Goedemorgen allemaal, Weer een nieuwe werkweek aangebroken... @ sterre: balen dat je ongi is doorgebroken, maar het is wel fijn dat je cyclus niet zo lang is. Veel succes in de volgende ronde! @ springmuis: dat wachten vind ik idd ook niet zo fijn, moet je geduld voor hebben en zo en ik stond niet vooraan toen ze dat uitdeelde Is je hoofdpijn wel weer weg na een nachtje slapen? @ Bodeas: Aan de ene kant zou het fijn zijn als je nu je eisprong hebt dan is er misschien toch nog een kans. Aan de andere kant mag die lange cyclus van jou ook wel eens over zijn. Pfff lastig hoor, sterkte ermee. @ meisje: je tempkaartje ziet er mooi uit, die dip maakt het nog spannender! @ Djaar: succes in de nieuwe ronde @ jarigen: Gefeliciteerd en hoe was jullie feestje? @ rest: succes met jacht op ei of op het wachtbankje Mijn temp blijft mooi hoog...
@ mosa: Dankje wel, jij heb ook een mooie temp. daling. Misschien een vroege ei? @ bodeas: Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid! Vanmorgen weer een flinke temp stijging zeg! @ sammie: Spannend zeg! En hoe is je testuitslag? @ zeehondje: Balen zeg dat je ongi bent geworden, hopelijk heb je deze ronde meer geluk! @ afrola: Ben ook heel erg blij dat mijn temp. eindelijk gezakt is! voor jou begint het ook spannend te worden! @MyPrecious: Heel veel sterkte jij! knuff! @ springmuis: mooi kaartje zeg! @ meisje: Mooi kaartje, hoop een innestelingsdipje voor je! Wat is je temp van vandaag, hoop voor je weer hoog! @ gaby: Leuk dat je weer terug bent. Zie dat je ei vandaag is, dus begint het bij jou nu spannend te worden! @ hanna: Mooie stijging! @ lily: balen dat je test nega was, maar het kan ook zijn dat je tevroeg getest hebt, succes ! @ springmuis: Mooi kaartje! @ sterre: balen dat je ongi bent geworden! Hopelijk heb je deze ronde meer geluk! @ hanna en zeehond: GEFELICITEERD! met jullie verjaardag! @ iedereen: Hier gaat alles goed, volgens mij is mij ei al in aantocht, denk zelf morgen of overmorgen.
Goedemorgen meiden! Bedankt voor jullie felicitaties! 34 alweer. Gisteren heb ik een gezellige dag gehad. Vandaag ga ik naar mijn tweelingzus @Zeehondje: Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag! @Sterre: balen zeg! Veel succes in de volgende ronde. @Djaar: jij ook succes in de nieuwe ronde. @Merels: ja de temp gaat omhoog. Ei komt eraan denk ik! Klus ze @Meisje87: Wat een mooie stijging weer zeg. En nu boven de lijn houden! @Sammie: Jammer dan je negatieve test. Misschien toch een te vroege test? @Merels: ja de temp gaat omhoog! Klus ze @Maar29; inderdaad een schommelende temp. Maar zolang hij gemiddeld zo hoog blijft als nu is er denk ik niks aan de hand. Ik heb voor mijn verjaardag een lagere temp gekregen Matig zeg, maar ja we zullen het morgen wel weer zien. Groetjes, Hanna
hoi meiden Nog gefeliciteerd aan de jarigen. hoop dat jullie een fijne verjaardag hebben gehad en alles krijgen wat gewenst is. Lily: denk dat je te vroeg getest hebt.. sammie: ballen meis, ik blijf voor je duimen...... meisje: ziet uit als een mooie innestelings dip. maar: het schommeld inderdaad hard, maar gewoon afwachten.... Bodeas: ik vond het inderdaad vreemd dat ik zolang niet meer ongesteld werd, maar vond het eigenlijk ook niet erg. Ik was niet bezig met kids krijgen dus het maakte me niet zoveel uit. Ben wel na een jaar