tijgertje wat een super nieuws. ga ik voor jullie duimen dat er een paar van die ukkies blijven zitten, hahaha! twinny
@ Mosa, DAnkje wel @ Ingiemoppie, weet je toevallig nog meer symptomen voor een cyste? Krijg je dan nog wel gewoon die slijm enzo? En ik ben na de pil ongesteld geworden en daarna uit mezelf ook normaal ongesteld geworden. Maar dat bloed van m eigen ongie zeg maar rook echt naar bloed. En wat ik nu heb ruikt naar de ontrekkings bloedingen. Vies verhaal maar goed . @ Sterre82, Jammer van de ongie. Maar je hebt een mooie cyclus. Er kan nog alles gebeuren ik heb de 1e maand niet hoeven ontpillen dat kwam later, maar ik denk niet dat dat vaak voorkomt. Dus ga er maar niet van uit dat jij er last van gaat krijgen als het nu al zo goed gaat. @ Bodeas, goed geklust? Hope so want ik denk dat je eisprong nu is geweest hoor. Je temp veranderd niet zòveel door draaien. Ik ben elke ochtend wakker voordat ik temp omdat mijn vriend verschillende tijden opstaat maar wel rond 6. En mijn temp verschilt nooit veel met draaien. @ Meisje87, hoop dat het goed ingenesteld zit! Dit wordt echt spannend hihi. @ Sammie88, klote van de nega test .. Hopelijk wordt die straks nog negatief. Met welke test heb je getest? @ Merels, dankje wel. Jij klusze! @ Zeehondje, jou ongie klinkt me bekend in de horen... @ Tijgertje23, Whooohoo ! Super zeg veeeeeeeeel geluk toegewenst. @ Bia, dankje wel . En aan je bmm kun je niet voelen of je zwanger bent of niet, staat op veel sites.. Dus hoop dat het goed zit bij jou en dat je je onterecht zorgen maakt . Oh enne Jarigen, gefeliciteerd! . Hier toch nog maar me temp kaartje. Heb laatste 2 dagen waterig slijm dat soms rekbaar is. Hopelijk goed teken, maar me cyclus lijkt zo op de vorigen dat ik wel nog onzeker ben. Kan niks meer dan hopen . Lief dat jullie ook met mij meeleven.
Weet je wat ik me afvraag. Gebeurd er wel IETS met je lichaam wanneer je temperatuur zo gelijk is.... Temp is wel vaak 36.2
@Tijgertje: Wat goed nieuws! Kan me voorstellen dat je moet huilen van blijdschap...je hebt 20 beebs in maak haha! Suc6 met terug plaatsen en ik zal voor je duimen!
Meiden mag ik jullie wat vragen? Ik heb mijn tempkaartje gewoon op papier. Een aantal maanden geleden heb ik steeds getempt en ook steeds gewoon mijn ei mee gevonden enzo. Deze ronde is mijn algehele temp ongeveer 0,2 graden lager. Dus zowel voor als na mijn ei, maar dat kan misschien aan het weer liggen? Nou mijn vraag. Ik heb overduidelijk op dag 12 mijn ei gehad. Op dag 13 steeg mijn temp van 36.6 naar 36.9. De dag erna, dag 14, 37.0 en tot op heden (dag 18) nog steeds 37.0 Ik heb nog nooit zo'n stabiele temp gehad. Normaal schommelt deze gewoon steeds, welliswaar binnen 0,3 graden van elkaar dus nooit echt hele grote dippen of stijgingen. Ik temp op dezelfde manier als toen. En elke dag rond dezelfde tijd na ongeveer net zo lang slapen. even een lijstje van mijn temp. dag 4 - 36.5 dag 5 - 36.6 dag 6 - 36.5 dag 7 - 36.7 dag 8 - 36.7 dag 9 - 36.7 dag 10 - 36.9 (maar heel lang geslapen, dus tel hem niet mee) dag 11 - 36.6 dag 12 - 36.6 ( ei ) dag 13 - 36.9 dag 14 - 37.0 dag 15 - 37.0 dag 16 - 37.0 dag 17 - 37.0 dag 18 - 37.0 Door middel van deze temp en ovulatietesten weet ik dus dat ik mijn ei op dag 12 gehad heb. Heb hem ook gewoon gevoeld. Wat vinden jullie hiervan? Ik word een beetje onzeker van deze temp.
