat zo 0,4 omhoog gaat. Hebben jullie dat ook weleens gehad?

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hehe :D Alles oke hier. Heb verbazend weinig kwaaltjes. Ga me dan meteen afvragen of ik wel echt zwanger ben :oops: Hoewel 7 testen en 2 weken overtijd best wat zeggen toch :)

Over jouw ei: ik denk idd dag 37. Wat gek dat ff m op dag 43 zet, vooral icm je watery... :(

18. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Marb fijn toch dat je nog geen mankementjes hebt!Ik hoop ook echt 37 maar door mijn hoge temps nu ben ik echt bang dat het dag 43 is... :(
    @Mosa had ik ook zo''n hoge temp op het begin...kan volgens mij best wel verschillen...
    @Bodeas meid ik ga echt voor je hopen op een posi test van t wknd!Moet gewoon na zo'n cyclus... ;)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dit is pas mijn 1e ronde...ben daarom ook zo panisch :oops: . Heb dus geen idee hoelang mijn LF is. Ik had mijn NOD maar even op de dag gezet als wanneer ik normaal gesproken met pil ongie zou worden.
    Ik heb me voorgenomen om nog even niet te testen...ben veelste bang dat tie negatief gaat worden.

Liefs!

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, ik ben er wel blij mee :)

Hmm... misschien temperatuur zo hoog ivm zwangerschap?

Deel Deze Pagina