naar de huisarts gegaan, vlak daarna werd ik spontaan weer ongesteld. Heb wel een heel onregelmatige cyclus, kan ook aan mijn schildklier ziekte liggen. De arts zei dat het best mogelijk was zo lang niet ongesteld te worden, hij maakte er zich geen zorge over. Mosa: als ik dadelijk ongi wordt, dan moet ik het ziekenhuis in Genk bellen. Daarna moet ik starten met het inspuiten met hormonen en vervolgens moet ik een paar keer komen voor een echo en bloedprikken. Op die manier houden ze de groei van de eicel bij en kunnen ze inschatten wanneer de eisprong is. Rond die dag word ik geinsemineerd en dan is weer 2 wkn afwachten op ongi of niet! Tijgertje: fijn dat het tot nu toe allemaal goed verloopt. Tjee wat spannend meid........ blijf voor je duimen... Mijn kaartje is zo mooi, zou bijna denken dat ik zwanger was, hahaha! twinny
Hoi meiden, Even een vraagje, Ik ben nu tussendoor een beetje aan het tempen (weet wel dat je om een duidelijk beeld te krijgen elke dag moet tempen op een vast tijdstip) om te kijken hoe mijn cyclus is. Heb bij beide zwangerschappen getempt en heb dus een best betrouwbaar beeld daarvan. Nu ben ik op 20 september ongi geworden en had op dag 20 pas mijn ei (9 oktober). Nu zit ik weer op mijn ongi te wachten en heb eergisteren en gisteren wel al wat donker bruin/rood slijm verloren dus ik denk dat hij er bijna aan komt. Bij beide zwangerschappen had ik rond dag 15 mijn eisprong. Ook de maanden daarvoor dat ik getempt had. Wij willen volgend jaar waarschijnlijk gaan klussen voor een derde dus vandaar dat ik nu een beetje inzicht probeer te krijgen in mijn cyclus. Nu vroeg ik mij af: * ik geef nog bv (maar 3 voedingen nog) en kan daardoor je cyclus nog niet op orde zijn? Dat de eisprong dsaardoor ook nog niet is zoals normaal zeg maar. * mijn zoontje is ruim 7 1/2 maand oud nu en ik ben dus nog aan het ontzwangeren. Kan je cyclus daar ook invloed op hebben? * En tenslotte kan het zijn dat mijn eisprong ter zijner tijd wel weer richting die 15de dag gaat zitten? Alvast bedankt. Weet trouwens niet of ik de vragen hier mag stellen of er een apart topic had voor moeten openen. Anders sorry.
Hanna & Twinny, bedankt voor jullie reacties. Word alleen ontzettend onzeker van dit kaartje en helaas is afwachten niet mijn sterkste kant, maar er zit helaas niets anders op! Maar hopen dat ie nog een paar dagen boven de 37,0 blijft zitten... Thx again!
@ Afrola: ik ook niet hoor Trouwens...hoofdpijn is nog niet helemaal weg..buikpijn ook nog eens..blegh @ Merels: Mijn kaartje is nu niet meer zo mooi.. @ all: Temp heeft vanochtend weer een flinke daling (0.3!) gemaakt mijn ei is weer zoek.... hoe onzeker kan je worden zeg... Liefs Springmuis
Hoi, allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik heb gister een leuke dag gehad. Het was druk en ben goed verwend. Alleen het beste cadeau dat ik kon wensen heb ik helaas niet gekregen. Dus nu maar hopen op een verlaat verjaardagscadeautje volgende maand! Even een vraagje over jullie ongi's. Bij mij begint het vaak met een roze gloed op wcpapiertje bij afvegen. Daarna bruinige strepen en vaak maar één keer bij afvegen echt veel slijm met rood bloed / stolsel. En dan eigenlijk heel licht ongi (alleen inlegkruisje nodig) met alleen maar bruin bloed. Vinden jullie dit normaal klinken. Ik eigenlijk niet zo...
