Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja ik hoop het maar, het is nog niet eens pasen en springmuis is alzoek naar eieren :( :D

Heb het er net nog even met mijn vriend over gehad, en zodra het deze maand niet raak is dan gaan we naar de HA..
    maar wanneer maak je zo'n afspraak? als je ongi bent geworden ofzo? klinkt misschien dom hoor :p maar ik denk dat je toch nog wel moet wachten tot je weer in je volgende cyclus zit om iets te kunnen..?
    blegh...hoe onzeker kan je zijn zeg..niet fijn!

Liefs Springmuisje

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Wanneer ben je gestopt met de pil? Ik weet niet wanneer je een afspraak moet maken bij de HA.. Bij de gyn moet je zijn als je ongesteld ben denk ik? Maar de HA moet je dan eerst doorsturen en de gyn moet tijd hebben en dat duurd ook even denk ik? Dus dan gaat het zoiezo nog wel een cyclus duren als ik dat zo uitreken..

Ben benieuwd of iemand het precies weet hier.

En ja weet wat dat is die onzekerheid! Ben al sinds de 1e ronde eiloos!

Weltrusten meiden :)

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie :D

ik ben 2 jaar geleden gestopt met de pil...
    enwat doet de HA eigenlijk precies :( stuurt die je alleen door of doet hij zelf ook onderzoekjes..hm..ik ben even googlen :D

Weltrusten!

liefs springmuis

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    mosa: vorige keer was het de 4e keer raak.

twinny

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

Nadat ik gister de pc had uit gedaan en na de wc bezoek afveegde, schoot ik in tranen uit, ik verloor 2 druppels rood bloed... :cry:
    Vanochtend werd ik wakker liep naar de wc en tot mijn grootte verbazing verloor ik ineens heel veel creamy met in de verte wat roze.
    Ook mijn temperatuur was weer wat gestegen.

6. Niet meer actief

Wow Sammie! dat was even schikken dan!
    Ik hoop dat de ha straks positief test hoor!

Hier mijn temp, heel saaaai, voor de 6e dag achter elkaar 37.0.
    Gisteravond extreem misselijk nadat ik even mijn bed uit was gegaan.
    Heeft zeker een uur geduurd, daarna viel ik in slaap.
    Vanmorgen weer misselijk, maar nu meer het gewone weeige gevoel.
    Na het ontbijt was het weer weg.

Snappen jullie het nog hahaha

7. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Hoi meiden!

Mijn temperatuur was vanochtend weer 'normaal': 36.61.

Ik kan zelf eigenlijk geen wijs meer uit mijn temperatuurlijstje, ik denk dat ik op dag 83 toch géén eisprong heb gehad, aangezien ik nu op 22 DPO nog steeds niet ongi ben....

Vreemd allemaal, ik denk dat mijn cyclus toch echt nog op gang moet komen...

8. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    jeetje wat een gedoe dat gezoek naar eieren.. Hoop voor jullie dat als t geen ei was, deze alsnog snel komt!

Hier blijft t spannend. 12 uur gaan slapen ipv 11 uur, en nog een paar keer wakker geschudt door mn kat die besloot dat ze liefde nodig had maar hoe kort of hoe lang ik ook slaap, mn temp is elke ochtend hoger..

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ sammie: dat klinkt heel goed! Wat spannend! Wanneer ga je testen? Donderdag mits temp nog hoog is en geen ongi?

@ bodeas: hmmm... nog steeds geen ei... Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg...

@ Tinkerbell: dat klinkt ook goed, toch? Tis wel nog een beetje vroeg om kwaaltjes te hebben, denk ik... Maar je temperatuur ziet er goed uit!

@ Bia: vind je? In mijn ogen lijkt de tijd te kruipen... :) Nee, maar je hebt gelijk... t Gaat heel snel! En ik hoop dat je snel je ei hebt!

@ de rest: sorry, maar ik kan echt niet iedereen bijhouden... :oops: :(

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @sammie en meisje: dit zijn wel hele mooie kaartjes hoor. Hopelijk zijn jullie de volgende met een positieve test.

!tijgertje: Wat super allemaal. Nu hopen dat ze het super ei terug plaatsen...

Ik heb de afgelopen dagen niet getempt ivm nachtdiensten. Kruip nu lekker mijn bed in. Vanaf morgen doe ik weer mee.

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @sammie en @meisje87; wat een mooie kaartjes (zou bijna jaloers zijn, zo goed gaan jullie)

@mosa1982; wauw aplaus voor jou om alles zo bij te houden !

@all; ik ben niet zo goed in het bijhouden maar ik heb de indruk dat d elaatste dagen alles wel voorspoedig gaat met iedereen.

Persoonlijke update; niks bijzonders. De duiveltjes zijn weer verdwenen (mooi 4/5 dagen geweest). Nu begint de jacht op het ei echt.
    Temperatuur wisselt nu iets meer lijkt het maar blijft rondom 36,7.

Volgens mij is mijn temp voor ei gewoon 36,7 en na ei 37,1 of hoger. Met een beetje geluk heb ik ook dit keer een duidelijke dip voor de eisprong met duidelijk slijm. En het liefst eerder dan dag 23 !

Fijne dag vandaag iedereen!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Poeh er word veel geschreven hier zeg,kan het bijna niet bijhouden haha.
    Ik zag een paar mooie kaartjes erbij staan (sammie&meisje geloof ik), meiden ik duim voor jullie i.i.g.

Mijn temp is weer laag ( 36.7 ) dus nieuwe cyclus begint weer fijn. Ongie verloopt eigenlijk heel normaal tot nu toe, alleen is mijn bloed veel helderder rood dan toen ik ongie was met pil zeg maar...hebben jullie dat ook gehad? Beetje stom gezegt maar het ziet er veel natuurlijker uit...

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ben net terug van de huisarts na 1,5 uur wachten en nakijken.
    Moest in eerste instantie de zw test zelf betalen 12 euro zonder mij in te lichten van te voren!
    Negatief.
    Binnenwaarts onderzoek, sterk vergrote linker eierstok met erge pijn bij aanraking.
    Ging hij ook nog met latex handschoenen naar binnen terwijl ik een latex allergie heb!
    En dan nog droog ook deed behoorlijk pijn.

Nu heb ik om 15.35 een spoedecho en gesprek met de gynaecoloog om een EUG (buiten baarmoederlijke zwangerschap) uit te sluiten.

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Sammie veel succes vanmiddag!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sammie: Veel succes vanmiddag in het ziekenhuis.
    @meisje87: kaartje ziet er goed uit!
    @Bodeas: Nog geen ei? Lange cyclus voor jou.
    Hopen maar dat je hem nu gauw vindt!
    @Tinkerbell: mooi toch weer 37,0! Houden zo!
    @Djaar: succes met de jacht op het ei! :)

Hier is met temp weer gestegen.
    Mosa bedankt voor het blazen :)
    Toch echt een verjaardagsdip geweest denk ik.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen iedereen,

@ Maar succces met de 1.000.000 stukjes puzzel, Je hebt dan zeker wel een groot huis, want waar ga je hem neerleggen? Kan ik niet kwijt hoor! doe mijn 1000 stukjes puzzel gewoon 10 keer ;)

@ Tijgertje: Heel veel succes vandaag, dat je een paar (hoeveel eigenlijk?) mooie bevruchte eitjes mag ontvangen

@MyPrecious: Op jacht naar ei heel veel succes daarmee

@Tinkerbell: Mooi kaartje hoor, stabiele temp is niet erg

@ Hanna: Temp is weer mooi omhoog gegaan, spannend...

@ Springmuis: Fijn dat je je weer beter voelt (de) Blijft moeilijk kaartje, heel misschien ei op de 16e en heb je nu een dip of je bent nu op weg naar je ei...

@ Mosa succes met jacht op ei

@Twinny: je houdt het spannend... Wanneer wil je evt testen?

@ Sammie: oh balen meis, stomme huisarts en dit wordt wel een extreem spannende dag zeg. Sterkte vanmiddag!

@Bodeas: Moeilijk om wat van je kaartje te zeggen, hopelijk vindt je ei snel. Sterkte en succes.

@Meisje: Jouw kaartje ziet er ook wel heel mooi uit, spannend hoor. Hou je het nog een beetje uit op de wachtbank?

@Marb: op de wachtbank voor een echo, dat is zeker ook wel spannend?

@ Djaar: jouw temp gaat mooi naar beneden, houden zo

@ sterre: fijn dat je temp lekker omlaag is gegaan, en wat betreft ongi anders dan met pil, ik weet alleen nog dat mijn onig heftiger werd na stoppen met de pil maar ben alweer 8 jaar geleden gestopt dus meer weet ik er niet meer van.

@ all: mijn temp is weer ietsjes gestegen. Het is wel spannend dat wachten ben gelukkig wel nog wat rustiger dan vorige ronde. Eerst maar eens volgende week zien te halen en dan kijken we wel weer verder...

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @hanna1974; jouw kaartje ziet er goed uit hoor, hopelijk blijft het stijgen :)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Even snel vanaf mijn werk, vanavond reageer ik weer op iedereen.

@ Tijgertje, héél erg veel succes vandaag! Ik zal aan je denken!

@ Sammie, jeetje heftig zeg! Jij ook heel veel succes vanmiddag! Ik hoop dat het geen bbz is! Sterkte!

@ Meisje, wat een ontzettend mooi kaartje heb je zeg! Volgens mij ziet het er erg goed uit voor je, ik ga voor je duimen!

De rest komt vanavond, fijne dag allemaal!

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heey meiden! ik hou het glad niet bij hoor... ben ik bijgelezen dan staat er weer een hele rits berichtjes :)

sammie, sterkte vanmiddag!

@ de rest: kom op met die mooie kaartjes he! allemaal posi testen straks! ;)

is het trouwens erg raar dat ik zo'n lage temp heb? Hoger dan 36.6 issie niet gekomen :confused: Vandaag 36.0 :rolleyes: Mn vriend noemt me al ijskonijn :( :)

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie stijging, hoor Afrola!
    Rustig afwachten, maar.

Deel Deze Pagina