Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marb, fijn dat je zo weinig kwaaltjes hebt! En zoveel testen moeten wel gelijk hebben hoor ;)

@ Sterre, het kan hoor, gelijk in de eerste ronde zwanger raken. Er bestaan van die geluksvogels. Mijn lf was de laatste twee keer 17 dagen, tot dag 16 bleef mijn temp hoog en toen daalde hij. Dus het zou kunnen dat die van jou ook wat langer is dan 14 dagen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat die van jou netjes 14 dagen is en dan ziet het er erg goed uit.
    Misschien zou je het weekend kunnen testen. Ik heb gemerkt dat de onzekerheid soms frustrerender is dan een negatieve test. En wie zegt dat hij negatief zal zijn! Succes in ieder geval!

@ Lily, als het wel dag 43 was, wanneer hebben jullie daarvoor dan voor het laatst geklust? Echt lang ervoor?

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Mosa: Ja je moet toch iets verzinnen he :) en zo werd ik vroeger genoemd omdat ik klein en hyperactief was haha (nu nog steeds ;) )
    ja ik twijfel ook nog steeds of het dag 11 of 16 is..maar als ik het uitreken dan kom ik volgens mij op 24 dagen, en voor de 34-30-34 was het ook wel eens het geval dat ik tussen de 23 en de 30 dagen kwam alleen ben ik dat kaartje kwijt geraakt :( lekker handig vriendlief vast weg gegooid :rolleyes: ;) en toen zat ik nog niet op ZP dus die weet ik niet meer allemaal..vandaar de bla bla onder mijn banner ;) maar onregelmatig is het iniedergeval wel..we zien het wel toch :D we houden maar gewoon de 34 dagen aan..duurt wel nog heel lang!

@Mosa & Hanna: Sollicitatiegesprek is wel goed gegaan :D was mijn tweede gesprek al, eerste gesprek ging echt super slecht dus niet verwacht dat ik nog een keer op gesprek mocht! daarom was ik ook super zenuwachtig, maar het ging goed en ging al gelijk over de opleiding die ik dan zou moeten volgen en welke dagen ik wilde werken (24 uur verdelen)
    en nu moet ik weer afwachten, ik word nog gebeld dus ik zit nog in spanning :D hoop het volgende week te horen!

Liefs Springmuis :)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    [quote="Mosa1982

@ Sterre, het kan hoor, gelijk in de eerste ronde zwanger raken. Er bestaan van die geluksvogels. Mijn lf was de laatste twee keer 17 dagen, tot dag 16 bleef mijn temp hoog en toen daalde hij. Dus het zou kunnen dat die van jou ook wat langer is dan 14 dagen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat die van jou netjes 14 dagen is en dan ziet het er erg goed uit.
    Misschien zou je het weekend kunnen testen. Ik heb gemerkt dat de onzekerheid soms frustrerender is dan een negatieve test. En wie zegt dat hij negatief zal zijn! Succes in ieder geval!

[/quote]

Uiteraard hoop ik een geluksvogel te zijn maar aangezien mijn linkereileider dicht zit en mijn rechter vernauwd is reken ik nergens op eigenlijk. Daarom vind ik het ook zo moeilijk nu met dit kaartje. Zit er echt een beetje over in dat ik mezelf misschien nu gek aan het maken ben. Ik wacht gewoon netjes tot mijn NOD en mocht mijn temp volgende week hoog blijven dan gooi ik er een testje tegenaan.

Liefs!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Springmuis: Fijn dat het gesprek goed is gegaan.
    Altijd spannend he, solliciteren.
    En dan weer wachten tot je wat hoort!
    Hopelijk wordt het wat jij ervan verwacht!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, fijn dat je gesprek goed gegaan is! Wat voor soort functie was het als ik vragen mag? Misschien kun je er iets heel algemeens over zeggen ;) Maar als het al je tweede gesprek is, dan zit het vast wel goed. Laat je het wel even weten als je meer weet?

@ Sterre, poeh, dan ligt het iets lastiger, maar de wonderen zijn gelukkig de wereld nog niet uit! Probeer jezelf inderdaad nog maar niet gek te maken, dan zal de teleurstelling (als die er komt!) ook minder groot zijn. Succes in elk geval!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Alles goed?
    Fijn weer vrijdag, laatste werkdag en dan vakantie.
    Heb niet erg veel dingen gepland, dus ik zie wel. Lekker idee :)

Vanmorgen temp weer 36,1. Had erg gehoopt op een hogere temp nu.
    Kan iemand iets afleiden uit mijn kaartje tot nu toe?

Fijne dag!

7. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.... JEEEEEJTE wat een gekwebbel :)
    Sorry heb ff geen puf om 10 pagina's te updaten, maar heb wel alles gelezen uiteraard. Er zitten toch weer enkele spannende tempers tussen... duimduimduim!

@hanna, tja ik zou ook zeggen dag 16 of 17 ei... misschien als temp vanaf morgen omhoog gaat dat FF wel een kruis geeft ook. ik hoop het voor je!

Nou mijn temp is helaas ook niks spectaculairs... mijn man en ik hadden vorige week (raar maar waar) ècht het gevoel dat het wel eens raak kan zijn... maar nu ik mijn temp zie :( geen dipje, geen extra hoge temp of niks. Het enige is dat ik vanaf dinsdag bijna zeker elk uur moet plassen (soms al gelijk als ik net ben geweest), maar ja... dat is nog een beetje te vroeg om een symptoom van te zijn hè :)

Maar goed, we wachten weer verder... iemand nog meer een koppie thee? ;)

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Bia: hmmm... dat kaartje ziet er anders mooi uit hoor! Ik had een dergelijk kaartje (kijk maar eens bij 'kaartjes zwangeren'), echt niet veel bijzonders, juist heeeeeel stabiel op 37 graden. Ik ga voor je duimen. Een gevoel dat het raak is zegt vaak best wat (had ik ook ;) En echt voor t eerst)

@ Dib: HALLOOOOHOOO! Waar blijf je? Kom ik speciaal vroeg m'n bed uit en dan ben je er niet? Is ie positief?! *duimt haar duimen eraf*

9. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hey die Marb, hoe is het met je.. las dat je nog niet zoveel 'last' hebt van je hormonen? :) Tja, heb toch ff naar jou kaartje gekeken, maar jij had wel een echte innestelingsdippie hè :)

En idd DIIIIIIIIIBBBBB... waar bennie?

10. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Goedemorgen!
    Spannende Dib, ik duim voor een positieve test!

Hier 4 dagen overtijd en nog steeds geen :evil: :evil: , afwachten maar!
    Temperatuur vanochtend weer iets omlaag, maar nog boven de rode lijn, mocht 'ie morgenochtend toch weer hoger zijn dan gooi ik er weer eens een testje tegenaan (again... :rolleyes: ).
    Wat vinden jullie van mijn kaartje?

Gisteren was ik de hele dag door flink misselijk, en ik ben flink moe de laatste tijd. Verder last van steekjes in onderrug, onderbuik en borsten.

Maar toch denk ik niet dat ik zwanger ben, ik denk dat mijn hormoonhuishouding gewoon (ahum :x ?) op hol is en dat het dus wel hormonale klachten zijn, maar dat dat niet gelijk zwangerschap hoeft te betekenen.

Wie weet komen de :evil: :evil: vandaag wel, dat zou in ieder geval duidelijkheid brengen ;) !

Fijne dag allemaal..... bijna weeeeeekeeeeend :D !

Liefs Bodeas

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, da's wel waar. Ik bedoelde meer dat m'n temperatuur niet speciaal hoog was. De vorige keer dat ik zwanger was schoot ie echt de hoogte in, en die bleef stijgen, elke 2/3 dagen. Echt een tri (of meer) phasic pattern!
    En dat was dit kaartje absoluut niet...

@ Bodeas: t zou idd heel goed kunnen dat je hormonen nog een beetje in de war zijn... Ik vind je eisprong ook niet superduidelijk namelijk... :oops: Ik hoop voor je dat t raak is! En dat anders je menstruatie gauw begint zodat je een nieuwe ronde kunt beginnen.

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen allemaal.

Ja hoor de :evil: :evil: hebben zich vanmorgen aangekondigd. Mijn temp zakte naar 37.0 dus mijn gevoel van gisteren klopte wel.

Ben uiteraard teleurgesteld maar wel een beetje blij dat ik wel duidelijk mijn ei heb kunnen vinden. Eerder dan ff. En dat mijn luteale fase ook gewoon 14 dagen is.

FF geeft nog steeds dag 24 als ei-dag op maar ik ben het er niet mee eens ;)

Dus op naar de volgende ronde.

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    jeetje wat balen djaar, ongi geworden.
    Rest houdt t nog spannend he?

Willen jullie nog eens naar mijn kaartje kijken :oops: ik slaap altijd om 11 uur, gisteren pas om half 1. Desondanks was mn temp hoger dan de laatste paar dagen: 36.59
    Maar ff geeft geen ei aan, terwijl dat volgens mij zo is maar ik temp voor t eerst. Maandag de laatste temperatuur van alles gehad, 36.20 en sindsdien alleen maar stijging.

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ meisje: ik kan je kaartje niet zien, de linkt klopt niet.

Edit: nu zie ik m ;)

15. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
  16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha, ik had m al gevonden ;)

Ehm... ik vind je kaartje niet zo duidelijk hoor... t Zou kunnen dat je ei al geweest is, maar ik weet t niet zeker. t Zou kunnen dat ff je ei op dag 15 zet als je temp morgen weer hoog is...

17. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ tijgertje: Fijn zeg, dat je uitslag goed was!

@ mosa: Zeker saai, en zeker nu hij niet verder wil zakken. :(

@ bodeas: balen dat je temp. iets gezakt is. Hopelijk stijgt hij morgen weer!

@ djaar: Balen dat je ongi bent geworden, hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!

@ marb: hoe is het nu met jou?

@ iedereen: mijn temp. wil niet verder zakken :( , terwijl ik toch weer voor bijna 100% weer beter ben. Hoop dat hij morgen wel verder zakt!

18. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    AAHH, Ik zit te trillen achter m'n pc. Check dit:!

19. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
  20. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    M'n temp was weer heerlijk hoog vanmorgen! Al drie dagen geen roze verlies meer dus ik moest er gewoon een test tegenaan gooien! :whistle: \:D/ :whistle:

Niet te geloven zeg! Samen met mijn vriend getest, wat een ongeloof!

Deel Deze Pagina