Hey meiden Ik heb heel goed nieuws De gyn heeft mij gebeld om half 12 Ze hebben bij de punctie 27 eiblaasjes gevonden Waarvan er 20 zijn bevrucht Morgen om half 10 moeten we er zijn voor het bloed prikken En om kwart voor 11 word de goede embryo terug geplaatst Onze dag kan niet meer stuk heb veel huilbuien van blijdschap Liefs Tijgertje23
ff heel vlug, sorry Hanna en zeehondje nog van harte! @hanna, mss een innestelingsdipje?!?!? zou kunnen toch? @springmuis, weet je zeker dat je ei niet de 16e is geweest? want dan zou het nu ook bij jou een innestingsdipje kunnen zijn... helaas toch nog ff een paar daagjes verder tempen voor je meer weet. @sammie, je zit pas op 11 dpo toch? kan nog goed komen hoor! @meisje, ook al een innestingsdipje...waauw, t gaat goed hier (duimduimduim) @tijgertje, ik duim héél hard voor jullie. maar iig fijn dat het tot zover al goed is gegaan! @zeehondje, geen idee, ik heb ook een cyclus gehad dat het echt 'héél weinig was zodat ik ging twijfelen... toen heb ik toch maar een testje gedaan voor mezelf, was negatief toen was ik weer 'gerust' @afrola, bij jou ook spannende week voor de boeg @myprecious, ook van mij een dikke knuff voor jou. Een goed advies heb ik helaas niet voor je... weet eigenlijk niet zo goed wat ik op je situatie moet zeggen als, sterkte en hopelijk komt de oplossing hiervoor heel snel @sterre, balen meissie. sterkte. @bodeas, dan maar hopen dat temp vanaf morgen weer gaat stijgen en hoog blijft... pffff, tis wat zeg @djaar, succes deze ronde! @mosa, kom op met dat EI Sorry als ik iemand vergeten ben, ik lees straks nog ff wat beter overheen. bij mij is temp niks spannends nog steeds niet. bmm was niet meer zo potdicht vandaag buikpijn blijft nog steeds (al vanaf vorige week dinsdag) en vandaag echt een depri-dagje... geen idee waarom. nou ja, beetje omdat het dan misschien toch weer niet zo is.... pfffffffff nog 5 dagen dag meiden, tot straks nog een keer!
@ Sammie: je temp is nog steeds mooi hoog, wel jammer van je negatest, misschien was het voor jouw nog te vroeg en heb je over een paar dagen wel een posi test... Geef nog niet op! @ Merels: spannend die jacht naar het ei, veel plezier met klussen! @ Maar: kan je niet vertellen waarom je temp zo schommelt, maar hij komt ieg niet onder de coverline, das toch positief?! @ Hanna, jammer dat je temp wat laag is, maar nog niet onder de coverline, dus houd moed, misschien opweg naar een mooie innestelingsdip? @ Twinny: idd een heel mooi kaartje, spannend hoor... @ mamavanJordy: welkom hier, wat betreft je vraagjes: Borstvoeding kan invloed hebben op je cyclus (uitblijven eisprong / ongie en ook (dus) een langere cyclus); Het lijkt me dat als je zwanger bent geweest het weer even kan duren voor je cyclus zich weer heeft genormaliseerd. Maar hoe lang dat duurt dat verschilt denk ik per persoon en of je eisprong dan weer rond de 15e zal zijn dat weet ik niet. @ Springmuis, stom hoofd, stomme buik, soms wil je gewoon naar de ruilwinkel en even wat nieuwe lichaamsdelen halen Hopelijk heb je binnenkort een posi test in handen, kan je kwaaltjes verklaren en dan vind je het ineens niet erg meer... @zeehondje: je ongi is idd wel erg kort, maar wat dat dan betekend? @ Tijgertje: GEFELICITEERD , dit is wel ontzettend goed nieuws weer! Ik kan me voorstellen dat je moet huilen van blijdschap, en we duimen [-o< vrolijk door dat jullie bevruchte eitjes niet alleen buiten het goed doen maar het nog beter als ze bij jou binnen zijn!
Laten we daar idd maar vanuit gaan en ben druk een tijdrovende hobby aan het zoeken voor de laatste dagen. Heb me nog nooit zo nerveus gemaakt als deze ronde. Geen idee waarom! Ga denk ik maar 1.000.000 stukjes puzzelen...
Wat een super nieuws Tijgertje, ik wens jullie heel veel succes bij het terugplaatsen en daarna sterkte met het lange wachten!