Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Morgen is het zover
    Dan zitten we weer vroeg in nijmegen

Hoop dat de uitslag van me vriend zijn zaad goed is
    als het bewerkt is

Brrrrr ben best wel zenuwachtig
    straks de oxezepam innemen om rustig te slapen

Liefs Tijgertje23

2. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Nou, dat is zeker geen ontmoediging, want ik reken helemaal niet op een zwangerschap en zou echt allang dólblij zijn al er eindelijk een ongi komt (en er dus echt een 1e eisprong is geweest)!

Mijn grootste angst is dat er niks komt, én geen ongi, én niet zwanger.
    En dat het dus ook nog geen eisprong was.... :(

Nou ja, de komende dagen zullen het wel gaan uitwijzen!
    Eerst maar eens kijken wat de temperatuur morgenochtend doet ;) !

En anders kan het best zijn dat ik volgende week al met de huisarts bel, ik ben het wachten op cyclus/eisprong inmiddels wel zat....
    Ik zit vandaag op dag 101 van mijn 1e cyclus :confused: ...

Fijne avond nog allemaal!

Groetjes Bodeas

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Morgen kom ik weer uitgebreid reageren op iedereen! Ik ben hier vanochtend geweest, maar al weer veel nieuwe pagina's :D
    Maar ik wilde Tijgertje even héél veel succes wensen voor morgen!
    Hopelijk slaap je vannacht een beetje en gaat morgen alles goed!
    Ik zal een je denken!

Weltrusten meiden!
    Liefs Mosa

PS Dib, is het al een beetje tot je doorgedrongen?!

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Whaaaaaaaaaa DIB GEFELICITEEEEEEEEERD!! Het is je zo gegunt na het lange wachten, geniet ervan :D.

@ Marloes, gefeliciteerd met de goede echo! Super nu kun je echt 100% genieten lijkt me :D.

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik haat me lichaam.. Nog steeds ongie en 1 dag spotting gehad. Ik weet het ff niet meer. Ik droom bijna nooit en heb nooit over zwangerschap of iets in me leven gedroomd. Maar nu al 2x over een zwangerschaps test die positief is.. En ik denk niet eens over een test na :( alleen maar over een eisprong. Als ik maar een eisprong krijg.. Snap niet waarom ik dan over een test droom! Wat word je toch onzeker met die bloed troep, rot temp en geen eisprong.

6. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Goodmorning y'all!

@tijgertje, veel succes vandaag! Ik steek ff een kaarsje voor jullie aan!
    @bodeas, jeejte nou zeg ik hoop ook voor je dat ongi gauw komt (of posi-test natuurlijk :D )
    @myprecious, ehm, ik weet ff niet meer of je laatste cyclus een test had gedaan maar (misschien zeg ik iets stoms) maar anders doe ff een testje dan weet je iig zeker of het iets is of niet :confused:

ik heb gisternacht gedroomd over een eiland ooievaars en vannacht over 'onze baby' :) who knows?!?!? nog 1 weekje......

7. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Mijn temp is vanmorgen eindelijk naar normaal gezakt! \:D/
    Eindelijk!

Fijn weekend iedereen!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Met haarverf in mijn haar die in moet trekken, zal ik even reageren op iedereen :)

@ Boesje, erg lastig kaartje zeg! Ik zou inderdaad denken dat je eisprong op dag 17 was, maar vreemd dat hij gisteren lager was. Hoe is je temp vandaag? Waarschijnlijk geeft ff alsnog een kruis als je temp de komende dagen weer hoog is.

@ Sterre, *blaas*, hopelijk is je temp vandaag weer hoog en blijft de ongi weg! Ik duim voor je!

@ Springmuis, ook al zo'n lastig kaartje! Vervelend is dat hè, dat je blijft twijfelen of je eisprong nu geweest is of niet! Ik denk aan de hand van je vorige cyclus nog niet, maar dat hij op het punt staat te springen. De vorige keer ging hij namelijk ook iets omhoog en toen daalde hij. Daarna ging hij weer iets omhoog en bleef hij een stabiel en toen kwam je eisprong. Dus ik denk dat hij gisteren of vandaag is. Ook is je temp deze keer meer op het niveau van voor je eisprong de vorige keer. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk ;)

@ Lily, jullie hebben dus nog 3 dagen voor je ei geklust als hij op dag 43 gesprongen zou zijn. Inderdaad niet echt heel goed, maar het kan wel! Maar toch kan dag 37 ook nog ;) Ik ben benieuwd naar je temp vandaag.

@ Marloes, wat fijn dat de echo goed was! Geniet er maar lekker van!

@ Bia, mooi stabiel kaartje met een duidelijke eisprong!

@ Ingiemoppie, lekker toch een paar dagen niet tempen ;) Heel veel succes deze ronde, hopelijk ga je Dib achterna!

@ tijgertje, nogmaals heel veel succes vandaag!

@ Bodeas, en hoe was je temp vandaag? Ging je nu vandaag testen als hij nog hoog was?

@ MyPrecious, wat irritant weer meid. Maar je zit nu nog maar op dag 10, dus ook al geloof je er zelf niet meer in, deze cyclus kan er wel een eisprong aankomen. Eerst moet maar eens dat stomme bloeden stoppen, een dikke knuffel voor jou!

@ Merels, het heeft even geduurd maar eindelijk is je temp weer normaal. Succes met klussen ;)

@ all, ik ga er als een speer voorbij, want ik moet de haarverf gaan uitspoelen!

9. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Goedemorgen iedereen!

Mijn temperatuur was vanochtend inderdaad weer wat gestegen, en nog steeds geen ongi.
    Ik heb er wederom een test tegenaan gegooid, deze keer die van Kruidvat (die gevoelige, van 2 voor €4,99).
    Vorige keer testte ik met MatCare, die is trouwens in theorie even gevoelig.

Maar ook de test van vanochtend gaf negatief aan.
    Afwachten dus maar, hopelijk toch binnenkort alsnog een ongi (of positieve test, maar dat lijkt me niet)!

Iedereen een goed weekend!

Liefs Bodeas

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bah, wat frustererend voor je Bodeas! Laat dan de ongi maar komen, dan kun je in ieder geval weer verder. Sterkte!

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Zeehondje: Zo zie je maar dat je ook in ronde 16 nog alle kans hebt om zwanger te worden! Hopelijk is dit ook jouw geluksronde. Weet je al wanneer je gaat testen?! Morgen?!

@Tijgertje: Succes vandaag!

@Bodeas: Jeetje meid, heb je al eens met de huisarts overlegt? Dag 101 is niet mis :(

@Mosa: Het dringt langzamerhand een beetje door af en toe moet ik lachen om de stomste dingen, komt vast door de zenuwen ;)
    Vanmorgen nog een keer getest en een super duidelijke test (Mijn vriend wilde perse nog een keer testen! de schat!)

@Myprecious: Heb jij inmiddels al eens contact gehad met je huisarts? Dit duurt wel heel lang zo.

Vandaag een beetje misselijk kan natuurlijk ook gewoon van de zenuwen komen! Krampen maar niet echt ongi krampen, het voelt anders.
    Verder helemaal geen klaag hoor!

12. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Nee, nog niet.
    Het schijnt min of meer 'normaal' te zijn dat het na het stoppen met de pil wel een half jaar of langer kan duren voordat je cyclus op gang komt en veel huisartsen schijnen voor die tijd ook nog geen actie te willen ondernemen.... :(

Ik heb natuurlijk liever ook dat het uit zichzelf op gang komt, maar mijn geduld begint wel een beetje op te raken, vooral nu het leek/lijkt (?) alsof ik eindelijk een eisprong heb gehad, maar vervolgens gebeurt er weer niets, niet ongi en niet zwanger. Ik zit nu op 19 DPO.

Ben dus bang dat het wellicht géén eisprong was... maar toch, waarom is mijn temperatuur dan al 2,5 week hoger dan normaal :(: :(:

Tja, ik weet het ook niet.... kan alleen nog maar even verder afwachten!

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    jeetje bodeas wat lang zeg.. Hoop voor je dat er niet meer aan de hand is, ik was allang naar de ha geweest.

[​IMG] Mijn kaartje. Gisteren heel laat gaan slapen, desondanks een hele hoge temp gehad

14. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Ik hoop het ook ;) !
    Ik wacht nog even de komende dagen/week af wat er gebeurt na mijn 'zogenaamde eisprong' en daarna ga ik inderdaad maar eens met de huisarts bellen, denk ik.

Jouw temperatuur is inderdaad mooi omhoog, Meisje87.

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen meiden!

Hier mijn kaartje...

16. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Jeetje Sammie, jouw kaartje ziet er goed uit! Heb je al bedacht wanneer je wil gaan testen?!

Wacht, ik zal wat HCG'tjes strooien!

HCGHCGHCGCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Iedereen goed wakker geworden in het weekend?
    Net mijn ontbijtje op en nu weer even tijd voor mijn verslaving ;)

@ Tijgertje: heel veel succes vandaag!

@ Mosa: Is het verfen uiteindelijk gelukt?

@ Sammie: mooi kaartje!

@ Bodeas: je hebt echt een vreemde lange cyclus! Ik denk echt dat je hier gewoon mee naar de huisarts kunt hoor! Ze zijn er ook voor om je eventueel gerust te stellen, maar een cyclus die zo lang duurt kan hij/zij toch ook niet normaal vinden?

@ Meisje: het is nu wel duidelijk dat je ei is geweest idd, je kunt 'rustig' op het wachtbankje plaats nemen ;) Gezellig samen wachten tot onze NOD die ongeveer gelijktijdig is want ben ongeveer net zo ver.

@ Dib: 9 maanden een big smile :D

@ myprecious, balen meis dat die ongi opnieuw zo lang blijft aanhouden, als je het echt niet vertrouwd gewoon contact opnemen met je huisarts hoor!

@ merels: fijn voor je dat je temp eindelijk goed is gezakt. Kun je weer met een goed gevoel naar de vruchtbare dagen, veel plezier dus ;)

@ Bia: hopelijk waren het geen luchtkastelen, nog even een paar dagen dromen en dan weet je meer... Spannend.

@ all: Fijne dag!

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Sammie vangt heeeel veel hcg van dib!*

Ik ga maandag testen aangezien ik dinsdag een bloedtest krijg...

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Oh Dib dank voor de HCG'tjes,

Vang er snel wat op, misschien helpt het wel om mijn bevruchte eitje (ik ga uit van het positieve) de komende dagen goed te laten innestelen ...

20. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    afrola mn banner staat verkeerd ingesteld, ik heb ook nog 9 dagen ipv tien ;)

Deel Deze Pagina