Hi allemaal, ik heb waarschijnlijk vanmorgen m'n eerste bloedverlies gehad. Bij het afvegen was het volgens mij heel licht roze op mijn wcpapiertje. Maar ik had nog zo'n slaperige kop dat ik hoop dat ik het verkeerd heb gezien, haha. Durf nu niet meer naar de wc, want weer spotting zou toch echt betekenen dat we weer niet zwanger zijn. En ik vier morgen mijn verjaardag (ben maandag echt jarig) en wil dan niet sacherijnig zijn. Maar ja, zal toch een keer naar de wc moeten gaan. Jullie horen het wel... Dib bedankt voor het HCG, misschien helpt het toch nog! En Tijgertje veel succes vandaag. En de rest; sterkte met wachten, wachten en nog eens wachten. Wat wachten we toch veel af in ons leven zeg
Ow balen zeehondje, ik hoop dat het niet doorzet! En wat er ook gebeurt qua wel/niet ongi, hoop dat je in ieder geval morgen een superleuke dag hebt ! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag !
Dank je! En wat jou lange cyclus betrefd, dat is denk ik nu erg moeilijk voor je. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent en dat lijkt me erg lastig. Wel eisprong, gen eisprong, komt ie binnenkort dan wel... Ik zou als ik jou was inderdaad volgende week even langs de huisarts gaan als je nog niet ongi bent geworden. Dan kan die je in ieder geval even geruststellen denk ik. Sterkte!
@ Bia, ik heb in het begin van me vorige cyclus een test gedaan omdat ik toen ook amper ongesteld was maar wel heel lang.. En toen was die dik negatief. En als ik een eisprong had gehad zou ik zeggen het kan, maar me temp zegt wel genoeg daarover .. Spannend voor jou. Droom je ook wel vaker over babys enzo? @ Mosa, thnx voor je bericht. Moet idd ooit een eisprong komen. Maar misschien wil het niet uit zichzelf komen...? @ Bodeas, wat irritant zeg. Ah ik weet hoe onzeker je je kan voelen, denk bijna iedereen wel hier! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.. En het is idd normaal dat de 1 erg ontpilt en de ander niet, we zitten beide in een rotsituatie zo! Maar je hebt huisartsen die wat voorschrijven om een ongesteldheid op gang te brengen. De mijne is zo niet, maar je het er ook goede huisartsen bij. Meiden, ik heb een kaartje gezien op FF en diegene was net gestopt met de pil, miskraam gehad, en deze cyclus had ze wel een eisprong maar ook heel veel spotting bijna de hele maand lang. Ik denk toch dat ik miss een vruchtje verloren heb de cyclus na de pil... Ik heb nu ook steeds dikke slierten rood bloed en me ongie is nog wel steeds licht. En ik wil echt nog wachten om naar de HA te gaan om privé redenen. Hij heeft geen zwijgplicht tegenover mijn ouders (heb 'k zelf zo geregeld) en ik ben bang dat hij dan iets zal zeggen .
aha... dat wist ik niet.... maar dan zou ik dus niet te lang wachten en eindelijk die afspraak maken. Dan weet je meer over je cyclus en misschien kunnen ze het opwekken met een medicijn, waardoor je eventueel de volgende cyclus in een wat duidelijkere cyclus komt.
Heej meiden... Hier is mijn ei nog steeds zoek..3e dag op rij 36.5... begon gisteravond wel te twijfelen of ik nou echt getempt had en of ik het niet gedroomd had ( kon uitslapen zet dan wel de wekker op 7 uur..) kan me echt niet meer herrinneren dat de wekker is gegaan en dat ik heb getempt.. ik denk dan laat ik die van gister wel leeg maar dan heb ik ineens toch weer een ei op dag 11..en dan denk ik hm...weet niet of ik nou die 36.5 moet invullen of leeg moet laten.. iemand tips? Liefs Springmuis zo en nu ga ik even terug lezen..
