hi dames, vandaag de 1e echo gehad, en alles goed! Hartje klopt en vandaag precies 7 weken en 2 dagen... FF had het helemaal goed
@springmuis snap ik wel is bij ons af en toe ook hoor!Ach als je er maar om kan blijven lachen is het niet erg als je ruzie maakt waord het anders ja na een jaar mag je naar de dokter he..zou het wel doen als ik jouw was.. @Marloes fijn dat de echo goed was..altijd een opluchting lijkt me..maar je bedoelt denk ik 7wkn en 2 dgn he
Marloes Gefeliciteerd! en wat fijn dat de echo zo goed was en het hartje klopt ! @Lily: ja ik ga inderdaad maar eens een afspraak maken als mijn duiveltjes doorbreken..heb het nu wel een beetje gehad eigenlijk.. ruzie word er gelukkig niet om gemaakt..pfieuww we lachen er samen om maar we kunnen er ook samen behoorlijk om huilen als het weer eens niet is gelukt.. 8)
Kan iemand mij vertellen waarom ik een "bolletje" in mijn tempkaart heb staan? Zou ik dan toch geen eisprong hebben gehad?!
@All: Bedankt voor alle felicitaties! Af en toe verschijnt er een mega glimlach op mijn gezicht, moet wel oppassen dat niemand gaat vragen waarom! We willen het pas vertellen na de eerste echo (als alles goed verloopt). Heb vanmorgen het zh gebeld en we mogen 10 november voor de eerste echo! Ben zo benieuwt!
JAAAAAA DIB IS ZWANGER!!!! GEFELICITEERD!!! Geniet ervan meid, het is jullie gegund! @afrola, alsjeblieft een hele grote bak thee... het duurt nog ff hè @meisje en sammie; jullie kaartje zien er goed uit hoor! @djaar, jammer meissie... veel geluk deze nieuwe ronde @mosa, je bent weer mooi op weg naar je ei zie ik! @maar29, spannend dus bij jullie! @boesje, tja zou kunnen dag 17 of 18 maar heb je geen vruchtbaar slijm kunnen waarnemen? @lily, tja zou mooi zijn toch als dit je ei is geweest. duimerdeduim! @marloes, proficiat met je 1e mooie echo! Dat er nog zeker een paar hééle mooie mogen volgen! doeidoeiiiii
WOW DIB ZWANGER! SUPER GEFELICITEERD EN GENIET ER VAN... Oooohhhh... nu word ik zelf helemaal zenuwachtig. Wij zitten ook in de 16e ronde, zou het bij ons nu ook raak zijn. Dat zou echt geweldig zijn!
@ Bia, heerlijk die kop thee, dankjewel! enne de grote kop komt wel leeg hoor @ Marloes, wat fijn dat je het hartje hebt horen kloppen en de echo er goed uitzag. @ zeehondje: hopelijk is de 16e ronde voor jullie ook de geluksronde [-o< @ all: Het is WEEKEND ! Echt heerlijk, lekker uitslapen, niks doen, lekker koken.... Iedereen een heel fijn weekend gewenst!
hey dib.... wat lees ik nou in de snelligheid... geweldig! van harte gefeliciteerd.. (en nou ga ik bijlezen)
zo daar ben ik weer eens een keertje.... Flink wat bij te lezen zie ik 8) @hanna: ik denk dat jouw temp nog wel ietsie zal stijgen. Maar in ieder geval is het nu al een mooie aanduiding voor je eitje. Ik denk dat FF het kruisje op dag 15 zet mede vanwege de positieve ovu test. Normaliter zou ik denken dat je ei op dag 17 is, omdat daarna je temp duidelijk hoger is dan de 3 dagen ervoor. @bia: wat niet is kan nog komen hé..... maar sommige vrouwen krijgen ook geen dipje en zijn toch zwanger. @bodeas: ik wil je niet ontmoedigen, maar het lijkt mij haast wel of je ongi onderweg is.... natuurlijk hoop ik van niet, maar een meerdaagse daling laat bij mij altijd ongi aankondigen..... Whatever het wordt.... het geeft wel duidelijkheid dan (of zwanger, of je superlange cyclus is ten einde, en je kan met een nieuwe beginnen). @djaar: jammer van die duivels. Veel succes in de komende ronde. Ben wel blij om te lezen, dat je zelf meer duidelijkheid hebt. Dat FF het kruis op dag 24 zet is, omdat pas daarna je temp hoger ligt dan de 3 dagen ervoor. Zo berekent FF dat o.a. @meisje: mooie eisprong hoor. Erg duidelijk op de kaart. Ik zie trouwens wel een kruis hoor. @afrola: ik denk dat het een dag eerder was hoor..... succe sop het wachtbankje @sammie: jouw temp blijft ook mooi hoog zeg!!! toppie! @mosa: hey ik loop 1 dag achter op jou haha... spannend op weg naar ons ei... @boesje: Ik denk ook dag 17. Maar omdat je temp daarna nog niet duidelijk hoger is geweest als de 3 dagen voor je ei, kan FF nog geen conclusie nemen. NOg even afwachten dus..... @springmuis: dat komt omdat je temp lager is dan voor je "eisprong", FF calculeert, dat je temp na je eisprong minimaal hoger moet liggen dan 3 dagen voor je ei (ik geloof dat ik in herhaling val hier hahahaha). En omdat er geen temp vanaf dag 1 is ingevuld, kan FF niet nauwkeuriger zijn. @lily: waarom zet FF jouw kruis zo laat? Ik zou haast denken dat ie op dag 38 al is geweest. @marloes: toppie dat je eerste echo goed was. Lekker gevoel dat alles klopt hé?? Ik heb even een paar dagen niet getempt. ONregelmatig geslapen en verslapen. Wil het vanaf morgen weer opnemen.. (had niet gedacht, dat ik het tempen zo makkelijk kon laten)...