Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Mosa: dank je wel! We hadden eerlijk gezegd niet verwacht dat we spontaan zwanger zouden worden en zaten de maanden al af te tellen voor we weer terug mochten naar de fert.arts!

En nu jij/jullie ook!

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Dib@ Gefeliciteerd meis..Wat een super nieuws. Nog net op de valreep naar de juni mama's. Geniet er lekker van.

Dikke Kus Britt

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    gefeliciteerd dib!

Nu heb ik wel een ei. Wat houdt discarted in?

4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Dank je wel! Inderdaad een valreep-juni-mama!

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Discarted: wordt niet meegerekend. ( dat zijn die rondjes voor je ei boven het kruis )

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Meisje@ dan laat hij ff je temp wel staan, maar neem deze niet mee in de berekening voor je ei!

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mosa, bedankt voor je antwoord. Mijn temp ging vanmorgen verder omhoog naar 37,1 dus ik heb goede hoop dat het nu echt een keer gaat gebeuren. [-o<

Dib; van harte en geniet van je zwangerschap!!!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    DIB...JAAAAAAAAAAAAAA ZWANGER! GEFELICITEERD

9. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    He dames,

Ik heb nu toch wel het idee (n.a.v. mijn kaartje) dat ik dinsdag ei gehad heb. Vorige maand was het ook op de 17e. Weet wel dat dat er niets mee te maken heeft maar hij schiet daarna toch omhoog? Kan ff het fout hebben of zien jullie hier ook geen ei in?

Alvast heel veel dank

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa: bedankt voor je antwoord :)

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Dib: GEFELICTEERD meid! Ik zag dat jullie al lang bezig zijn en nu..eindelijk! Geniet ervan!

Mijn temp is nog steeds redelijk..wel ietsje gezakt maar nog steeds 37.0 en nog geen :evil: :evil: te bekennen gelukkig.
    Even een vraagje: wat betekenen die witte (lege) bolletjes in het kaartje bij FF?

12. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ sammie: Je kaartje ziet er goed uit, word spannend de komende dagen.

@ mosa: Hoop ook dat mijn temp. het liefst morgen nog, gaat zakken. Zeker ook omdat ik een meestal wel een vroege eisprong heb.. Wil me ei wel zien!

@ boesje: Je zou zeggen dag 16/17 je ei is geweest. Maar misschien komt je ei nog, over een paar dagen weet je het zeker.

@ iedereen een heel fijn weekend!

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ sterre: dat betekent dat je temperatuur van die dag niet betrouwbaar is. Dat is bijvoorbeeld als je vroeger of later getemperatuurd hebt, of als je 'sleep deprived' hebt ingevuld.

@ merels: het gaat goed met me. Nog steeds niet echt kwaaltjes, dus da's mooi! Jouw kaartje ziet eruit alsof je klaar bent voor je ei, fijn!

14. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ marb: Fijn dat het goed met je gaat zeg! Hoe zie je dat, dat mijn kaartje eruit ziet, of hij klaar is voor een ei? Dat kun je nu toch nog niet zien?

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Omdat je temp mooi omlaag is gegaan.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dib Gefeliciteerd! :D

Hier is mijn ei weg..nouja op FF dan ;)

17. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ marb: Mijn temp is niet helemaal te vertrouwen, omdat ik ziek ben geweest. Sinds ik ongi ben geweest is hij nog niet goed gezakt. Mijn temp. is normaal +/- 36.6. Hoop dat hij morgen wat meer zakt. (ben vlak voor mijn ongi ziek geworden, maar ben nu wel weer beter).

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    wow Dib gefeliciteerd meid, we zien je wel bij de juni mama's verschijnen hihi.

xxx joyce en voor alle andere succes met ei zoeken en wachten en testen enz.

19. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Oke ff een briefje bij gepakt ;)

Allereerst
    @Dib van harte meid...o wat super gaaf!!Na zo lang wachten snap goed dat je helemaal gek aan het worden ben!!Wij doen met je mee ;)
    Ga er maar lekker van genieten!
    Dan hier even mijn kaartje dat maakt het wat makkelijker...

@Marb ja zwanger dat zou mooi zijn... ;) Haha maar zoals je al ziet echt dik stug wit slijm gehad voor dag 43 dus echt niet vruchtbaar..snap echt nix van ff!
    @Mosa heb hier voor jouw ff mijn kaartje ook neer gezet dan kun je zien wanneer we geklust hebben ;) Ik dacht zo dat we toch goed bezig geweest zijn :D niet dan?Behalve dan net voor mijn ei als het dag 43 zou zijn geweest :( :cry:
    @Springmuis mooi dat je sollicitatie goed ging!Weet je al wat meer?
    @Hanna Fijna vakantie dan..lekker nix doen heerlijk!Sorry ik zie het eitje niet in je kaartje :(
    @Bia een innesteling dip hoeft niet persee hoor!Net zoals een ovulatiedip,dat hoeft ook niet persee!
    @Bodeas ik zie je ei wel zeker duidelijk...denk echt dat je zwanger bent...ik ga het in iedergeval voor je hopen!
    @Melissa ja ik weet het..maar wanneer was mijn ei..?Daar ben ik zelf nog niet achter?Dag 37 of 43..
    @Afrola nu geeft ff toch wel dinsdag aan of niet?
    @Meisje ff heeft zijn kruis geplaatst..op het wachtbankje ;)
    @Djaar echt jammer voor je meid!Op naar de volgende ronde!
    @Merels mijn temp bleef ook heel lang hoog..check mijn kaartje
    @Sammie ziet er goed uit meid!
    @Sterre..Ben zo benieuwd ;)
    @springmuis again..Haha hoezo ?nog geen ei gehad dan?
    @Boesje Ik denk idd rond dag 16,17 of mss wel 18

Nou volgens mijn heb ik nu wel iedereen gehad..

Ik heb de dagen voor 43 echt soms brokken witte dikke slijm gehad dus dan kan dat toch nooit mijn ei zijn geweest?
    Word zo gek van de onzekerheid!

En nogmaals een vreugde dansje voor Dib! :D :p

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @ lily26..Weet helaas nog niets meer over sollicitatie, ik denk pas volgende week!

over men ei :p : Nou hij gaf al een week aan dat mijn ei op dag 11 geweest was, nu vandaag mn tempje van vanmorgen ingevoerd en nu is mijn ei verdwenen :cry: lekker hoor die onzekerheid! :p
    maarja dan klussen we maar lekker verder, we hebben het hele weekend 8) ik vind het alleen steeds meer een moetje worden en vind het dan moeilijk om in de stemming te komen, word er altijd maar een beetje melig van, puberaal gedrag ;) vriendlief heeft er geen problemen mee, die vind het allemaal super leuk zo hahaha :)
    ach we zien het wel...zitten al behoorlijk ver in jaar 2 (met pil gestopt)..nu sinds een jaar echt intensief bezig..en verschuif steeds dat ik een afspraak moet maken bij de dokter..denk dat dat een beetje angst is...ach en nu is het weer als het deze maand niet lukt, gaan we naar de dokter, denk ook maar dat we dat eens moeten doen..maarhja..weer heel verhaal hiero ahaha!

Think positive 8) :)

en hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina