Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hier vanochtend getest en was er zo zeker van....maar helaas weer negatief! :evil: :cry: Wanneer zal het onze ronde worden?
    Naja dinsdag voor het eerst naar de gyn en dan zal ik wel wat meer horen..

Reageer later nog wel weer op iedereen..ff geen puf nu :(

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

@ Bodeas, fijn dat je temp lager is! Klinkt een beetje raar maar hopelijk word je vandaag ongi. Dan kun je tenminste verder! Ik ben benieuwd!

@ Tijgertje, wat fijn voor jullie! Hopelijk kan er dinsdag wat teruggeplaatst worden, ik ga voor je duimen!

@ Meisje, als je temp morgen weer omhoog gaat, dan kan het een hele mooie innestelingsdip zijn!

@ Sammie, houden zo die temp!

@ Gaby, klus ze ;) En er zit zeker een duidelijk patroon tussen deze cyclus en de vorige!

@ Hanna, grappig dat je met een zaklamp onder de deken gaat :D
    Ik temp eerst, dan doe ik heel snel het lampje op mijn nachtkastje aan om te kijken en dan doe ik hem weer uit.
    Maar je temp gaat mooi omhoog nu!

@ Lily, wat balen zeg! Maar misschien was je nog wel iets te vroeg met testen? Dinsdag zul je inderdaad wel meer zekerheid hebben. Sterkte in ieder geval!

Liefs Mosa

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @ Bodeas: hahaha :D ja was echt niet moe gewoon :confused: was ook helemaal vergeten mn wekker te zetten op 7 uur..gelukkig was ik om 6:59 ineens wakker :D

@ Tijgertje: Wat goed zeg! 26! en gelukkig is de pijn wel meegevallen dan! spannend allemaal! Ik duim voor je!

@Gaby: Succes met je ei! :D

@Lily: Balen zeg! *Knuf*

@ All: Mijn temp is gestegen :D zit nu op 36.7 :D

Liefs Springmuis

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Twinny, nou mijn ouders zijn voor mij dus met iets bezig en daar hebben ze ook contact met de HA over.. Daarom zit ik even in een dubbele situatie zo :( . En denk dat de HA misschien daarom ook zal zeggen dat we niet klaar voor kinderen zijn en me niet wil helpen hiermee. En het voelt voor ons idd goed, maak me ook zo druk wat anderen denken.. Waarom is zwanger worden niet makkelijk dan waren we van alle shit af haha.

@ Mosa, idd vervelende situatie.. Maar mijn ouders hebben dus contact met de HA voor mij, zoals ik hierboven schreef aan twinny.. En misschien verlult die zich of weet ik veel wat. En het voelt ook heel dubbel als ik nu zelf heen zou gaan. Maar me eisprong kan tussen aankomende woensdag en volgende week woensdag komen, dus ik moet me nog niet zo druk maken :( doe het alleen wel. En jou kaartje ziet er spannend uit trouwens, misschien krijg je je ei wel eerder?

@ Meisje87, innesteldipjeee! Nou goed duimen dat het goed ingenesteld zit straks!

@ Lily, ik denk dat je ei pas op dag 43 is geweest meid. Het kàn nog.

@ Springmuis, SpannneeeNd

.

Ik voel me alweer wat beter. Ik moet maar gewoon afwachten eerst. Gisteravond weer hele gezellige avond gehad met familie en vrienden en toen we thuis kwamen voelde ik me weer rot om alles. Om de kleinste dingen ga ik ruzie maken. Had echt nooit gedacht dat dit zoveel met mij zou doen. We dachten we stoppen met de pil en we zien wel hoe het loopt, we hoeven niet meteen zwanger te raken. Het mag ook over een half jaar ofzo als het maar komt. En zo denk ik er nog over, alleen al die dingen in me cyclus maken me onzeker. Daar kan ik gewoon niet tegen. Maar ik ga gewoon door met tempen, 's ochtends een tampon in en dan is 's middags het bloeden wel weer voorbij. Zal er wel bij horen: ontpillen..

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Myprecious: * Knuffel*

6. MyPrecious

Dankje wel Springmuis :) . Weet jij ook of je in je vorige cyclussen een eisprong hebt gehad? Vraag me dat af omdat die langer waren dan deze cyclus :eek:.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    dit is mijn 2e cyclus dat ik temp ;) in mijn vorige cyclus had ik me eitje op dag 21...en daarvoor...ik heb geen idee :p

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Bijna aan het einde van het weekend en eindelijk weer ff tijd om te kijken en reageren. Hebben vandaag hard gewerkt, eerst flink aan het schoonmaken geweest en daarna nog met mijn mannetje aan het sporten geweest buiten. Nu even tijd om bij te komen...

@ mosa: veel plezier met klussen

@ Hanna: fijn dat je temp nu echt is gestegen

@ Meisje: lage temp is waarschijnlijk een dipje hopelijk van de innesteling dus geef de moed nog niet op hoor!

@ teigertje: wat fijn dat alles goed is gegaan en volgende week terug voor de terugplaatsing van de eitjes, spannend hoor, hopelijk blijft het allemaal zo voorspoedig gaan...

@ Springmuis: je hebt best een spannend kaartje mooie stijging...

@ MyPrecious, schrijf je onzekerheden maar lekker van je af hoor daar is het forum ook voor en een dikke 'elektronische' knuffel voor jouw.

@ Gaby welkom terug en succes met het vinden van je ei

@ Lily: balen dat je nega testte hopelijk geeft de gyn je snel wat duidelijkheid

@ Bodeas: hopelijk komt je ongi snel door, dan kun je hopelijk aan een nieuwe en kortere ronde beginnen

@ Sammie: het wordt steeds spannender, weet je al wanneer je wil gaan testen?

@ Hanna en Zeehondje: Gefeliciteerd (alvast) en waren / zijn jullie feestjes gezellig?

@ Dib nog steeds een big smile? hoe staat het eigenlijk met eventuele zwangerschapskwaaltjes?

@ iedereen die ik vergeten ben: succes met het vinden van je ei of met wachten...

Bij mij blijft mijn temp nog altijd hoog, de lf start deze ronde wel duidelijk hoger dan de vorige ronde tsja of dat wat betekent? Ik zal het wel zien.

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Aanwezig ;)

- pijnlijke (.)(.)(nog steeds)
    - rare soort kramp, niet echt ongi kramp
    - af en toe heel misselijk, nu al!

Voor de rest prima, vind het heerlijk om deze kwaaltjes te hebben ;)

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Haha Dib :) nu je weet dat het voor een goed doel is zijn zwangerschapskwaaltjes niet erg ;) Dat snap ik wel...

Mijn (.)(.) zijn ook weer eens gevoelig en aan het groeien... Maar dat deden ze de laatste rondes ook zonder resultaat. Dus ik sta niet echt te springen dat ik ze nu alweer voel... ;)

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik voelde de ze ook elke ronde na mijn eisprong tot aan mijn ongi. Nu blijven ze dus pijnlijk! Niet erg hoor!

12. MyPrecious

@ Afrola, jou kaartje ziet er goed uit, hopen op goed nieuws straks!

@ Dib, hihi prachtig om te lezen dat je je er goed bij voelt, alle kwaaltjes. Het is jullie ook zo gegunt :D. Geniet er maar lekker van en door de kwaaltjes heen kijken :D.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, als ik nu zo naar je kaartje kijk, denk ik wel dat je eisprong op dag 11 was hoor. De vorige cyclus had je ook alleen maar vergelijkbare temps na je eisprong. Mocht er nog een volgende keer komen (hopelijk niet natuurlijk!), dan zou ik wel gelijk beginnen met tempen.

@ MyPrecious, we gaan gewoon met z'n allen héél hard duimen dat je binnenkort een eisprong krijgt zodat je niet eens meer naar de ha hoeft!

@ Afrola, hopelijk is het een goed teken dat je temp hoger is dan de vorige keer!

@ Dib, veel plezier met al je kwaaltjes ;)

@ Hanna en Zeehondje, nu zijn jullie bijna jarig! Van harte gefeliciteerd! Dat jullie maar goed verwend mogen worden en een leuke dag hebben!