Bij mij was het juist een heel goed teken dat ik een stabiele temperatuur had. Mijn temperatuur schommelde altijd behoorlijk, maar in de ronde dat ik zwanger raakte bleef ie ook dagen achter elkaar op 37,0 steken (dacht zelfs dat m'n thermometer kapot was ). Ik hoop dus dat t voor jou ook iets goeds betekent! Succes!
Oh echt? EN ik mij al helemaal zorgen maken! dacht ook dat mijn thermometer kapot was, maar op andere tijden gaf hij wel andere dingen aan haha. Ik ben bezig mijn kaartje in mijn album te plaatsen. Misschien is dat wat duidelijker
Ziet er goed uit hoor Tinkerbell, zat je voorheen aan de pil? Zo ja, je kan een jaar ontpillen he, misschien ben je nu dan wel helemaal ontpilt? En klaar voor zwangerschap? Hoop het !
Hoi meiden, Wat een leuk en gezellig topic is dit toch. Alleen daarom zou je al gaan tempen Ik ben vanmiddag bij mijn tweelingzus geweest. Gezellige middag gehad! @mamavanjordy: Ontzwangeren en borstvoeding kunnen denk ik wel van invloed zijn op je cyclus, hoor. @ Twinny: mooi kaartje, meid! @ Maar29: Niet onzeker zijn joh. Heb je niks aan! Ik blaas die temp gewoon omhoog.... wie doet er mee? @Tijgertje: Wow, wat een goed nieuws zeg. Erg fijn om dit te lezen. Ik denk aan je morgen. Succes! @Tinkerbell, zolang je boven de lijn zit is het volgens mij prima, ook al omdat deze temp toch wel duidelijk hoger is dan de temp die je voor je eisprong hebt. Ik ben erg benieuwd of ie morgen weer hetzelfde is. Fijne avond allemaal!
Hey dames, Ik ben al meer dan een jaar bezig. En ga binnenkort de mmm in. Vind het alleen zoooo vreemd dat mijn temp zooo stabiel is! Dat heb ik nog nooit gehad/gezien. Ja marb vertelde het net, anders had ik het niet geweten dat er anderen zijn met dit soort vreemde kaartjes.
@ Tinkerbell: Heb mijn kaartje in m'n album gezet. Had wel een gigantische dip in m'n temperatuur, maar daarna bleef ie steeds maar op 37,0 hangen. Die hogere temperaturen zijn van latere tijdstippen. Het zou heel goed kunnen dat ie nu nog steeds op 37,0 zit Hmmm... hij doet t niet. Ik ga proberen m hier te plaatsen...
heej meiden! even een kort berichtje.. @ Tijgertje: Succes morgen meid! @ Afrola: Jaaa kon dat maar he! voel me nu overigens weer helemaal goed ja die positest...ik ga er niet meer vanuit...volgens mij heb ik gewoon geen ei deze maand ofzo...ben zo verschrikkelijk onzeker..kan er ook echt wel een traantje om laten.. @Bia74: ja ik zou inderdaad nog even verder moeten tempen eer ik meer weet en wanneer hij evt zou moeten zijn ik heb geen idee Liefs Springmuis ps: heb trouwens even lopen klooien met FF en als ik nu omhoog ga dus stel ik heb morgen 36.8 en woensdag 36.9 heb ik ook geen ei...mijn ei komt pas weer terug als ik mijn super lage temp van vandaag ineens op discarded zet...dus ik weet het niet meer hoor...