@ Mosa: Ja het is inderdaad super vervelend, klus dan ook maar gewoon door, al 2 weken achter elkaar met 2 rustdaagjes haha maar het ziet er naar uit dat ik nog even moet
tijgertje: succes vandaag in nijmegen!! myprecious: kun je bij de ha niet een verwijzing naar de gyn krijgen. misschien is het wel iets anders wat bij jou die lange bloedingen veroorzaakt. Ik weet wel, toen ik zo'n 20 jaar oud was had ik ook altijd menstruatie van 10 dagen. Flink balen destijds... bia: dat schijnt een goed teken te zijn (hoor ik wel van meerdere), die dromen... spannend hoor!!! mosa: wat voor kleurtje heb je erin gedaan??? meisje: sjee wat een grote stijging zeg.... mooi kaartje. ik duim voor je. sammy: ook mooi kaartje zeg!! duimerdeduim afrola: ik zie dat FF een mooi kruisje heeft neergezet... net wat ik al dacht op dag 15... zeehondje: ik hoop dat het alleen maar spotting is en dat je morgen alsnog posi kan testen.. bij deze alvast gefeliciteerd. springmuis: succes en nog even vol houden met klussen hoor. Je kan je temp ook op discarded zetten, dan geeft ie het wel aan , maar rekent het niet mee. groetjes, ingrid
@zeehondje, thanks. Denk dat ik inderdaad komende week de huisarts ga bellen. Ik ben nu ook al weer de hele dag door vrij misselijk.. en rare steekjes in onderrug/lies/borsten.... dus ik denk dat mijn hormonen toch in de war zijn en die cyclus duurt nu wel lang genoeg ! @MyPrecious, voor jou is het ook rot, die cyclussen zonder ei! Hoop dat daar gauw verbetering in komt! Zou trouwens vreemd zijn (in mijn ogen) als je huisarts hierover iets zou zeggen tegen je ouders... je bent toch volwassen, wat hebben je ouders er mee nodig als je om deze redenen bij de huisarts langs komt? In ieder geval succes! @Springmuis, schrijf je je temperatuur nooit op direct na het tempen? Dat doe ik wel, en dan ga ik weer verder slapen ! Ik heb gewoon pen&papier op het nachtkastje liggen !
MyPrecious, Iedere huisarts heeft zwijgplicht, word dit overtreden, dan heb jij recht om hiertegen een rechtszaak te starten.
@ Ingiemoppie, wat zou het dan kunnen zijn....? Ik heb het opgeteld heb al langer dan 40 dagen bloed verlies als ik die spotting mee tel . Vind het echt eng om naar de HA te gaan. En over die zwijgplicht, mijn ouders hebben binnenkort nog een afspraak met de HA en dat gaat dus over mij. En ook daarom durf ik nu niet naar de HA te gaan ... Misschien dom, maar goed .. Ben bang dat die gaat zeggen dat het nu niet de tijd is om aan kinderen te beginnen of wat dan ook . Altijd als ik met iets bij de HA kwam schreef hij wat voor en hielp het niet, als ik dat dan aangaf kon hij niks meer doen. Allemaal dingen waarom ik niet zo snel naar de HA wil & durf eigenlijk .. Mijn moeder maakte van de week nog zo'n opmerking "het is toch wat dat vrouwen ongesteld moeten zijn". Ze was net ziek geweest en nu ongesteld. In der hele leven heb ze nooit zo'n opmerking gemaakt, net alsof het een zin met gedachte achter zit. Alsof ze weet dat ik zolang bloedverlies heb, prop me tampons bij hun onderin het afvalbakje in de wc. Voel me ook zo onzeker zo, gisteravond super gezellige avond gehad en 's avonds probeer ik ruzie te zoeken met me vriend alleen omdat ik zo onzeker ben.
als er plaats is, kun je vaak wel overstappen hoor! gewoon informeren bij 'n andere dokter... hoeft degene die je nu hebt nog van niks te weten
Jammer, geen zwangerschap deze ronde voor ons. Net naar de wc, veegjes bruin bloed in slipje en bij afvegen ook heel licht bruin. Ga er van uit dat ik dus ongesteld ga worden. Wel balen weer hoor!
@ Marloes, Okay, nou ik wacht wel af... En miss over een maand dat ik dan naar me eigen HA ga... Moet toch geduld hebben want me eisprong kan pas tussen volgende week woensdag en die woensdag erna komen. Nooit gedacht dat zwanger worden zoveel met je zou doen.. @ Zeehondje, Hopelijk zet de ongie toch niet door..
Hè Zeehondje, dat was niet de afspraak! Balen meid! Een hele dikke knuf van mij! Stomme, stomme, stomme ongi!!