Liefs Mosa

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@springmuis, ik vind dat je eisprong wel duidelijk is hoor.... op dag 16. Maar omdat er van voor je eisprong te weinig informatie is, kan FF daar geen dikke lijn/kruis van maken. Gezien je vorige cyclus zou ik dag 11 wel extreem vroeg vinden.
    @bodeas.... hoe voel je je vandaag? Nog steeds misselijk? Zou het kunnen dat de menstruatie in aantocht is?
    @myprecious: soms kan het te maken hebben met een cyste of iets in die richting (niet gelijk schrikken hoor, ik opper maar wat). Het hoeft natuurlijk niet dat te zijn, maar deze lange bloeding vind ik zeer ongewoonlijk. Wat je ook kan doen is, je ha bellen en hem vertellen, dat hij zwijgplicht heeft ten opzichte van je kinderwens. Dan mag hij namelijk in het gesprek met je ouders niets in die richting vertellen en ook niets aanduiden. Hij kan dan wel over andere dingen praten.
    @zeehondje: hé bah nee he..... dikke knuf...
    @hanna: zoals FF het aangeeft staat ie goed hoor (mijns inziens). Het is idd zo, dat na de positieve ovu test je binnen 48 uur je ei krijgt. Waarschijnlijk heeft je urine op die dag 15 de piek gemeten, maar je ei moest nog springen. Kan goed hoor.....
    @twinny: succes deze ronde!
    @mosa: hahaha, oké dan... veel plezier met het klusseizoen en de jacht naar je ei!!
    @tijgetje: super zeg!! ben benieuwd morgen!!
    @meisje: ziet naar een innesteldip uit, maar dat kan je pas echt weten als je een positieve zwangerschapstest in handen hebt. Dan weet je met terugwerkende kracht dat dat de innesteling was.
    @sammie: nog steeds mooi kaartje!!
    @gaby: yep.. mooi patroon en duidelijk op weg naar je ei. Succes met klussen.
    @lily: als FF inderdaad je eisprong zo laat zet, dan zou je nu te vroeg hebben getest..... Dan zou je pas eind volgende week of zo kunnen testen. Ben benieuwd wat de gyn dinsdag gaat doen (misschien bloedtest?)... succes alvast.
    @afrola: ziet er goed uit zeg!!!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ben vandaag ongie geworden..snif...op naar het volgende kaartje.
    Gelukkig wel een normale cyclus van 29 dagen gehad, was enorm bang dat ik onwijs zo moeten ontpillen e.d. Hoop niet dat dat alsnog kan gaan gebeuren.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @ Mosa: Ja ik begin toch ook steeds meer te denken dat het toch dag 11 is..maarja het is nog maar afwachten, temp eigenlijk niet tijdens de duivels omdat ik zo een buikpijn heb dat ik er niet aan denk en al blij ben als ik slaap en dan dus geen pijn heb :) maar ik ga het de volgende keer proberen..ach nee tuurlijk niet..er komt geen volgende keer :) ;) :D

@ Ingiemoppie: Moeten maar afwachten tot ik op dag 34 zit denk ik..en dan merken we wel waar hij is geweest :p

@ Sterre: Balen meis! *knuff*

@ Dib: Wat klinkt het toch lekker raar als ik zeg dat ik het fijn voor je vind dat je je heerlijk voelt met die kwaaltjes ;)

@ Afrola: Ik vind het ook erg spannend inderdaad! dat wachten..ik heb er een hekel aan hoor! bij jou is het ook spannend zo te zien ;)

@ De rest: ik ga mijn bedje in..heb een ontiegelijk zwaar hoofd (pijn?) en maagzuur..afkickverschijnselen denk ik :p ( al een week geen cola meer hoera! :p :) ) Slaap lekker allemaal! ben benieuwd naar de volgende tempjes!

Heel veel liefs Springmuisje

17. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Zeehondje en Hannah1974:

VAN HARTE GEFELICITEERD! Weer een jaartje ouder ;)

18. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Goodmorning!

Happy birthday to de jarigen van vandaag :D !

Mijn temperatuur doet ERG vreemd...
    gisteren: 36,41
    vanochtend: 36,96 :confused: !

Mogelijke conclusies:
    A) Ik heb helemaal nog geen eisprong gehad op dag 83 maar heb de eisprong nú (gisteren)
    B) Ik was al rond 04.40 steeds wakker en aan het draaien, terwijl om 05.30 de wekker gaat en ik dan altijd temperatuur... ik werd ook erg 'warm' wakker voor mijn gevoel, hele lijf voelde warm aan!
    Misschien dat de meting daardoor beïnvloed is.... :(:
    B) Mijn lijf doet gewoon raar :D

Enniewee, ik wacht even af wat de temperatuur morgen doet.
    In die eisprong van dag 83 geloof ik ook al niet meer.... luteale fase duurt dan echt onwaarschijnlijk lang, Fert.friend heeft het kruis inmiddels ook al in stippellijn neergezet omdat hij de luteale fase erg lang vindt.

Kan best zijn dat ie over een paar dagen het kruis verschuift naar gisteren.... als mijn temp. de komende dagen hoog blijft!

19. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
  20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

daar zijn we weer. Hier geen nieuws hoor. Nog steeds :evil: :evil: maar een nieuwe ronde temperaturen is weer begonnen. Ben alleen maar benieuwd wanneer mijn ei te vinden is.

Voor de rest lees ik gezellig met jullie mee en probeer ik alles bij te houden (incl. mijn werk)

Deel Deze Pagina