Goedenavond dames, @ Sterre, balen zeg! Maar je hebt inderdaad een mooie eerste cyclus, daar heb je wel geluk mee! Succes in de nieuwe ronde! @ Springmuis, hopelijk voel je je weer wat beter! Hoezo drink je geen cola meer dan? Vanwege het zwanger willen worden? Ik drink namelijk ook best veel cola. Je kaartje blijft apart hoor! Hopelijk wordt hij snel wat duidelijker! Misschien moet je ei nog wel komen? @ Bodeas, wat vreemd zeg! Zou hij dan toch pas gisteren geweest zijn? Als dat zo is, hoop ik dat hij nu ook echt hoog blijft anders wordt je alleen maar onzekerder. Succes! @ Meisje, lijkt een mooi innestelingsdipje te worden! @ Djaar, hopelijk heb je deze keer een mooie korte cyclus, succes! @ Afrola, mooi kaartje hoor! Hopelijk blijft hij zo hoog of stijgt hij nog een beetje! @ Sammie, balen van de test maar inderdaad misschien te vroeg! Hopelijk blijft hij zo mooi hoog, dan kun je over een paar dagen nog eens een testje proberen! Ik duim voor je! @ Merels, klus ze! @ Maar, mijn schommelt ook altijd best veel, maar zolang hij maar boven de coverline schommelt maar het volgens mij niet uit. @Hanna, *BLAAS*, morgen is hij vast weer hoog! @ Twinny, erg spannend voor jullie dan! Hopelijk is het meteen raak! Hoelang hebben jullie er de vorige keer over gedaan, als ik vragen mag? En je kaartje ziet er inderdaad erg goed uit! Ik denk dat we allemaal (op de lengte na dan) wel zo'n kaartje zouden willen hebben @ Zeehondje, hopelijk krijg je inderdaad alsnog een verlaat verjaardagscadeautje! Volgens mij ben je wel erg weinig ongi hoor! Bij mij is het ook minder sinds ik de pil niet meer slik, maar ik heb wel echt twee dagen tampons nodig. Inlegkruisjes zouden bij mij echt niet kunnen. Misschien eens overleggen met huisarts? Lopen jullie al bij de gyn? @ Tijgertje, wat een ontzettend goed nieuws! Ik zal heel hard voor je duimen dat alles goed gaat. Wat een zenuwslopende tijd gaan jullie tegemoet! Sterkte! @ Bia, je kaartje ziet er supergoed uit hoor! En heel anders dan de vorige keer, dus je weet maar nooit! En al bijna een week buikpijn, dat kan ook een goed teken zijn. Succes met het doorkomen van de laatste dagen, hopelijk is het raak! @ MyPrecious, stom stom kaartje! Maar ik zie dat je nu alleen nog maar spotting hebt, dus dat gaat in ieder geval de goede kant op! En aan je waterige slijm te zien, kan het zo maar zijn dat hij nu dan echt gaat komen! Ik hoop dat je niet weer teleurgesteld wordt! @ Tinkerbell, volgens mij ziet je kaartje er ook goed uit hoor! En het lijkt me dat als je thermometer kapot zou zijn, dat hij dan ook op andere tijden dezelfde temp zou aangeven. Als hij dat niet doet, is hij niet kapot lijkt me. Jammer is alleen dat er nu nog niet zoveel over te zeggen valt. Hij ziet er nu erg goed uit, maar het gaat echt om de dagen rond je nod. Als hij dan hoog blijft, heb je een goede kans. Heel veel succes in ieder geval! @ Hanna, het is de laatste tijd ook zo lekker druk hier hè?! Ik vind het ook erg gezellig! @ Marb, al weer ruim 6 weken, dat gaat hard zeg! @ all, ik hoop deze week mijn eisprong te krijgen!
Nee hoor maar ik dronk het echt TE veel waardoor ik buikpijntjes kreeg ik HOOP dat mijn ei dan nog moet komen ja! wil wel een ei hoor..klus niet voor niets zoveel